دانلود فیلم سینمایی عنکبوت به‌صورت کامل با اینترنت رایگان و نیم‌بهاء

داستان فیلم عنکبوت درباره فردی به نام سعید، مردی چهل ساله و بسیار متعصب است. پس از آنکه همسرش مورد آزار و مزاحمت یک راننده تاکسی قرار می گیرد.

دانلود عنکبوت یکی از علاقمندی‌های این روزهای علاقمندان فیلم و سینما محسوب می‌شود. در ادامه با خبر فیلم عنکبوت همراه فیگار بمانید.

داستان فیلم عنکبوت

دانلود فیلم سینمایی عنکبوت

داستان فیلم عنکبوت
دانلود فیلم سینمایی عنکبوت, دانلود فیلم عنکبوت

دانلود فیلم عنکبوت با بازی محسن تنابنده

فیلم عنکبوت در مورد یک قاتل سریالی به نام سعید حنایی (با بازی محسن تنابنده) ملقب به قاتل عنکبوتی است که در دهه هفتاد در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند و… عنکبوت در زمان اکران خود روی سینماهای سراسر کشور سر و صدای زیادی داشت، بنابراین گمان می‌شود آمار دانلود دینامیت نیز قابل توجه باشد.

بازیگران فیلم عنکبوت

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، مینا ساداتی، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، مهدخت مولایی، سحر عبداللهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی محمدزاده، میثم دامن زه، داوود ذاکری

تیزر فیلم عنکبوت

دانلود فیلم عنکبوت

دانلود فیلم عنکبوت محسن تنابنده

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار داستان فیلم عنکبوت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *