بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار ؛ فیزیک‌دان که به غول تبدیل شد

هالک بدون شک یکی از مهم‌ترین ابر‌قهرمان‌های دنیای کمیک‌های مارول می‌باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار بپردازیم.

هالک، یا همان Hulk، یکی از شخصیت‌های خیالی دنیای کمیک مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) است که در سال 1962، توسط استن لی بزرگ (بهترین نویسنده های کمیک)، خلق شد. نام اصلی، و کامل او رابرت بروس بنر است که یک فیزیک‌دان باهوش می‌باشد. او به صورت اتفاقی در معرض اشعه‌های بمب گامایی، که اختراع خودش بود، و به موجودی قوی، و با هیکلی درشت تبدیل شد.

پس از آن اتفاق، او به موجودی گوشه‌گیر تبدیل شد، که نمی‌توانست خشم خود را کنترل کند و اکثراً به اطرافیانش آسیب وارد می‌کرد. به گفته‌ی استن‌لی این کارکتر، با الهام بر شخصیت فرانکشتاین، که یک نیمه انسان، و نیمه هیولا، از سری رمان‌های فانتزی (معرفی و تحلیل بهترین رمان های فانتزی)، به نوشته‌ی مری شلی است، بوده.

او قدرت‌های فراوانی مانند، هوش بالا، قدرت و استقامت بدنی و آسیب نا‌پذیری دارد که باعث می‌شود، یکی از ابر‌قهرمان‌های محبوب این روز‌های مارول خطاب بگیرد. همچنین او، یکی از اعضای اصلی گروه انتقام جویان (بهترین اعضای انتقام جویان) می‌باشد که نقش مؤثری در پیشرفت این گروه داشته است، و به گونه‌ای مغز متفکر گروه نیز به شمار می‌رود.

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار

فیزیک‌دان که به غول تبدیل شد

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار

هالک، یکی از کارکتر‌هایی است که مانند بسیاری دیگر از ابر‌قهرمان‌های دنیای کمیک، با استفاده از قدرت‌هایش، می‌تواند به نزدیکانش آسیب برساند، و این موضوع می‌باشد که شخصیت او را به یک تراژدی غم‌انگیز (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) نزدیک می‌کند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار بپردازیم.

Hulk: Gray

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
برترین کمیک های هالک
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 3.8

این کمیک، بدون شک بهترین کمیک هالک می‌باشد که در بین سال‌های 2002 تا 2003 منتشر، و توسط جیمز لوب نوشته شد. داستان این کمیک، ناگفته‌های روز‌های اولیه هالک را به یاد می‌آورد و خواننده را به کشفیات جدیدی از شخصیت هالک، و بروس بنر می‌رساند. داستان این کمیک می‌تواند منبع خوبی برای زندگینامه‌ی بروس بنر، و تبدیل شدن‌اش به هالک به شمار بیاید.

بیشتر بخوانید:

Hard Knocks

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
کمیک های برتر هالک
  • سال انتشار : 2004
  • امتیاز : 2.9

این کمیک شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد، اما به جرأت می‌توان گفت که یکی از برترین مبارزات دنیای کمیک‌های مارول (بهترین مبارزات دنیای سینمایی مارول) در این داستان شکل می‌گیرد. این کمیک، داستان، اولین مبارزه‌ی داکتر دوم، با هالک بود که توانست فروش بسیاری نیز در آن سال به ثبت برساند.

بسیاری از منتقدین دنیای کمیک، و طرفداران مارول، این کمیک را احمقانه و مسخره خطاب کرده‌اند، اما نمی‌توان تأثیراتش را بر دنیای مارول نا‌دیده گرفت.

Incredible Hulk: Always On My Mind

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های Hulk
  • سال انتشار : 2000
  • امتیاز : 3.1

این کمیک، یکی از بهترین کمیک بوک های هالک می‌باشد که مبارزه‌ای خشن، و خون‌آلود بین خودش و یکی از قوی‌ترین شرور‌هایش، یعنی The Abomination را به تصویر می‌کشد. داستان کمیک هالک شگفت‌انگیز تا سال 2005 ادامه داشت، یکی از قوی‌ترین راه‌های تقویت بروس بنر را به دید هواداران نشان داد.

بیشتر بخوانید:

Hulk: Return Of The Monster

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
برترین کمیک های پر فروش هالک
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 3.7

این کمیک، توسط جان رومیتا، و بروس جونز نوشته شده، و داستانی 6 شماره‌ای است که به اصول اولیه‌ی داستان‌های هالک پایبند بوده، و روایتی کلاسیک را به ذهن مخاطب القا می‌کند. بروس بنر در این کمیک، به شهری دیگر سفر می‌کند تا از دست ارتشی که به دنبالش است، پنهان شود.

داستان این کمیک، بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و ماجراجویی‌های (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) بروس بنر، برای مخفی شدن از دست ارتش را به گونه‌ای زیبا، و تراژدی به تصویر می‌کشد.

Planet Hulk

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
  • سال انتشار : 2006
  • امتیاز : 4.8

یکی از مشهور‌ترین کمیک‌های هالک، که خط داستانی تاریک هالک را به نمایش می‌گذارد. هالکس که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارد، با اقتباس بر این هالک ساخته شده است. داستان این کمیک، که یکی از برترین کمیک های هالک است، فرقه‌ای از ایلومیناتی (بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول) را به تصویر می‌کشد که سعی دارند، هالک را به زانو در بیاورند.

هالک در این کمیک، به این گروه خیانت می‌کند و همین امر سبب می‌شود تا به عنوان یک گلادیاتور، در سیاره‌ای متروکه، با این افراد بجنگد، تا افراد این سیاره را نجات دهد. این داستان، با فضای تاریخی (بهترین فیلم ها و سریال های تاریخی 2022 و 2021) که دارد، که با پایانی تلخ همراه است.

World War Hulk

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک هالک
  • سال انتشار : 2007
  • امتیاز : 4.7

در این کمیک، که یکی از عصبانی‌ترین هالک‌های دوران را مشاهده می‌کنیم، داستان را از جایی دنبال می‌کند که قهرمانانی که او را تبعید کرده‌اند با او متهد می‌شوند تا او را برگردانند و از آن برای نابود کردن ایلومیناتی‌ها (معرفی گروه ایلومیناتی مارول) استفاده کنند. این مبارزات، هالک را به شدت عصبانی کرده و تنها زمانی او تصمیم می‌گیرد خشم خود را بخواباند که متوجه بشود همه تسلیم شده‌اند.

Fall Of The Hulks

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک بوک های هالک
  • سال انتشار : 2010
  • امتیاز : 4.7

این کمیک، داستان هالک و نحوه‌ی تبدیل شدن دختر عمویش به She-Hulk را به تصویر می‌کشد. او با تزریق ژن گامایی که درون خودش دارد، دختر عمویش را به این موجود تبدیل می‌کند. در این کمیک، مرگ راس باعث جنگ بین دو دسته از هالک‌ها می‌شود که یک دسته باهوش، و در طرفی دیگر، بروس بنر بدون قدرت است.

این کمیک که یکی از برترین کمیک های پر فروش هالک است اکشن‌هایی فراوانی را به تصویر می‌کشد، و ما را با She-Hulk، که در فاز چهارم مارول (بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 ؛ آخرین اخبار  و افشاگری ها) با آن آشنا می‌شویم، معرفی می‌کند.

World War Hulks

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
  • سال انتشار : 2010
  • امتیاز : 4.0

کمیک سقوط هالک‌ها، مستقیماً به مجموعه‌ی بعدی جنگ جهانی (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) هالک‌ها می‌پردازد که داستان ارتشی را نشان می‌دهد که سعی دارند کره‌ی زمین را فتح کنند، و این وظیفه‌ی هالک است که جلوی آن‌ها را بگیرد. همچنین پایانی حماسی که برای این کمیک تدارک داده شده است، این مجموعه را به یکی از بهترین کمیک های Hulk تبدیل می‌کند.

Incredible Hulk: Future Imperfect

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
  • سال انتشار : 1992
  • امتیاز : 4.0

این کمیک یک دنیای جایگزین، از تلفیق دنیای هالک، و مردان ایکس (بهترین کمیک های مردان ایکس) می‌باشد که هالک را به آینده‌ای دور می‌فرستد. او در آینده‌ای دیستوپیایی درگیر آخرالزمان (بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022) می‌شود، و یکی از کمیک های برتر هالک را رقم می‌زند. این کمیک در دو شماره‌ی عظیم دنبال می‌شود، و عنوان جالبی را در آن سال‌ها به خودش اختصاص داده بود.

Hulk: The End

بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار
  • سال انتشار : 2002
  • امتیاز : 4.5

این کمیک، مخصوص کسانی است که به خواندن آینده‌ی شخصیت‌های مختلف علاقه‌مند هستند. این کتاب از هالک دقیقاً داستان پایانی هالک را به نمایش می‌گذارد و به تصویر می‌کشد، و نشان می‌دهد که در آینده، چه اتفاقی برایش خواهد افتاد.

در داستان این کمیک پساآخرالزمانی (بهترین فیلم های پسا آخرالزمانی 2021)، همه‌ی انسان‌های جهان مرده‌اند و تنها کسانی که زنده است، هالک و یک دوربین فیلمبرداری رباتیک می‌باشد که همه چیز را ضبط می‌کند. ناگهان مگس‌های جهش‌یافته، به هالک حمله می‌کنند و قصد کشتن او را دارند، و حالا او باید از خودش محافظت کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

شخصیت هالک، چند فیلم اختصاصی در دنیای MCU دارد؟

شخصیت هالک، 2 فیلم اختصاصی در سال‌های 2003 و 2008 دارد.

شخصیت هالک، در فیلم Thor Ragnarok، بر پایه‌ی کدام کمیک بوک هالک بوده است؟

شخصیت هالک، در فیلم Thor Ragnarok، بر پایه‌ی گلادیاتور کمیک Planet Hulk بوده.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”شخصیت هالک، چند فیلم اختصاصی در دنیای MCU دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”شخصیت هالک، 2 فیلم اختصاصی در سال‌های 2003 و 2008 دارد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”شخصیت هالک، در فیلم Thor Ragnarok، بر پایه‌ی کدام کمیک بوک هالک بوده است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”شخصیت هالک، در فیلم Thor Ragnarok، بر پایه‌ی گلادیاتور کمیک Planet Hulk بوده.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *