پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد ؛ بلژیک لهستان بدون لوکاکو

در این متن به سراغ پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد می‌رویم و سعی میکنیم با تحلیلِ شرایط پیش بینی بازی های امروز را داشته باشیم.

در این نوشتارها نه تنها جدول پخش مسابقاتی که قرار است توسط صدا سیما و سایت آنتن پخش شود را می‌گذاریم بلکه به تحلیل و پیش بینی نتایج فوتبال امشب خواهیم پرداخت.

پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد

 پیش بینی نتایج فوتبال امشب پیش بینی فوتبال امشب پیش بینی بازی امشب

 (چهارشنبه، 18 خرداد 1401، 23:15) شبکه آنتن
پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد
پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد

فکت های بازی

  • بلژیک در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود گلزنی کرده اند.
  • لهستان در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود گلزنی کرده اند.
  • بلژیک چهار بازی از پنج بازی قبلی خود را با گل زنی آغا کرده است.

لهستان پس از پیروزی سخت مقابل ولز به این مرحله رسید. این شیوه پیروزی آنها بود که بسیار چشمگیر بود زیرا آنها با کام بک به پیروزی 2-1 رسیدند. آنها به روشی درست برای جام جهانی آماده می شوند و از اینکه توانسته اند از 10 بازی اخیر خود 7 پیروزی کسب کنند، خوشحال خواهند شد.

لوکاکو قبل از دقیقه ۳۰ بازی با هلند به دلیل برخورد با ناتان آکه زمین بازی را ترک کرد. لوکاکو قبل از آن مسابقه هم در جریان تمرینات بلژیک دچار مشکلی جزئی شده بود. فدراسیون فوتبال بلژیک در روز دوشنبه تایید کرد که لوکاکو در بازی با لهستان غایب خواهد بود.

به نظر میرسد با توجه به آمادگی بلژیک و مشکل لهستان در خط حمله در حالت عادی و نرمال لهستان با تفاضل دو گل برنده این بازی باشد و در بدترین حالت شاهد یک مساوی پر گل در این بازی باشیم.

جدول گروه 4

پیش بینی بازی های امروز, پیش بینی نتایج فوتبال امشب, پیش بینی بازی امشب, پیش بینی فوتبال امشب, پیش بینی نتایج فوتبال امشب
پیش بینی بازی های امروز, پیش بینی نتایج فوتبال امشب, پیش بینی بازی امشب, پیش بینی فوتبال امشب, پیش بینی نتایج فوتبال امشب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیش بینی فوتبال ایران و جهان 18 خرداد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *