بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه ؛ قهرمانان دست‌کم ‌گرفته شده

نقش زنان، در انیمه‌های ساخته شده در طول تاریخ همیشه مؤثر بوده است. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه بپردازیم.

انیمه‌ها (بهترین انیمه‌ها و انیمیشن‌ها)، همیشه در طول تاریخ به خاص‌ترین موضوعات اشاره می‌کردند، و اتفاقات عجیب و غریبی را مورد بحث قرار می‌دادند. عناوینی که همیشه و در تمامی انیمه‌ها مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرد، زن‌ها و دخترانی می‌باشند که روحیه‌ای لطیف، و به قول معروف چشم آبنباتی دارند.

اما در چند دهه‌ی اخیر، بسیاری از انیماتور‌ها و نویسنده‌های (بهترین نویسنده های کمیک) مانگا‌های (پرفروش ترین مانگا های تاریخ) مختلف، از زنان به گونه‌ای دیگر رونمایی کرده‌اند. بعضی از آن‌ها شخصیتی آرام و گوشه‌گیر داشته‌اند، و برخی دیگر اما بسیار پرخاشگر و عصبانی. اما عده‌ی کمی از آن‌ها بودند که نقش قهرمان (قوی ترین شخصیت زن در فیلم های انیمیشنی) را ایفا می‌کرده‌اند و به گونه‌ای نجات‌دهنده‌ی دنیای خودشان بوده‌اند.

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

قهرمانان دست‌کم ‌گرفته شده

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

بسیاری از این قهرمانان زن، با فداکاری‌هایی که در میدان جنگ (بهترین فیلم های جنگی 2022) کرده‌اند، توانستند به قهرمان تبدیل شوند، و برخی دیگر با فکر و ذهن خود به درجاتی رسیده‌اند که بتوانند قهرمان خطاب شوند.

در اینستاگرام بخوانید:


با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه بپردازیم.

Mikasa Ackerman — Attack On Titan

 

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
برترین قهرمان های زن در تاریخ انیمه

میکاسا آکرمن، بدون شک یکی از بهترین قهرمان های زن در تاریخ انیمه است که در انیمه‌ی محبوب حمله به تایتان (بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان) حضور داشت، و به یکی از سمبل‌های شخصیتی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) تاریخ تبدیل شد. او دختری آرام بود که آسیب‌های زیادی را در زندگی تحمل کرد، و به عضویت سپاه پیوست تا بتواند قهرمانانه برای زندگی انسان‌ها و آخرالزمان (بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022) بجنگد.

او روحیه‌ای منفی به زندگی دارد، اما همچنان تلاش می‌کند که بشریت را از شر تایتان‌ها نجات دهد. او رابطه‌ای جذاب، و بسیار معکوس را با ارن یگر، که نقش اصلی انیمه است دارد، و گاهی اوقات حاضر می‌شود تا برای نجات دادن ارن، جان خودش را به خطر بیاندازد.

Motoko Kusanagi — Ghost In The Shell

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
برترین قهرمان زن در انیمه

موتوکو، یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مجموعه‌ی انیمیشنی، و انیمه‌ای روح در صدف است که به صورت سایبورگ می‌باشد، و در بخش 9 امنیتی کمیسیون امنیت عمومی ملی ژاپن (بهترین انیمه های ژاپنی)، به عنوان یک هکر عالی رتبه کار می‌کند. او از نظر بدنی، بسیار قوی، و از لحاظ ذهنی روشنفکر، و تیزهوش می‌باشد.

او در کودکی، بر اثر یک سانحه‌ی هوایی به کما می‌رود، و برای زنده شدن مجبور می‌شود که نیمی از بدنش را به صورت یک ربات تقویت کند، تا دوباره به زندگی برگردد. او زنی بسیار صبور، و احساساتی است، که قدرت جنگندگی بالایی دارد، و داخل یک بدن مصنوعی نیز زندگی می‌کند.

Chihiro Ogino — Spirited Away

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

چیهیرو بدون شک یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ای تاریخ ژاپن می‌باشد که توسط استودیوی گیبلی ساخته شده است. انیمه‌ی خانه‌ی اشباح، یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ ژانر ایسکای (بهترین انیمه های ایسکای) می‌باشد که می‌توان گفت کمتر کسی است که آن را تماشا نکرده باشد.

او در ابتدای انیمه به عنوان یک دختر ترسیده وارد داستان می‌شود، و هیچ عنصری از شجاعت و حس قهرمانانه‌ای درون خودش ندارد. اما به تدریج، خودش را به یکی از قهرمان ترین زن تاریخ انیمه که بسیار مسئولیت پذیر است، تبدیل می‌کند. چیهیرو نیز مانند بسیاری از زنان ساخته شده توسط میازاکی در طول زمان رشد و تجربه کسب کرد. همچنین او کودکی شاد و با روحیه است که ویژگی‌های قهرمانانه‌ای دارد.

خالق این شخصیت معتقد است که کارکتری معمولی، با سبک زندگی ساده خلق کرده تا بیننده با آن بیشترین ارتباط را برقرار کند.

Usagi Tsukino — Sailor Moon

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
قوی ترین زن قهرمان تاریخ انیمه

اوساگی یکی از قهرمانانی است که دختری مدرسه‌ای (بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی) می‌باشد. اوساگی، در این مجموعه زنانگی بی‌باکانه‌ای دارد و بدون هیچ ضعفی قدرت خاصی به خودش می‌بخشد. اوساگی دختری احساسی و بامزه است که می‌تواند همزمان، بد‌جنس هم باشد. او شخصیتی شجاع، و قابل اعتماد برای دوستانش است، و می‌تواند عمیقاً، به تمامی همراهیانش اهمیت بدهد.

Asuka Langley Soryu — Neon Genesis Evangelion

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

آسوکا، یک قهرمان انیمه‌ی کلاسیک است که تا به امروز یکی از مورد علاقه‌ترین شخصیت‌های زن انیمه‌ای (بهترین قهرمان زن در انیمه های ایسکای) را توانسته کسب کند. او یک شخصیت نوجوان (بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2022) می‌باشد که به عنوان خلبان برای پروژه‌ی Eva خدمت می‌کند. او در آلمان به دنبا آمده است و بسیاری از سوگند‌های آلمانی را یاد می‌کند.

همچنین آسوکا یک کودک نابغه است که خلق و خویی وسواسانه دارد، و می‌تواند در هر کاری بهترین باشد. آسوکا از اعتماد به نفس و غرور کمی برخوردار است و بسیار سخت می‌تواند ارتباط برقرار کند. او اغلب در بیان احساسات خودش آسیب‌پذیر می‌باشد، و فروپاشی عصبی در دوران کودکی‌اش داشته.

San — Princess Mononoke

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان های زن در تاریخ انیمه

شخصیت سان، یکی از غمگین‌ترین و عمیق‌ترین شخصیت‌هایی است که در انیمه‌ی پرنسس مونونوکه، خوش درخشید. سان، نشان‌دهنده‌ی مردم ستم‌دیده‌ای است که بسیار درد کشیده‌اند. او در تمام زندگی‌اش از انسان‌ها، تنفر، و نفرت شدیدی داشت.

سان، به اهمیت زیادی برای افراد خانواده‌اش قائل می‌باشد و حاضر است برای محافظت از خانواده‌ی خودش، گرگ‌ها را هدایت کند تا انسان‌ها را به مرز نابودی بکشاند.

Tohru Honda — Fruits Basket

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
قهرمان ترین زن تاریخ انیمه

توهرو، هوندا، شاید یکی از ناشناخته‌ترین قهرمانان زن انیمه‌ای باشد که در دوران کودکی‌اش، پدر و مادر خود را توسط یک بیماری، و تصادف از دست داده است. او اکنون درون یک چادر زندگی می‌کند و به دنبال یک شغل خوب می‌گردد. او با کار کردن پاره وقت، سعی می‌کند تا شهریه‌ی مدرسه‌اش را بپردازد.

او شاید قدرت ابر‌قهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) خاص و عجیبی نداشته باشد، اما سبک سخت‌کوشی و زندگی سختی که پیش روی خودش دارد، او را به یکی از برترین قهرمان های زن در تاریخ انیمه تبدیل می‌کند. او با تمام سختی‌هایی که در زندگی‌اش کشیده است، همچنان می‌خندد، و روحیه‌ی بالایی دارد.

Faye Valentine — Cowboy Bebop

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

فایه ولنتاین یکی از شخصیت‌های اصلی از سری انیمه‌های معروف Cowboy Bebop، که یک انیمه‌ی اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) است می‌باشد. او وقتی جوان‌تر بود والدینش را در یک تصادف فضا‌پیمایی از دست می‌دهد. او یکی از غمگین‌ترین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) قهرمانانی است که در این لیست وجود دارد.

او یک قهرمان است که گرایش‌های ضد‌ابر‌قهرمانی دارد. همچنین فایه درون ذهنیت تاریک خودش، یک کمدین نهفته پنهان کرده، که هر زمانی، فردی به مشکل بر‌ می‌خورد با آن آرامش می‌کند. او به شدت آسیب‌پذیر است و روحیه‌ی ضعیفی در از دست دادن دوستانش دارد.

Sophie Hatter — Howl’s Moving Castle

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

مانند چیهیرو، در انیمه‌ی خانه‌ی اشباح، استودیوی گیبلی در ساختن شخصیت‌های زن قهرمان تبحر خاصی دارد، و این بار با خلق شخصیت سوفی، در انیمه‌ی قلعه‌ی متحرک هاول تمام جهان را محو این کارکتر جالب و دوست‌داشتنی کرد.

سوفی یک زن جوان، و خجالتی است، که درگیر کار‌های خانوادگی (بهترین فیلم های خانوادگی 2022)، و روزمرگی‌هایش می‌یاشد. او توسط تلسمی عجیب، تبدیل به یک پیرزن مسن، و باهوش، در قلعه‌ی متحرک هاول می‌شود. او در حالی که هاول درگیر ماجراجویی‌هایش (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) به سر می‌برد سعی دارد از این وضعیت خارج شود.

سوفی یک قهرمان است که نیروی جادویی (بهترین انیمه های جادویی) خاصی ندارد، و صرفاً با نیروی ذهن خودش به نجات جان هاول می‌پردازد.

Haruko Haruhara — FLCL

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

اگر شما انیمه‌هایی که دارای موضوعات عجییب و غریب هستند را دوست دارید، از شخصیت هاروکو، که یکی از قوی ترین زن قهرمان تاریخ انیمه می‌باشد نیز لذت خواهید برد. او یک محقق خصوصی است که برای پلیس فضایی (بهترین فیلم های فضایی 2022) کار می‌کند، و به دنبال یک دزد دریایی به زمین سفر می‌کند.

او به زودی عصبانی می‌شود، و خیلی سریع ز کوره در می‌رود، و  به طرز عجیبی، غیر‌قابل پیش‌بینی عمل می‌کند. تمایلات او به شرارت، و تنفرش از شخصیت‌های ابر‌قهرمان، یکی دیگر از صفات جالبش می‌باشد. او بسیار شیطون می‌باشد، و همه را از دست خودش کلافه کرده است.

Konata Izumi — Lucky Star

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

این انیمه، یک مجموعه‌ی کمدی (بهترین انیمیشن های کمدی 2022) می‌باشد می‌تواند شما را درگیر و معتاد خودش بکند. کوناتا ایزومی، یک شخصیت دوست‌داشتنی در این انیمه است که رهبر گروه لاکی استار نیز می‌باشد.

او بسیار شیطون است، طعنه‌های عجیبی به دوستان خود می‌اندازد، و همیشه سعی می‌کند تا در بازی‌های ویدئویی (بهترین انیمه های بازی) از دیگران بهتر باشد. مادر کوناتا، پس از به دنیا آمدن او می‌میرد و او با پدرش بزگ می‌شود، و همین امر است که او را بسیار تنبل می‌کند.

Yuuko Ichihara — XXxHolic

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

این انیمه از سری مانگا‌های محبوب ژاپنی به همین اسم است که درباره‌ی یوکو صاحب فروشگاهی می‌باشد که در توکیو روایت می‌شود. یوکو، آرزویی دیرینه دارد که می‌خواهد به آن برسد، و ماجرا‌هایی که در طول انیمه برای او و فروشگاهش رخ می‌دهد، او را به قهرمان ترین زن تاریخ انیمه تبدیل می‌کند.

او در سکانس پایانی سریال در طی یک اتفاقی احساسی و رویایی، به یک قهرمان بزرگ تبدیل می‌شود. یوکو بسیار عاقل، بامزه، و شیک پوش است که باعث می‌شود او کاملاً شایسته‌ی حضور در این لیست باشد.

بیشتر بخوانید:

Fuu Kasami — Samurai Champloo

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

فو، یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ی Samurai Champloo است که شخصیت محافظِ‌کاری دارد. او بسیار مرموز است و در طی سفری که در انیمه پیش می‌افتد حضور دارد، باعث اتفاقات جالب و جذابی می‌شود که انیمه را جذاب‌تر می‌کند.

فو بسیار دست و پا چلفتی می‌باشد، اکثراً در کار دیگران دخالت می‌کند، اما با این‌حال بسیار فرد ممتازی، برای خوش‌گذرانی است. یک جوان باهوش، و یک قهرمانی به یاد‌ماندنی، که شما را به وجد می‌آورد.

Hinata Hyuuga – Naruto

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

ناروتو (بهترین شرورهای ناروتو)، یکی از بهترین و محبوب‌ترین انیمه‌های تاریخ کشور ژاپن است که پُر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و به یاد‌ماندنی می‌باشد. هیناتا در این سریال به عنوان یک دختر جوان و باهوش معرفی می‌شود که بسیار خجالتی است که در همان ابتدای سریال قهرمانانه شروع می‌کند.

توانایی‌های او اغلب، دست‌کم گرفته می‌شوند، اما در ادامه‌ی انیمه قدرت درونی خود را پیدا کرده، و به نینجایی قدرتمند تبدیل می‌شود. هیناتا یک انسان خوب و مهربان است که مجبور به رقابت سختی با خواهرش می‌شود و سعی می‌کند تا او را از بین ببرد. او اولین نیجایی است که سزاوار جایگاهش می‌باشد، و از قدرتش به نحو احسنت استفاده می‌کند.

Nana Osaki – Nana

بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه
بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه

نانا، یک انیمه‌ی بسیار خارق‌العاده در ژانر روانشناختی (بهترین انیمه های روانشناختی 2021) می‌باشد که درباره‌ی دو زن متفاوت به نام‌های نانا است، که به طوری اتفاقی، با همدیگر آشنا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با همدیگر اتاقی را کرایه کنند.

نقش اصلی این انیمه، سختی‌های زیادی را در کودکی‌اش تحمل کرده، و توسط مادربزرگش طرد شده است. او علاقه‌ی شدیدی به موسیقی پانک راک دارد، و بسیار عقاید تاریک و پوچی را درون ذهنش، می‌پروراند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

شخصیت میکاسا آکرمن، در چه انیمه‌ای به عنوان یک زن قهرمان حضور دارد؟

میکاسا آکرمن، یکی از کلیدی‌ترین، و اصلی‌ترین شخصیت‌های دنیای سریال حمله به تایتان است.

احساسی‌ترین شخصیت قهرمان زن در انیمه، چه کسی است؟

شخصیت سوفی، در انیمه‌ی قلعه‌ی متحرک هاول، یکی از احساسی‌ترین شخصیت‌های زن دنیای انیمه است.


One thought on “بهترین قهرمان زن در تاریخ انیمه ؛ قهرمانان دست‌کم ‌گرفته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *