ویژوال جدید فیلم انیمه One Piece: Red + [عکس و تریلر]

ویژوال جدیدی برای فیلم One Piece Red منتشر شده که بسیاری را برای این فیلم هیجان زده کرده است. ویژوال One Piece: Red را می‌توانید در این نوشتار مشاهده کنید.

One Piece: Red قرار است تا چند روز دیگر در ژاپن وارد سینماها شود و اکران جهانی برای پاییز امسال تعیین شده است. از آنجایی که پانزدهمین فیلم این مجموعه برای بازگرداندن شنکس مو قرمز و همچنین معرفی دخترش یوتا، آماده می‌شود، دزدان دریایی کلاه حصیری قرار است ظاهری بسیار متفاوت داشته باشند.

به طور معمول، هر حرکت فرنچایز سبک‌های جدیدی را به لوفی و دوستان او می‌دهد. اما اکنون، پوسترهای جدید فیلم آینده این انیمه شونن به طرفداران نگاه دقیق‌تری به تمام شخصیت‌ها می‌دهد که به بازگشت لوفی کمک می‌کند.

ویژوال جدید فیلم انیمه One Piece: Red

همراه با تریلر فیلم One Piece: Red

ویژوال جدید فیلم انیمه One Piece: Red
ویژوال جدید فیلم انیمه One Piece: Red, فیلم One Piece Red, ویژوال One Piece: Red, تریلر فیلم One Piece: Red

با وجود انتشار تعدادی تریلر و موزیک ویدیو برای بازگشت آتی کلاه حصیری به صفحه نمایش، هنوز سوالات زیادی پیرامون داستان One Piece: Red وجود دارد. در درجه اول، سوال اصلی در میان هواداران این است که آیا لوفی و شنکس پس از سال‌ها عدم تماس با یکدیگر، سرانجام دوباره به هم می‌رسند یا خیر.

اخیراً اعلام شد که اقتباس اصلی انیمه، استراحتی از Wano خواهد داشت تا طرفداران نگاهی دقیق‌تر به رابطه اولیه بین Luffy و Uta داشته باشند. جدول زمانی برای Red نیز هنوز تایید نشده است، و بسیاری را به این فکر می‌اندازد که آیا رویدادهای نبرد بین کلاه‌های حصیری و دزدان دریایی وحشی نقشی در پانزدهمین فیلم خواهند داشت یا خیر.

تریلر فیلم One Piece: Red

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویژوال جدید فیلم انیمه One Piece: Red سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *