ساعت پخش و تکرار سریال نون خ ۴ در نوروز 1402 + [بیوگرافی بازیگران]

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402 و بازپخش سریال: در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال نون خ ۴ در نوروز 1402 اطلاع رسانی شده است.

همه امید تلویزیون به سعید آقاخانی است تنها برگ برنده تلویزیون برای نوروز و رمضان 1402 سریال «نون.خ 4» است با انتشار اسامی احتمالی مجریان برنامه‌های تحویل سال و سریال‌های نوروزی، به نظر می‌رسد تلویزیون تمام چشم امیدش برای جذب مخاطب برای دو مناسبت نوروز و رمضان، به سریال «نون‌.خ4» است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

سریال های نوروزی سال 1402 + [زمان پخش و تکرار سریالهای نوروزی 1402]

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402
زمان پخش سریال نون خ 4 در نوزوز 1402

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

فصل ۴ نون خ کی پخش میشود ؟ از سوالاتی بود که مدت‌ها در ذهن طرفداران این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی کارگردان فصل جدید نون خ ۴ می‌چرخید. فصل 4 سریال نون خ در نوروز ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید:

ساخت فصل 4 نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی مدتی بود که در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویر برداری شده بود. این سریال گزینه اول شبکه یک برای پخش در شب‌های نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ است.

بیست و هشتم تیرماه سال جاری مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از حضور «حسن معجونی» و «حمید رضا آذرنگ» در فصل جدید نون خ ۱۴۰۲ خبر داد.

تکرار فصل 4 سریال نون خ

هنوز از سوی روابط عمومی شبکه 1 سیما ساعت دقیقی برای پخش فصل چهارم سریال نون خ اعلام نشده، اما بر اساس جدول پخش مجموعه‌های سال‌های گذشته نوروز، ساعات 1:30، 08:45 و 15:00 روز بعد نیز ساعت پخش تکرار سریال نون خ 4 از شبکه یک سیما است.

ساعت پخش سریال نون خ
ساعت پخش سریال نون خ

بعد از انتشار این خبر، اعلام شد که مراحل تصویربرداری سریال از اوایل مهرماه شروع می‌شود. دوماه بعد یعنی در تاریخ بیست و هشتم شهریورماه کاظم نوربخش بازیگر نقش «سلمان» در گفت وگویی اعلام کرد که سریال در مرحله پیش تولید است و بازیگران آماده باش هستند تا تصویربرداری را از اوایل مهرماه شروع کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

آهنگ های پخش شده در سریال نون خ

این سریال قرار است در ۳۰ قسمت آماده پخش شود. سعید آقاخانی به مانند فصول گذشته علاوه بر کارگردانی ایفاگر نقش نورالدین خانزاده هم هست. در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و… بازی دارند.

نون خ نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۳ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است تیم دستیاری این سریال را امید ترکاشوند و مصطفی کیایی تشکیل میدهند که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *