زمان پخش فصل 5 سریال الیت ؛ تاریخ، پخش، طرح و موارد دیگر

Elite، یک درام مهیج نوجوان اسپانیایی، به یکی از مشهورترین درام های جهان تبدیل شده است. با نوشتار زمان پخش فصل 5 سریال الیت و فیگار با ما باشید.

یک چیز مسلم است که فصل 5 الیت هیجان بیشتری را در بین مردم به همراه خواهد داشت. در نوشتار همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite همه جزئیات فصل 5 Elite – تاریخ انتشار، بازیگران، طرح و موارد دیگر را شرح خواهیم داد. پس با این نوشتار از فیگار همراه ما باشید.

نکته مثبت این سریال، صحنه پردازی صریح و واقعی داستان است. اگرچه در مدرسه نخبگان و در بین ثروتمندان در ظاهر همه چیز بسیار تمیز و مرتب به نظر می‌رسد، اما دقیقاً در زیر این ظاهر زیبا و مرتب، اگر عمیق‌تر بنگریم، نفرت در زیرلایه‌های شخصیت بسیاری از آن‌ها موج می‌زند. در این نوشتار قرار است بفهمیم سریال الیت کی پخش می‌شود؟ نفر بعدی چه کسی و چه کسی نیست؟ شخصیت های جدید چه کسانی هستند؟ و قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

دانلود فصل 5 سریال Elite ؛ درام مهیج نوجوان اسپانیایی نتفلیکس

زمان پخش فصل 5 سریال الیت

حاوی اسپویل

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ انتشار فصل 5 Elite
تاریخ انتشار فصل 5 Elite, زمان پخش فصل 5 سریال الیت

همانطور که می‌دانید و گفته شده است این سریال دارای پنج فصل است. تاکنون ۴ فصل از این سریال پخش شده و فصل پنجم در دست ساخت می‌باشد. الیت مفاهیم و مضامین مرتبط با درام‌های نوجوان را نشان می‌دهد، اما همچنین دارای موضوعات مترقی‌تر و سایر جنبه‌های کلیشه‌ای آن است. اینها شامل بسیاری از موضوعات متنوع جنسی است. از نظر ساختاری، این مجموعه از یک طرح فلاش به جلو استفاده می‌کند که شامل یک عنصر رمز و راز است؛ هر فصل در دو برهه زمانی انجام می‌شود.

اگر قبلاً کل فصل چهارم Elite را در Netflix مشاهده کرده اید، می‌دانید که در پایان یک پیچیدگی خاص و کوچکی پنهان شده است که باعث ایجاد چندین طرح می‌شود که در قسمت پنجم خواهیم دید. قتل آرماندو (آندرس ولنکوزو) به دست گوزمان (میگل برناردو) به دلیل دفاع از آری (کارلا دیاز)، در حالی که او از منکیا (مارتینا کاریدی) دفاع کرد. اطلاعاتی که فقط دو نفری که به او در دفع جسد کمک کردند، می‌دانند، ساموئل (ایتزان اسکامیلا) و ربکا (کلودیا ثالاس). این پایان با عزیمت خود گوزمان و آندر (آرون پایپر) به پایان رسید، سفری بدون مقصد که رمز و رازی را نیز پنهان می‌کند که در ادامه نوشتار همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite به آن می‌پردازیم.

تاریخ انتشار فصل 5 Elite

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite
همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite, زمان پخش فصل 5 سریال الیت

آماده باشید تا فصل 5 سریال الیت را مشاهده کنید. زیرا شما را در منگنه هیجان عجیب، خاص و غریبی خواهد گذاشت. فصل های قبلی این درام نوجوانانه در Netflix قرار گرفته است و Netflix الگویی دارد که سالانه فصل های جدیدی را منتشر می‌کند. بنابراین، می توان انتظار داشت فصل 5 الیت قطعا پخش خواهد شد.

ما خبرهای خوبی در مورد آن داریم. نتفلیکس فیلمبرداری فصل چهارم را با فصل پنجم ترکیب کرد، بنابراین به احتمال زیاد برای نمایش فصل های جدید مجبور نیستیم زیاد منتظر بمانیم. ما همچنین می‌دانیم که مانند فصل‌های قبلی، فصل پنجم سریال الیت شامل هشت اپیزود خواهد بود.

این فصل در تاریخ 8 آپریل (١٩ فروردین ١۴٠١) منتشر خواهد شد. این سریال پیش از این برای فصل ششم نیز تمدید شده بود.

بیشتر بخوانید:

کدام بازیگران؟

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite
همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite, زمان پخش فصل 5 سریال الیت

کدام بازیگران حضورشان جریان خود را حفظ می‌کند و کدام یک در الیت 5 نیستند؟ در ابتدای سال مشخص شد که دو نفر از بازیگران اصلی در فصل چهارم خداحافظی می‌کنند: عمر آیوسو و ایتزان اسکامیلا. اما ما با توجه به طرحی که از این سریال سراغ داریم این قضیه را چندان منطقی نمی‌دانیم.

درست مانند تاریخ اکران، هیچ اعلام رسمی برای بازیگران ستاره درام وجود ندارد. همانطور که بر اساس فصل 3 می‌دانیم، شخصیت هایی مانند استر اکسپوزیتو در نقش کارلا، دانا پائولا در نقش لو، آلوارو ریکو در نقش پولو، مینا ال هامانی در نقش نادیا، خورخه لوپز در نقش والریو از جریان سریال خارج شده اند، اما شخصیت مینا می‌تواند با حضور مهمان شما را شگفت زده کند. اما برای فصل 5، انتظار می‌رود که والنتینا زنره (بازیگر استرالیایی) و آندره لاموگیلا (بازیگر برزیلی) بتوانند نقش مهمی در درام ایفا کنند.

بنابراین ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو، ایستر اکسپوزیتو، دانا پائولا بازیگران اولیه و اصلی سریال هستند در طول فصل سوم تعدادی از بازیگران جدا میشوند و در فصل چهارم  مانو ریوس ، کارلا دیاز ، مارتینا کاریدی و پال گرانچ به این سریال می پیوندند. در فصل پنجم سریال الیت آدام نورو در نقش اریک، لیتی سنه در نقش مالیک، آندره لاموگلیا در نقش گونزالو، ولنتینا زنره در نقش سوفیا به این سریال می‌پیوندند.


بیشتر بخوانید: نقد سریال آموزش جنسی (Sex Education 2019)


طرح

اصلی ترین سوالی که در ذهن مردم ایجاد می‌شود این است که طرح چه خواهد بود؟ به دلیل مرگ آرماندو، منسیا از منطقه خطر خارج شده است، این فصل قادر خواهد بود بر یک راز جدید تمرکز کند. و اگر پلیس بتواند جسد آرماندو را جستجو کند، این یک دور برگشت کامل است. این فصل همچنین می‌تواند شامل داستان عاشقانه آری و ساموئل شود. به طور کلی، فصل 5 Elite یک درام کاملاً هیجان انگیز و مرموز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ساختار روایت

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite
همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite, زمان پخش فصل 5 سریال الیت

سریال در ابتدا داستان سه دانش آموز از قشر پایین جامعه را روایت می‌کند. پس از تخلف دو پیمانکار و خراب شدن ساختمان یک مدرسه دولتی، پیمانکاران متخلف برای نشان دادن چهره خوب از خود سه دانش آموز را بورسیه می‌کنند تا در مدرسه ای نخبه تحصیل کنند.

اما با مرگ ماریا، کل فصل ابتدایی سریال الیت به دنبال حقیقت مرگ ماریا جریان پیدا می‌کند. در این فصل همه مظنون به قتل هستند اما در نهایت برادر ساموئل متهم می‌شود. که ساموئل به دنبال کشف حقیقت می‌رود و ما قاتل اصلی را در آخر خواهیم شناخت.

در فصل دوم به دنبال ساختار روایی فصل قبل تلاش برای اثبات بی گناهی و معرفی پولو به عنوان قاتل برای اجرا شدن عدالت همه چیز را نگران کننده تر و پر تنش تر می‌کند. ساموئل در فصل اول سریال الیت تلاش می‌کند تا هویت اصلی قاتل را افشا کند و برادر خود را نجات دهد.


بیشتر بخوانید:


در فصل سوم الیت همه حقیقت را می‌دانند اما پولو با کمک کایتانا قسر در می‌رود و دانش آموزان سعی می‌کنند تا حقیقت را افشا کنند. در انتها موفق خواهند شد. اما به ناچار در طی جریاناتی پولو توسط لوکراسیا کشته خواهد شد که همه دانش آموزان دست به دست هم می‌دهند و این جنایت را لا پوشانی می‌کنند. همانطور که قبل تر گفتیم در این فصل چند بازیگر از سریال جدا می‌شوند.

با ورود به سال تحصیلی جدید ساموئل و گوزمان و ربکا باید مجدد سال آخر را سپری کنند. در عین حال کایتانا به عنوان خدمتکار به مدرسه برمی‌گردد. مدیر مدرسه عوض می‌شود و فرزندان وی به علاوه یک دانش آموز جدید از خاندان پر نفوذ اروپایی با گذشته بدی به این مدرسه می‌پیوندند.

این فصل با بیهوشی و به کما رفتن آری، دختر مدیر جدید آغاز خواهد شد و حل معایی که چه کسی به او آسیب زده همه چیز این فصل می‌شود. در نهایت فصل چهارم با به سفر رفتن گوزمان و آندر به پایان می‌رسد.

باید دید در فصل پنجم چه خواهد شد. اما می‌توان به جذابیت وضعیت رابطه ساموئل و آری و پتانسیل دراماتیک آن دو در ساختار روایی فصل پنجم سریال الیت امیدوار باشیم.

عوامل فیلم

  • سازنده: کارلس مونترو و داریو مادرونا
  • بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو، ایستر اکسپوزیتو، دانا پائولا، میگل هران، هایمه لورنته، آلبارو ریکو، ارون پیپر، مینا الحمانی،‌ عمر آیوسو، خورخه لوپز، کلاودیا سالاس، خورخینا آموروس، سرخیو مومو و لِیتی سِینه
  • آهنگساز: لوکاس بیدال
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی ؛ زمان پخش فصل 5 سریال الیت
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: کارلس مونترو، داریو مادرونا، دیه‌گو بنتاکور و اینیاکی خوریستی
  • تهیه‌کننده: فرانسیسکو راموس
  • مکان تولید: Sierra de Guadarrama، مادرید
  • فیلم‌برداری: دنیل سوسا سِگورا و ریکاردو دِ گارسیا
  • تدوین‌گران: ایرنه بِلِکوا و آسن مارچنا
  • تولیدکننده: Zeta Producciones
  • توزیع‌کننده: نت‌فلیکس


بیشتر بخوانید:

در هر صورت باید دید در فصل پنجم سریال Elite چه اتفاقی می‌افتد. شما می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی دانلود فیلم و سریال فیگار جدیدترین فیلم ها و سریال ها را دانلود کنید.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش فصل 5 سریال الیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “زمان پخش فصل 5 سریال الیت ؛ تاریخ، پخش، طرح و موارد دیگر

  1. واقعا که وقتی نوشتید فصل پنجم یعنی فقط باید راجب فصل پنجم صحبت کنید نه یه اسپویل بزرگ از فصل چهارم بکنید! (قتل آندر توسط گوزمان)
    حداقل یکم فرهنگ معرفی داشته باشید و قبلش بنویسید حاوی اسپویل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *