محبوب ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران ؛ معرفی 20 شخصیت جذاب و فراموش‌نشدنی

دنیای انیمیشن‌های دو بعدی ژاپنی، نزدیک به دو دهه است که طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خودش جذب کرده و حالا نوبت آن رسیده تا محبوب ترین شخصیت های انیمه را شناسایی کنیم.

حالا که می‌توانیم تمامی انیمه‌های محبوب خودمان را به راحتی تماشا کنیم، لیستی برای شما تهیه کردیم که بهترین شخصیت های انیمه ای در تمام دوران را به شما نشان خواهد داد؛ از شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده اما موردعلاقه‌ی طرفداران تا شخصیت‌های کلاسیکی که عنصر اصلی یک اثر هستند، لیست برترین کاراکتر های محبوب انیمه زا شکل داده‌اند.

یکی از بحث‌های داغ و همیشگی طرفداران این دنیا، رتبه‌بندی محبوب‌ترین کاراکتر انیمه ای است. با پخش شدن انیمه‌های جدید، به نظر می‌رسد این بحث‌ها همچنان ادامه خواهند داشت و به همین خاطر، لیستی از برترین و قوی ترین کاراکتر انیمه های مختلف را برای شما تدارک دیده‌ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمه می‌تواند طیف گسترده‌ای از داستان‌های مختلف را روایت کند و ماهیت انیمیشن به آن اجازه می‌دهد تا تقریباً از پس هر ژانری در دنیای داستان‌نویسی، از زندگی روزمره گرفته تا علمی-تخیلی، بربیاید. حضور گسترده شخصیت‌ها نیز کار را برای پیدا کردن برترین شخصیت انیمه ای در محبوب ترین انیمه ها سخت می‌کند.

محبوب ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران

در ادامه لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

قضاوت در مورد یک انیمه، همیشه بر اساس کیفیت فیلمنامه یا انیمیشن آن نیست. اغلب، طرفداران در مسابقات محبوبیت شرکت می‌کنند تا تصمیم بگیرند که کدام شخصیت‌های انیمه‌ای بهترین هستند. شخصیت‌های جذاب می‌توانند تعیین‌کننده باشند و یک مجموعه انیمه متوسط را با درخشش خود به اثری فراموش‌نشدنی تبدیل کنند. انیمه شخصیت منفی هم کم ندارد و همان شخصیت‌ها نیز می‌توانند به عنوان شخصیت انیمه پسر و یا دختر تبدیل شوند.

برخی از بهترین کاراکتر های محبوب انیمه ، به بهترین شکل، تجسم‌بخش نقاط قوت مجموعه خود هستند و استاد به ‌دوش کشیدنِ بارِ اصلی انیمه می‌شوند.

روی موستانگ (Roy Mustang)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

«روی موستانگ» یک شخصیت محوری و مکمل در مجموعه انیمه محبوب کیمیاگر تمام فلزی محسوب می‌شود. او یک افسر نظامی بلندپرواز است که آرزو دارد روزی رهبری کل کشور آمستریس را برعهده بگیرد. «روی» در برهه‌ای به خاطر خشم و نفرت نسبت به «انوی» (شخصیت بد داستان)، تقریباً کنترل خود را از دست می‌دهد، اما دوستانش او را از این ورطه نجات می‌دهند و او درس بزرگی می‌گیرد.

«روی موستانگ» در این انیمه شخصیت معروف داستان است و به دلایل زیادی هم طرفدار دارد. کیمیاگری قدرتمندانه‌ی او، شخصیت جذابش به عنوان یک ضدقهرمان خوش‌قلب با جنبه‌ای طنزآمیز و روابط دوستانه‌ای که با دیگر شخصیت‌ها نشان می‌دهد، او را به یکی از برترین شخصیت های انیمه ای یه ثبات می‌رساند.

بهترین انیمه هایی که قبل از مانگا به اتمام رسیده اند

گون فراکس (Gon Freecss)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

پدرها، برای برخی از محبوب‌ترین کاراکترهای ما نقش پررنگی دارند و این موضوع در مورد هیچکس به اندازه‌ی «گون» صدق نمی‌کند. زندگی این پسر جوان با نبود پدرش تعریف شده است. نبود پدر او، انگیزه «گون» برای تبدیل شدن به یک «هانتر» را می‌گیرد؛ اما در ادامه، او را به یکی از بهترین شخصیت های انیمه هانتر ایکس هانتر تبدیل می‌کند.

«گون» که توسط خاله‌اش در جنگل بزرگ می‌شود، ارتباط نزدیکی با طبیعت و حیوانات دارد و همین او را به یک شکارچی ماهر تبدیل کرده است؛ اما با وجود این مهارت‌ها، او همچنان یک بچه است که می‌تواند بی‌صبر، تندخو و عصبانی باشد. این ویژگی‌ها به ندرت مانع از عزم او برای تبدیل شدن به بهترین هانتر می‌شود و از او، یک کاراکتر انیمه ای جذاب می‌سازد.

کاکاشی (Kakashi)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

درخشیدن در مجموعه ناروتو، خودش کار دشواری است؛ اما «کاکاشی» این کار رو انجام داد و حتی اغلب در نظرسنجی‌های محبوب‌ترین شخصیت های انیمه ناروتو از خود شخصیت اصلی نیز پیشی می‌گرفت. «کاکاشی» شخصیتی پیچیده‌ای دارد و با ظاهری نمادین و رفتاری خونسرد که به طرز فوق‌العاده‌ای جذاب به نظر می‌رسد، خودش را در قلب هواداران جا کرده است.

او دقیقاً همان معلمی محسوب می‌شود که همه آرزوی داشتن او را دارند؛ باهوش، قابل درک، خونسرد و کاملاً وفادار به دانش‌آموزانش. «کاکاشی» ویژگی‌های شگفت‌انگیز زیادی دارد که باعث می‌شود توجه‌ها رو به خودش جلب کند. گذشته‌ی او، مملو از غم، فقدان و انتقام است و غم‌انگیزترین داستان‌های مجموعه ناروتو را دارد.

بهترین ویژگی های انیمه ناروتو که آن را معروف کرد

گاتس (Guts)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

انیمه ترسناک، فانتزی و اکشن برزرک، در یک دنیای خیالی بی‌رحم و وحشتناک جریان دارد. چنین مکان بی‌رحمی، نیاز به یک قهرمان به همان‌اندازه بی‌رحم داشت و آن مرد، «گاتس» بود.

«گاتس» از جسد زنی آویزان به درخت به دنیا آمد و زندگی‌اش از همان ابتدا با سختی آغاز شد. او آنقدر سختی و بدبختی را پشت سر گذاشت که یادآوری تمامی آن‌ها، کار دشواری است.

چیزی که او را به قوی ترین کاراکتر انیمه می‌کند، نوع نگاه او به دنیاست. «گاتس» در بسیاری از مبارزات خود، از تاکتیک‌های هوشمندانه‌ای استفاده می‌کند و در لحظات اندکی که بین نبردها وجود دارد، زیاد گوش می‌دهد. ما داستان را از چشمان مردی می‌بینیم که هر دلیلی برای نفرت از دنیا دارد، اما همچنان برای محافظت از خوبی‌های باقیمانده در آن مبارزه می‌کند.

گاتس به عنوان الگویی برای بسیاری از قهرمانانی که بعد از او آمدند، عمل کرد و به یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه تبدیل شد.

بهترین مانگاهایی که آرت معرکه‌ای دارند

سایتاما (Saitama)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

«سایتاما»، شخصیت اصلی کچل و محبوب انیمه مرد تک‌مشتی محسوب می‌شود. او قدرتمندترین موجودی است که تا به حال در این جهان وجود داشته، اما رسیدن به این قدرت با یک برنامه تمرینی ساده اما سخت‌گیرانه، مسیر طولانی‌ای را برای او رقم زد.

در حالی که او در ابتدا برای تفریح به یک قهرمان تبدیل شده بود، در نهایت متوجه شد که می‌خواهد به عنوان یک قهرمان واقعی شناخته و مورد احترام قرار گیرد. از آنجایی که سایتاما بسیار قدرتمند است، هیچ دشمنی نمی‌تواند او را به چالش بکشد و همین عنصر جذاب، او را به بامزه‌ترین شخصیت انیمه ای تبدیل می‌کند.

حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man

جوتارو کوجو (Jotaro Kujo)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

تاثیر ماجراجویی عجیب جوجو به عنوان یکی از محبوب ترین انیمه ها انکارناپذیر است. «جوتارو کوجو» یک عضو خاص در این سریال فوق‌العاده بود و توانست حتی از شخصیت اصلی هم محبوبیت بیشتری پیدا کند. او فردی باهوش و در عین حال سرسخت است که می‌تواند توانایی‌های هر کسی که به چالش بکشد و خنثی کند.

لایت یاگامی (Light Yagami)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

«لایت یاگامی»، شخصیت اصلی انیمه دفترچه مرگ (Death Note) است و به یک نماد به‌شمار می‌رود. با شروع به کشتن مجرمین، «لایت» خود را به عنوان خدای دنیای جدید معرفی کرد و کم‌کم از هدف اولیه‌اش دور شد و در نهایت شروع به کشتن هرکسی کرد که سر راهش قرار می‌گرفت.

او می‌خواست دنیایی بسازد که کاملاً با آرمان‌هایش مطابقت داشته باشد. «لایت» قرار نیست شخصیت دوست‌داشتنی‌ای باشد، اما تحلیل او جالب به‌نظر می‌رسد و او را انکارناپذیر می‌کند.

بهترین دیالوگ های انیمه Death Note

وایولت اورگاردن (Violet Evergarden)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

«وایولت اورگاردن»، یکی از محبوب ترین انیمه ها در ژانر استیم‌پانک است که از لحاظ احساسی، تاثیرگذاری بالایی دارد. شخصیت اصلی آن، خود «وایولت اورگاردن»، در میان طرفداران این انیمه، محبوبیت بالایی دارد.

«وایولت» از یک جنگ وحشتناک جان سالم به در برد؛ اما هر دو دست خود را از دست داد؛ بنابراین حالا او برای اینکه بتواند به عنوان یک عروسک حافظه خودکار (Auto Memory Doll) کار کند، دو دست مصنوعی فلزی دارد. او یک شخصیت انیمه ای جذاب، اما از نظر احساسی آسیب‌پذیر است. همین امر، باعث می‌شود تا او را به عنوان برترین شخصیت انیمه دختر بشناسیم.

بهترین انیمه های استیم پانک

گوکو (Goku)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

می‌توان گفت که «گوکو» نمونه اولیه شخصیت‌های اصلی انیمه شونن مدرن است، در زمان خودش خلاقیت خاصی به خرج داد. وقتی اولین‌بار، «گوکو»، پسر بچه‌ی نترس و ریزنقش، در دراگون بال ظاهر شد، رویه‌ی رایج برای قهرمانان مرد، داشتن اندامی عضلانی و بسیار بزرگ بود که به صورت طنز در این انیمه درآمد.

دراگون بال زد جایی است که «گوکو» واقعا به شهرت رسید. گاهی اوقات، او حتی نزدیک به محبوب‌ترین شخصیت در در این انیمه هم نیست، اما پایه و اساس این مجموعه را تشکیل می‌دهد. قهرمانی، قدرت و فداکاری او، «گوکو» را به هسته مرکزی دراگون بال تبدیل کرد. او شاید پیچیده‌ترین شخصیت انیمه ای در تاریخ این مجموعه نباشد؛ اما برای هدفی که برایش ساخته شده، بی‌نقص است.

معرفی سریال One Piece

وگتا (Vegeta)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

درحالی‌که مسیر «گوکو» به عنوان قهرمان پیشرو و نور درخشان سرراست بود، اما مسیر «وگنا» با پیچ و خم‌های فراوان پیش می‌رفت. او کارش را به عنوان یک شخصیت منفی معمولی شروع کرد؛ اما در طول تاریخچه‌ی حضورش، جبهه عوض کرد و ابتدا به یک هم‌پیمان مردد، سپس یک دوست و همچنین یک پدر دلسوز تبدیل شد؛ اما او نمی‌توانست به طور کامل از شر گذشته‌ی بدش خلاص شود و زمان‌هایی بود که به کارهای قدیمی‌اش بازمی‌گشت.

ناروتو ازوماکی (Naruto Uzumaki)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

برای نسل قدیمی‌تر، «ناروتو» یک مترادف با انیمه بود. این مجموعه فوق‌العاده محبوب و تاثیرگذار بود و به اندازه‌ای که حتی الهام‌بخش مجموعه‌های خودش شد. دلیل اصلی محبوبیت این انیمه؛ خودِ شخصیت «ناروتو» است. این یتیم پرشور و عاشق، یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه محسوب می‌شود.

ادوارد الریک (Edward Elric)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

«ادوارد الریک»، با جاه‌طلبی وحشیانه، هوش سرشار و خرد فراتر از سنش، با رویکردی تازه به قهرمانان مدرن انیمه‌ی شونن وارد صحنه شد. او برخلاف کسانی که قبل از او آمده بودند، فردی دوست‌داشتنی اما کم‌هوش با قلبی از طلا نبود. جسورانه‌ترین ویژگی او این بود که از نظر فنی معلول محسوب می‌شد، چرا که در حادثه‌ای غم‌انگیز که از عشق و غرور سرچشمه می‌گرفت، هر دو دست و پایش را از دست داد.

او یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه محسوب می‌شود که چندبعد داشت. او می‌توانست طنزپرداز باشد و کارهای عجیب و غریب و نمایش‌های بصری خنده‌دار را اجرا کند. او همزمان می‌تواند یک آدم‌کش قهار و مهربان باشد.

ال (L)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

«ال» کارکتر مکمل مجموعه دفترچه مرگ (Death Note)، یکی از غیر قابل‌تشخیص‌ترین شخصیت های انیمه ای در تمام دوران است. او در این انیمه، مانند یک الماس می‌درخشد؛ اما مطمئناً سهمی از عادات عجیب و غریب مانند علاقه‌ی شدید به شیرینی و حالت نشستن عجیبش دارد که به نوبه خود، جذاب محسوب می‌شود. او مورد توجه و کنجکاوی است، پس جای تعجب ندارد که چرا او یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه در تمام دوران به شمار می‌رود.

دفترچه مرگ به اندازه‌ی کافی جذاب است؛ اما اضافه شدن «ال» به لیست شخصیت‌های محبوب آن، این انیمه را به یک اثر کلاسیک ماندگار تبدیل کرد. شاید اگر شخصیت‌پردازی «لایت» نبود، حضور او نیز کمرنگ‌تر می‌شد، اما نمی‌توان از نقش «ال» در روند تکامل شخصیت اصلی، چشم‌پوشی کرد.

تانجیرو (Tanjiro)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

همانند بسیاری از قهرمانان تاثیرگذار، داستان «تانجیرو» نیز با یک تراژدی بزرگ شروع می‌شود. زمانی که او پسربچه‌ای کم‌سن و سال بود، زندگی‌اش با کشته شدن کل خانواده‌اش به دست پادشاه اهریمنان نابود شد. این تراژدی عم‌انگیز، به او کمک کرد تا به یکی از محبوب‌ترین شخصیت های انیمه شیطان کش تبدیل شود.

«تانجیرو» حتی با وجود گذشته‌ی سختش، دلسوز و مهربان است. قهرمانی او علاوه بر انتقام‌جویی، از عشق نیز سرچشمه می‌گیرد. ماهیت همدلانه‌ی او باعث می‌شود که حتی بتواند با هیولایی که می‌کشد، ارتباط برقرار کند. با اینکه شیطان‌کش یک مجموعه نسبتاً جدید است، اما به لطف شخصیت‌پردازی پویایی که برای شخصیت اصلی داشت، به سرعت به یکی از محبوب ترین انیمه ها تبدیل شد.

قوی ترین شیطان های انیمه شیطان کش

کانکی (Kaneki)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

در طول انیمه توکیو غول، «کانکی» از یک شخصیت خجالتی به شخصیتی مورد ستایش به نام شاه تک‌چشم تبدیل می‌شود. «کانکی» در ازای اینکه فقط بتواند قهوه و گوشت انسان مصرف کند، قدرت مافوق بشری و توانایی بازسازی اندام‌ها و حتی کل بدنش را می‌سازد و حالا یکی از قوی ترین کاراکتر های انیمه در طول تاریخ است.

او پس از تبدیل شدن به یک نیمه غول و تمرین دادن بدنش، به راحتی می‌تواند کل شهرها را نابود کند. این باعث می‌شود که «کانکی» به یک مبارز تقریباً شکست‌ناپذیر تبدیل شود که تنها با هر آسیب، بدن خود را قوی‌تر می‌کند.

بهترین انیمه های شبیه توکیو غول

مانکی دی.لوفی (Monkey D. Luffy)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

یکی از مهم‌ترین شخصیت های انیمه وا پیس «مانکی دی.لوفی» است. او از فروتنی در دریای شرقی (East Blue) شروع کرد و در نهایت به دنبال تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی رفت.

«لوفی» شخصیت به یاد ماندنی دارد و از کاریزماتیک بالایی برخوردار است. او باعث شده هواداران بخندند، گریه کنند و در حالی که برای کارهای باورنکردنی دست می‌زنند، با حیرت او را تماشا کنند. به سادگی نمی‌توان «لوفی» را دوست نداشت و حتی نادیده گرفتن هیچ یک از دستاوردهایش در طول سریال دشوار است.

اسپایک اسپیگل (Spike Spiegel)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

با ترکیب هنرهای رزمی بروسلی، کمی از شخصیت لوپن سوم، مقدار زیادی از ژانر نوار سیاه (فیلم نوآر) و مقداری خونسردی، «اسپایک اسپیگل» را به دست می‌آورید. «اسپایک» ترکیبی از تأثیرات مختلف بوده و نتیجه، اثری به مراتب درخشان‌تر از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن شد.

در سریالی مانند کاوبوی بیباپ که خودش ترکیبی از تأثیرات فرهنگی از سراسر جهان بود، «اسپایک» جوهره‌ی داستان به شمار می‌رفت. «استیو بلوم»، صداپیشه انگلیسی او، با اجرای فوق‌العاده‌اش در دوبله‌ی انگلیسی این مجموعه، حرفه‌ی خود را به اوج رساند و به «اسپایک»، حسی از خونسردی روان و بی‌تکلف بخشید که بسیاری معتقدند از نسخه‌ی اصلی ژاپنی هم فراتر می‌رود.

«اسپایک» ثابت کرد که شخصیتی چندوجهی دارد؛ او جیب‌بری ماهر، عاشق وسایل نقلیه و تعمیر‌کننده‌ی سفینه‌ی فضایی خودش، کارآگاه باهوش، یک مبارز حرفه‌ای و حتی کمی هم فیلسوف محسوب می‌شد؛ اما آنچه که «اسپایک» را جذاب‌تر می‌کرد، گذشته‌ی او به عنوان یک گنگستر بود. هنگامی که کاوبوی بیباپ به پایان قدرتمند خود می‌رسد، «اسپایک» در انفجاری از شکوه و جلال که در کل دنیای انیمه بی‌نظیر است، از صحنه خارج می‌شود.

میکاسا آکرمن (Mikasa Ackerman)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

«میکاسا اکرمن» از سریال حمله به تایتان، به سرعت خودش را به شخصیت انیمه دختر محبوبی تبدیل کرد که شاید همه پسرها در آرزوی داشتنش بودند. او یک آدم‌کش حرفه‌ای تمام‌عیار است و بارها در طول این مجموعه، قدرت خود را به عنوان یک مبارز ثابت کرد. بینندگان عاشق پویایی بین «میکاسا» و برادرخوانده‌اش «ارِن یگر» و دوست دوران کودکی‌شان، «آرمین آرلرت» هستند. با پایان سریال، می‌توان با اطمینان گفت که «میکاسا» بدون شک یکی از شخصیت های انیمه اتک آن تایتان خواهد بود.

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

لیوای آکرمن (Levi Ackerman)

محبوب ترین شخصیت های انیمه

«لیوای آکرمن»، هرچند در دنیای دیوارکشی‌شده‌ی حمله به تایتان به عنوان یک قهرمان دیده می‌شود، اما بی‌رحمی او تنها به سمت هیولاهای غول‌آسا که شکار می‌کند، نشانه نرفته است. منطقی است که او شخصیتی پیچیده باشد، چرا که بر اساس یکی از بدنام‌ترین و خشن‌ترین ضدقهرمانان فرهنگ عامه ساخته شده است. «لیوای» با داشتن یک ابرقدرت استراتژیک، یکی از باهوش‌ترین و منطقی‌ترین متفکران در تاریخ انیمه محسوب می‌شود.

ارن یگر (Eren Yeager)

محبوب ترین شخصیت های انیمه
محبوب ترین شخصیت های انیمه

از مهم‌ترین شخصیت های انیمه اتک آن تایتان ، می‌توان به «ارن یگر» اشاره کرد. او در ابتدا به عنوان یک شخصیت معمولی در انیمه‌های شونن معرفی می‌شود. «ارن»، عصبی، تکانش‌گر و همیشه آماده‌ی مبارزه است. او آرمان‌های نجیبانه‌ای برای نجات بشریت از تایتان‌ها و گرفتن انتقام کسانی که از دست داده بود، داشت؛ اما با بیشتر آشنا شدن «ارِن» با دنیای اطرافش، او به شخصیتی بسیار تیره‌تر تبدیل شد.

سوالات متداول

آیا کاراکتر انیمه با تایپ intp داریم؟

بله. «ال» از مهم‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای است که تایپ INTP دارد.

کاراکتر انیمه با تایپ intj داریم؟

شخصیت Sasuke Uchiha، مهم‌ترین کارکتر انیمه‌ای با تایپ شخصیتی intj است.

مهم‌ترین شخصیت های انیمه مرد اره ای چه نام دارند؟

«ماکیما»، «پاور»، «دنجی» و «هیمنو» از مهم‌ترین شخصیت های انیمه مرد اره ای محسوب می‌شوند.

مهم‌ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن چه کسانی هستند؟

«ساتورو گوجو»، «سوکونا»، «کنجاکو»، و «توجی فوشوگیرو» از مهم‌ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب محبوب ترین شخصیت های انیمه چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


2 thoughts on “محبوب ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران ؛ معرفی 20 شخصیت جذاب و فراموش‌نشدنی

  1. بنظرم دلیل محبوبیت بیش از حد اسپای ایکس فمیلی داستان متفاوتی بود که داشت چون اغلب انیمه هایی که آخیرا ساخته شده بودن موضوع کلیشه ای داشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *