تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت (Elite) ؛ بازیگران و جزئیات داستان

علی‌رغم ترس از اینکه این پلتفرم قرار است این سریال را ادامه ندهد، به طور رسمی برای فصل ششم تمدید شد. با نوشتار تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت با ما بمانید.

در حال حاضر چهار فصل از Elite ساخته شده و برای تماشا در نتفلیکس در دسترس است. هر فصل در مجموع هشت قسمت دارد. خبر عالی این که الیت نه تنها پس از فصل چهارم برای فصل پنجم تمدید شد، بلکه اخیراً اعلام شد که این سریال فصل ششم را خواهد ساخت!

با انتشار تیزر رسمی از فصل پنجم سریال اسپانیایی Elite محصول نتفلیکس، اعلام شد که این فصل در تاریخ 8 آپریل (١٩ فروردین ١۴٠١) منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت (Elite)

بازیگران و جزئیات داستان

تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت, تاریخ اکران فصل 6 سریال elite, فصل 6 الیت
تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت, تاریخ اکران فصل 6 سریال elite, فصل 6 الیت

اگر قبلاً کل فصل چهارم Elite را در Netflix مشاهده کرده اید، می‌دانید که در پایان یک پیچیدگی خاص و کوچکی پنهان شده است که باعث ایجاد چندین طرح می‌شود که در قسمت پنجم خواهیم دید.

قتل آرماندو (آندرس ولنکوزو) به دست گوزمان (میگل برناردو) به دلیل دفاع از آری (کارلا دیاز)، در حالی که او از منکیا (مارتینا کاریدی) دفاع کرد. اطلاعاتی که فقط دو نفری که به او در دفع جسد کمک کردند، می‌دانند، ساموئل (ایتزان اسکامیلا) و ربکا (کلودیا ثالاس). این پایان با عزیمت گوزمان و آندر (آرون پایپر) به پایان رسید، سفری بدون مقصد که رمز و رازی را نیز پنهان می‌کند که در ادامه نوشتار همه چیز درباره فصل پنجم سریال Elite به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

تقابل بین کسانی که همه چیز دارند و کسانی که هیچ چیز ندارند، پتانسیل بسیار بالایی دارد و منجر به قتل خواهد شد. واقعاً چه کسی پشت این جنایت است؟ آیا آن قاتل یکی از تازه واردان است؟ یا این داستان چیزی تاریک تر را در لابلای ساختار روایت خود دارد؟

بیشتر بخوانید:

در فصل 6 الیت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت, تاریخ اکران فصل 6 سریال elite, فصل 6 الیت
تاریخ انتشار فصل 6 سریال الیت, تاریخ اکران فصل 6 سریال elite, فصل 6 الیت

هیچ جزئیات داستانی تا کنون فاش نشده است. با این حال، اتفاقی که در فصل 6 Elite رخ می دهد در نهایت به رویدادهای فصل 5 بستگی دارد که قرار است به زودی در سال 2022 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

چه کسی برای فصل 6 بازخواهد گشت؟

الیت بازیگران جدیدی را برای فصل 5 اضافه کرده است. ستارگانی که به فصل آینده می پیوندند عبارتند از: والنتینا زنره، آندره لامولیا، آدام نورو، ایتزان اسکامیلا، عمر آیوسو، کلودیا سالاس، و جورجینا آموروس.

علاوه بر این، کارلا دیاز، مارتینا کاریدی، مانو ریوس، پل گرانچ و ایزابلا گاریدو نیز به بازیگران این فیلم پیوستند. و نکته دیگری که باید بدانید این است که میگل برناردو و آرون پایپر برای فصل 5 بازنمی‌گردند. با این حال، می‌توان انتظار داشت این ستاره‌ها داستان را برای فصل ششم Elite ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

قسمت پنجم قرار است در سال 2022 منتشر شود. و پس از فصل پنجم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نتفلیکس فصل 6 Elite را در سال 2023 پخش کند. نت‌فلیکس علاوه بر این تأیید کرده است که سه قسمت جدید در فرم کوتاه با عنوان «نخبه: داستان‌های کوتاه» (Elite: Short Stories) و با مضمون تعطیلات آخر سال در تاریخ ۱۵ (Phillipe, Caye, & Felipe)، ۲۰ (Samuel & Omar) و ۲۳ دسامبر (Patrick) امسال روی ایر می‌برد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 6 الیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *