بهترین کمیک های Bane از نگاه سایت فیگار

دی سی دنیایی از ابرشرور های جالبیرا خلق کرده است که یکی از آن ها Bane می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های Bane معرفی کنیم.

Bane در طول خط داستانی Knightfall خود را به عنوان یکی از بزرگترین شروران بتمن تثبیت کرد و از آن زمان در بهترین کمیک های Bane بازگشته است. بتمن احتمالاً نمادین ترین گالری سرکش را در بین هر ابرقهرمانی دارد. بتمن و معروف‌ترین شخصیت‌های شرورش به دوران طلایی باز می‌گردند. برای یک شرور جدید بتمن سخت است که پس از دهه‌ها تاریخ واقعاً نشان خود را بگذارد. Bane موفق شد به این شاهکار دست یابد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های Bane

  • برترین کمیک های Bane

در ادامه قرار است بهترین کمیک های Bane را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های Bane
بهترین کمیک های Bane

Bane در سال 1993، 50 سال پس از جوکر ساخته شد. بان با شدت، قدرت و ذهن درخشان خود، با تبدیل شدن به شخصیت شرور پشت نایت فال ، یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های بتمن، تأثیر زیادی گذاشت. Bane در فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی در کنار شرورهای قدیمی‌تر ظاهر شده است. شاید Bane سابقه طولانی برخی از شخصیت‌های شرور دیگر را نداشته باشد. او در بهترین کمیک های Bane بسیار خوب نشان داده شده است.

Batman: Vengeance Of Bane #1

بهترین کمیک های Bane
جذاب ترین کمیک های Bane

شرورها معمولاً از چشم قهرمان‌ها معرفی می‌شوند. در مورد برترین کمیک های Bane ، او برای اولین بار در یک تک شات ظاهر شد قبل از اینکه راه خود را به صفحات یک کمیک بتمن باز کند. Bane در ابتدا قهرمان داستان خودش بود. Batman: Vengeance of Bane #1 منشا کامل Bane بود. این یک داستان شدید از بزرگ شدن Bane در زندان Pena Duro بود که شباهت‌های مشخصی بین Bane و Batman ترسیم کرد. همان‌طور که بروس وین پدر و مادرش را از دست داد، بین باید بر ترسی که در ذهنش نهفته بود غلبه کند تا خودش را به حداکثر توانش برساند. Bane تا زمانی که تصمیم گرفت برای اثبات برتری خود، بتمن را نابود کند، شرور نشد.

Knightfall

بهترین کمیک های Bane
بهترین کمیک های Bane

نایت فال یکی از پرطرفدارترین کمیک های بین و بتمن در تمام دوران است. دلایل زیادی وجود دارد که Knightfall چنین داستان باورنکردنی بود، از جمله این واقعیت که Bane به سادگی یک شرور شگفت انگیز بود. بین متوجه شد که بتمن بروس وین است. او نقشه کشید تا ابتدا بتمن و سپس گاتهام را از بین ببرد. در طول کل داستان، Bane دو قدم جلوتر از بتمن بود و شروران را از آرکام خارج کرد تا حریف خود را تضعیف کند. حضور قریب به اتفاق Bane چهره‌ای با ابهت ایجاد کرد که از نظر فیزیکی بزرگتر و احتمالاً باهوش تر از بتمن بود. وقتی Bane در نهایت به بتمن حمله کرد، پیروزی او از قبل تضمین شده بود. بین بتمن را نکشت چون از شکستن او راضی بود.

Batman: Vengeance Of Bane #2

بهترین کمیک های Bane
برترین کمیک های Bane

دومین تک شات Vengeance of Bane پس از شکست بتمن انجام شد. Bane در نقطه پایینی قرار داشت، در بلک گیت زندانی بود و کابوس‌های بتمن را می‌دید. بان توسط سایر زندانیان مورد تمسخر قرار گرفت و او اراده‌ای برای مقابله با آن نداشت. بین متوجه شد که برای قدرت به ونوم تکیه کرده است و باید خود را از شر آن رها کند. Vengeance of Bane #2 در نهایت داستانی در مورد غلبه بر اعتیاد بود. بن بدون مواد مخدر دوباره خود را قوی کرد و از زندان فرار کرد. او سپس به سراغ فروشندگان مواد مخدر رفت و در کنار بتمن کار کرد. او هرگز نمی‌توانست قهرمان شود؛ اما این داستان این سوال را مطرح می‌کند که بِین چقدر قربانی شرایط است.

Batman: Bane Of The Demon

بهترین کمیک های Bane
پرطرفدارترین کمیک های بین

اگر Bane فقط می‌خواست بتمن را نابود کند، یک شخصیت تک ترفندی بود. Batman: Bane of the Demon جزء خواندنی ترین کمیک های Bane است که جنبه های دیگری از Bane از جمله تمایل او به خانواده را بررسی کرد. بان با راس الغول ملاقات کرد و به دنبال وارث شیطانی بود که بتمن هرگز نبود. بان هوش خود را به راس ثابت کرد و نسبت به تالیا احساس کرد. Bane of The Demon به شخصیت Bane تفاوت‌های ظریف و همدردی اضافه کرد. تالیا او را طرد کرد؛ زیرا فکر می‌کرد او بیش از حد کودکانه و وحشی است. راس بان را با دادن شخصیت پدری به او دستکاری کرد که هرگز نداشت. Ra’s در نهایت Bane را رد کرد که ماموریت جدیدش ربودن جاودانگی Ra’s خواهد بود.

Batman: Bane

بهترین کمیک های Bane
خواندنی ترین کمیک های Bane

یک شخصیت عالی کاراکتری است که جنبه‌های مختلفی در خود داشته باشد که با هم تضاد نداشته باشند. Bane باهوش است و می‌تواند از قبل فکر کند؛ اما این بدان معنا نیست که او نمی‌تواند در برخی مواقع بی قرار شود. Batman: Bane با Bane  جزء جذاب ترین کمیک های Bane است که خشمگینی برخورد کرد که برنامه یا اهداف کلی نداشت. Bane توسط بتمن شکست خورده بود و توسط Talia طرد شده بود. او چیزی برای از دست دادن نداشت، بنابراین او به سادگی به گاتهام حمله کرد. در تمام طول داستان، لباس بن پاره شده و تنها نیمی از ماسک او باقی مانده است. او به نوع دیگری خطرناک تبدیل می‌شود و کاملاً نامتعادل به نظر می‌رسد. داستان پر از اکشن است و یک مبارزه وحشیانه بین Bane و Nightwing وجود دارد.

Tabula Rasa

بهترین کمیک های Bane
جذاب ترین کمیک های Bane

زمانی که راس الغول متوجه شد که بان لیاقت وارث او را ندارد، بان با گشتن در سراسر جهان و نابود کردن چاله های لازاروس، تلافی کرد. او با بتمن روبرو شد و فاش کرد که مادرش زمانی توماس وین را می‌شناخت. بان به این نتیجه رسید که توماس وین پدرش و بروس وین برادر ناتنی اوست. Tabula Rasa به پویایی بین بتمن و Bane اشاره کرد. آن‌ها آینه یکدیگر بودند؛ اما بن با این فکر که او یک وین است، تصور کرد که اگر در عمارتی در شهر گاتهام بزرگ می‌شد، زندگی اش چگونه بود. توماس وین پدر بن نبود. پس از یافتن حقیقت، بین در صحنه‌ای احساسی و تاثیرگذار با لزلی تامپکینز صمیمانه به سر برد.

Secret Six #5

بهترین کمیک های Bane
بهترین کمیک های Bane

زمانی که دی سی شروع به برخورد با بین به عنوان یک ضدقهرمان کرد، او را با سایر ضدقهرمانان به عنوان بخشی از Secret Six همکاری کردند. Bane گروهی از رفقای اسلحه خود را برای تعامل داشت و طرف پدری او در رابطه با Scandal Savage آشکار شد. برترین کمیک های Bane ، Bane از Secret Six #5 بود، جایی که او برای کسب اطلاعات درباره تیم دستگیر شد. بین شکنجه شد؛ اما هرگز تزلزل نکرد. او مردی اصولی و دارای اراده است. مونولوگ درونی او توضیح می‌داد که او هرگز چیزی به دشمن نمی‌دهد و از خیانت به هم تیمی‌هایش خودداری می‌کرد. او همچنین دائماً به مرگ و میر خود فکر می‌کرد و اینکه آیا واقعاً از زندانی که جوانی خود را در آن گذرانده بود فرار کرد یا خیر.

The Venom Connection

بهترین کمیک های Bane
برترین کمیک های Bane

Bane ممکن است یک شخصیت جدیدتر نسبت به برخی از قهرمانان و شرورهای قدیمی دنیای DC باشد؛ اما او سابقه‌ای داشت که به خوبی با دنیای DC مطابقت داشت. به هورمن از طریق Miraclo قدرت بیشتری داده می‌شود. مشخص شد که Venom Bane استفاده شده از مشتقات Miraclo است. یکی دیگر از پرطرفدارترین کمیک های بین The Venom Connection است که Bane می‌خواست از شر تمام ونوم در سانتا پریسکا خلاص شود که او را به سمت رکس و ریک تایلر می‌برد. بین به شباهت‌های بین خود و هورمن فعلی اشاره کرد. ریک میراکلو را مانند ونوم به بدنش پمپاژ کرد. تفاوت این دو در این بود که هورمن با ضعف خود کنار آمد در حالی که بن فقط می‌خواست ضعف خود را ریشه کن کند. هورمن مجبور شد با بن بجنگد و متوجه شد که ذهنش بسیار خطرناکتر از بدنش است.

Forever Evil: Arkham War

بهترین کمیک های Bane
پرطرفدارترین کمیک های بین

یک گاتهام بدون بتمن به سرعت وارد جنگ بین تبهکاران شد. برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌های شرور بتمن ظاهر شدند؛ اما Bane در مرکز قرار داشت. داستان مهارت و انگیزه Bane را به نمایش گذاشت. او به قدری شخصیت ثروتمندی است که بیش از بسیاری دیگر از سرکش‌های بتمن شایسته توجه است. Bane به ندرت در برابر مجرمان A-list قرار می گیرد. Bane به برخی از شرورها مانند پنگوئن و تالون احترام می‌گذاشت و دیگران را به عنوان خارج از کنترل مانند Man-Bat و Poison Ivy رد می‌کرد. بن نشان داد که می‌تواند استراتژی داشته باشد و نقش رهبر را بازی کند. Bane برای کسب پیروزی نهایی خود مجبور شد لباس بتمن خود را بسازد و ترس را در دشمنان خود ایجاد کند.

بهترین کمیک بوک های پنگوئن

Bane: Conquest

بهترین کمیک های Bane
بهترین کمیک های Bane

Bane توسط نویسندگان مختلفی نوشته شده است و یک سری تغییرات را پشت سر گذاشته است. خالق Bane، چاک دیکسون، به نوشتن او در یکی از خواندنی ترین کمیک های Bane که نام آن Bane: Conquest بود در سال 2017 بازگشت. دیکسون بین را به اصول اولیه بازگرداند و به خوانندگان یادآوری کرد که در وهله اول چه چیزی او را به چنین شخصیت بزرگی تبدیل کرده است. Bane: Conques t برای 12 شماره اجرا شد و به کل تاریخ Bane بازگشت. او دوباره با شرکای خود Bird، Zombie و Trogg متحد شد. Bane امپراتوری جنایتکاران خود را از سانتا پریسکا گذشته است. او به دیگر سازمان های جنایتکار نفوذ کرد و با کبری، سازمان تروریستی پدرش شاه مار مبارزه کرد. بتمن نیز ظاهر شد و به وجدان Bane متوسل شد. Bane در نهایت یک کودک بی گناه را از زندگی پر از درد نجات داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های Bane سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *