بهترین انیمه کاوایی 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

اگر به انیمه‌هایی با سبک بامزه علاقه دارید‍‍ و به دنبال انیمه‌های کاوایی هستید، با فیگار و با معرفی و تحلیل بهترین انیمه های سبک کاوایی همراه بمانید.

سوال انیمه های سبک کاوایی چیست؟ می‌تواند باتوجه به علایق هرشخص با فهرست و تحلیل متفاوت صورت گیرد، با این‌حال ما سعی کردیم بهترین‌های انیمه‌های محبوب سبک کاوایی را برای شما به اشتراک بگذاریم. صنعت انیمیشن سازی ژاپن اهمیت ویژه‌ای به این گونه انیمه های کمدی و بانمک می‌دهد و در‌این روزهای کرونایی می‌تواند، بهترین سرگرمی برای دوست‌داران انیمه باشد. ‌با معرفی بانمک ترین 10 انیمه ای که باید بشناسید همراه ما بمانید.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

معرفی و تحلیل بهترین انیمه های سبک کاوایی

بانمک ترین 10 انیمه که باید بشناسید

شما می‌توانید در یک نگاه فهرست بهترین انیمه های کاوایی را در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های سبک کاوایی

پیش‌ از‌این فهرست بهترین انیمه های سبک کاوایی را در یک نگاه مشاهده کردیم؛ اما این‌بار با هرکدام از این انیمه های بامزه کامل آشنا می‌شویم و به صورت‌ مفصل به آن‌ها می‌پردازیم و بانمک ترین 10 انیمه ای که باید بشناسید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

New Game

بهترین انیمه های سبک کاوایی
انیمه های کمدی و بانمک
  • محصول: 2016
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.58

شخصیت‌اصلی این داستان که اوبا سوزوکازه است، از دبیرستان فارق‌التحصیل شده و به یک شرکت بازی‌سازی می‌پیوندد. در این شرکت ارشد‌ (سنسی) اوبا همان‌ فردی است که در مدرسه عاشقش بوده (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) و تصادفا بهم برخورد می‌کنند. این انیمه از بهترین انیمه های بانمک یه‌شمار می‌رود که حتما از دیدنش لذت دو عالم را خواهید برد.

تحلیل انیمه بازی جدید

این انیمه ۱۲ قسمتی به نویسندگی شوتارو توکونو با ژانر کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2021) ساخته شده است. با‌اینکه طراحی سطحی دارد، ولی چیزی که این‌انیمه بر روی آن تمرکز کرده، تکه‌داستانی از یک زندگی، رشد‌ روابط بین‌افراد و زیبایی‌ها و بامزگیه خود شخصیت‌ها است. 

Tsurezure Children

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های کاوایی
  • محصول: 2017
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.59

انیمه بچه های تسوروزور راجب عشق دوران جوانی (بهترین انیمه های عاشقانه) است. این انیمه با ۱۲ قسمت شکل‌های منحصر به فردی از‌ روابط را نشان می‌دهد و در همین‌حال، داستان‌جذابی دارد که بیانگر موانع زیادی می‌باشد که ممکن است هنگام یادگیری راجب این روابط جلوی‌ راه سبز شوند. درکل سناریو این انیمه کاوایی مبارزات و شادی ها بر‌سر این‌رابطه ها را به فضای کمدی و بانمک به تصویر می‌کشد.

تحلیل انیمه بچه های تسوروزور

مانگای این انیمه ابتدا در آگوست 2014 به صورت بیساتسو شونن (بهترین انیمه های شونن) توسط توشیا‌ واکابایاشی به تصویر کشیده و نوشته شد و بعد به مجله‌هفتگی شونن انتقال پیدا کرد تا‌ جایی که از آوریل 2015 تا 2018 آن را منتشر کردند.

انیمه‌ای که از روی این مانگا گرفته شده است، سبک کمدی و رمانتیک دارد که از نظر طراحی، کیفیت‌خوبی را ارایٔه می‌دهد. این انیمه توسط هیراکو کانکو و نویسندگی تاتسوهیکو اوراهاتا در استدیو گوکومی به‌ انتشار درآمده است.

K-On!

بهترین انیمه های سبک کاوایی
انیمه های بامزه
  • محصول: 2009
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.58

یک دبیرستان همیشه همراه اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است و یکی از‌این اتفاقات می‌تواند پیوستن‌ به یک باشگاه باشد. یوی هیراساوا که در این دوراهی قرار دارد که به‌کدام باشگاه بپیوندد به طور‌تصادفی به باشگاه موسیقی لایت (بهترین موسیقی فیلم در تاریخ سینما) می‌رود. حال از آنجایی که باشگاه عضو کم دارد، برای یوی هیراساوا اتفاقات تازه ای رقم می‌خورد و در طول ساختار روایی این انیمه‌ی کاوایی باید منتظر دردسر‌های هیجان‌انگیزی (معرفی و تحلیل فلسفی ترین فیلم های اروتیک تاریخ سینما) باشیم. همه مسائلی که در این انیمه می‌بینید در قالب یک سبک‌کمدی خاص و منحصر به فرد، لذت‌بخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل انیمه کی-آن!

این انیمه که دو فصل دارد، توسط نویسندگی ریکو یوشیدا و آهنگسازی هاجیمه هیاککوکو در استدیو کیوتو منتشر شده است. انیمه K-On! سبکی متفاوت و با انرژی دارد که داستان دختران دبیرستانی پرشوری را با مدل سازی و طراحی بانمکی اراِیٔه می‌کند. این انیمه در ژانر کمدی و موزیکال (بهترین فیلم های موزیکال 2021)، برشی‌از زندگی دخترانی خاص را به کارگردانی ناعوکو یامادا به تصویر می‌کشد و جالب است بدانید که یک فیلم و دو‌ بازی از روی‌آن تدوین شده اند. (بهترین انیمه های بازی

Hanamaru Kindergarten

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های کمدی
  • محصول: 2010
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.29

آنزو شخصیت اصلی، کوچولو و بانمک داستان این انیمه همراه‌ دوستانش کومه خجالتی و هیراگی عجیب و غریب به مهدکودک می‌روند. او همیشه سعی‌بر جلب محبت معلم خود دارد ولی همیشه شکست می‌خورد، شیطنت های این بچه ها  سر و ته ندارد. انیمه هانامارو یوچین پر از کمدی و فضای دوست‌داشتنی است. انیمه هامارا یوچین از بهترین انیمه های کاوایی است که می‌شود آن را بارها دید و لذت برد.

تحلیل انیمه هانامارو یوچین

این انیمه با ژانر کمدی و برشی‌از زندگی به صورت ۱۲ قسمت با کارگردانی سیجی میزوشیما منتشر شده است. نویسنده مانگا (یوتو) و نویسنده انیمه (یویٔیچیرو اوگورو) برای بانمک بودن این کار سنگ‌تمام گذاشته‌اند، این انیمه مدل‌سازی و طراحی‌ای دارد که باعث می‌شود، جزو بامزه ترین انیمه ها ‌‌‌به‌شمار رود و بانمکی آن شما را تا انتهای‌ داستان درگیر کند.

Himouto! Umaru-chan

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بامزه ترین انیمه ها
  • محصول: 2015
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.13

اومارو دوما دانشجویی نمونه است که یک زندگی مخفی دارد. او هر‌‌روز که به خانه می‌رسد هودی همستر خود را می‌پوشد و تبدیل به یک اوتاکوی بامزه و تنبل می‌شود که به غذا‌های ناسالم علاقه‌مند است. او همینطور که به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهد و روابطش بین همکلاسی‌هایش عمیق‌تر می‌شود، رویدادهای جالب و جالب‌تری شروع به آشکار‌شدن می‌کنند و سوال‌های زیادتری راجع به این زندگی‌مخفی پیش می‌آیند. (بهترین انیمه های جادویی) این انیمه یکی از بهترین انیمه های کمدی به شمار می‌رود.

تحلیل انیمه هیموتو! اومارو چان

این انیمه 12 قسمتی به نویسندگی تاکاشی آوشیما با ژانر کمدی و برشی‌از زندگی از استدیو دوگا کوبو منتشر‌شده است. فضاسازی و نوع نگاه مانگای این انیمه از‌ نوع سنین است (بهترین انیمه های سینن (Seinen)). باید بدانید که این انیمه نوشته‌ی سر سانکاکو بوده، که انتشار اصلی آن مارس 2014 است. طراحی شخصیت در سطح عالی‌ای قرار دارد و روند‌ داستان آن‌{نان است که نمی‌توانید از آن چشم بردارید یا به عبارت دیگر شما را تا انتها جذب خود می‌کند، کارگردانی این اثر را ماساهیکو یوتا بر عهده داشته است. از روی این‌انیمه یک بازی نیز ساخته شده است. (بهترین فیلم ها بر اساس انیمیشن های محبوب)

Cardcaptor Sakura

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بامزه ترین انیمه ها
  • محصول: 2018
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.65

ساکورا کینوموتو ده‌ساله یک دانش‌آموز کلاس چهارم است که در توموئدا زندگی می‌کند تا اینکه یک‌روز به طور تصادفی با کتاب‌مرموزی به نام “کلو” برخورد می‌کند. او که در مورد کشف خود فکر می‌کند، ناخواسته باعث می‌شود که باد جادویی کارت‌ها را در سراسر‌جهان پراکنده کند و او باید برای جلوگیری از فاجعه آن‌ها را بازیابی کند. این انیمه یکی از بهترین‌ها در سبک خودش است.

تحلیل انیمه کارت اسیر‌کننده ساکورا

مانگای این انیمه دوست داشتنی به صورت ماهانه توسط نویسندگی (گیره) به انتشار می‌رسیده است. این انیمه که در دسته کمدی و عاشقانه قرار می‌گیرد، از بهترین انیمه های بانمک به شمار می‌رود و شما را با سبک انیمه های قدیمی و فضای‌آن آشنا می‌کند. نویسنده انیمه ناناسه اوهکاوا می‌باشد که با کارگردانی موریو آکاسا در استدیو مد هیٔوس به تدوین رسیده است.

 

Non Non Biyori

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بانمک ترین 10 انیمه ای که باید بشناسید
  • محصول: 2013
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.95

روستای آساهیگائوکا ممکن است از نظر اکثر‌افراد روستایی معمولی و خسته‌کننده به نظر برسد. با این‌حال، به لطف پنج دانش‌آموز در سنین مختلف که تنها کلاس در تنها مدرسه شهر را اشغال می‌کنند، (بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی) هیچ روزی در این روستا نمی‌تواند بی‌رنگ در نظر گرفته شود.

تحلیل انیمه نان نان بیوری

انیمه Non Non Biyori، بر‌اساس مانگا نوشته و تصویر شده و توسط آتو زندگی روزمره نه چندان معمولی این‌گروه از دوستان‌را روایت می‌کند، (بهترین انیمه های شوجو) که آنها درگیر سرگرمی و شادی هستند و بازیگوشانه با واقعیت‌های زندگی در یک منطقه روستایی مبارزه می‌کنند.

این‌انیمه سه‌فصلی طراحی‌شخصیت و مدل‌سازی عالی‌ای دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان از بانمکیه آن گذشت، که توسط ریکو یوشیدا نوشته و شینیا کاواتسورا کارگردانی شده است. ژانر این‌ انیمه کمدی و یاشیکیٔی بوده و از استدیو سیلور لینک به انشار رسیده است. اگر به دنبال بهترین انیمه های سبک کاوایی هستید، حتما این انیمه را ببینید.

Pokemon

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های بامزه
  • محصول: 1997
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.35

مطمعنا اکثر‌شما با این انیمه دوست‌داشتنی خاطره دارید (بهترین انیمه های تاریخ) و می‌شود گفت یکی از جذاب‌ترین جایگاه‌ها و داستان‌ها را میان لیست نوشتار معرفی و تحلیل بهترین انیمه های سبک کاوایی در‌اختیار دارد.

داستان این انیمه راجب پوکمون ها یعنی موجودات عجیبی با طیف وسیعی از توانایی‌ها و ظاهر‌متفاوت است. گروه‌خاصی از افراد ربوده یا دست‌گیر می‌شوند و به عنوان مربی‌پوکمون ها آموزش می‌بینند. قطعا همه‌ی شما با آشنایی حتی نصفه و نیمه‌ای که دارید می‌دانید که داستان فوق‌العاده ای همراه این سبک از کمدی در انتظار شماست.

تحلیل انیمه پوکمون

پوکمون که مخفف پاکت مانسترز است را شرکتی به نام پوکمون کامپنی تاسیس کرده و از سال 1996 ایجاد شده است، که تا کنون 908 نوع پوکمون را مدل‌سازی کرده اند. شعار این پروژه (باید همه را بگیرم!) است. این انیمه توسط (ساجوری تاجیری، کن سیگوموری و جونیچی ماسودا) خلق شد و از استدیو (OLM, Inc) به انتشار رسید.

جالب است بدانید بازی‌ای که این‌ انیمه دارد یکی از معروف ترین بازی‌ها است که در سال 1996 توسط شرکت game freak برای کنسول دستی game boy توسط نیتندو ایجاد شد و به زودی به یک امتیاز ترکیبی رسانه ای تبدیل شد، که در رسانه های مختلف اقتباس به عنوان (پر در آمد ترین امتیاز رسانه) در تمام‌دوران تخمین زده می‌شود. (بهترین بازی ها) محصول پوکمون جز انیمه های کمدی و بانمک، حتی پارکی به اسم پارک پوک و تیٔاتری در سال 2000 به اسم پوکمون زنده داشته است.

Hanayamata

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های کمدی
  • محصول: 2014
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 7.33

نارو ساکیا یک دختره 14 ساله عادی که عاشق قصه های پریان است و در انتظار روز‌های خوب نشسته. او زمانی امیدوار بود با ورود به دبیرستان همه چیز تغییر کند ولی واقعیت دور از انتظار است. او یک برخورد‌تصادفی با یک پری می‌کند، دختری خارجی که دارد شبانه تمرین‌ رقص می‌کند و داستان از اینجا است که شروع می‌شود.

تحلیل انیمه هانایاماتا

این انیمه ۱۲ قسمتی به نویسندگی ریوکو یوشیدا با ژانر کمدی و برشی‌از زندگی از استدیو مد هیٔوس منتشر شده است. مانگای این انیمه از جنس سنین می‌باشد، که توسط هوبونشا در ۱۰ جلد منتشر شده است. شخصیت‌پردازی این انیمه بسیار‌‌ بانمک و پر‌ از فانتزی‌های بامزه است. داستان جذابیت‌های خودش را دارد و کاری می‌کند در یک‌چشم به هم‌ زدن آن را تمام کنید. باید بدانید که انیمه‌ای که برای شما معرفی شد، با شخصیت پردازی‌های زیبا و داستانی بامزه ماجرا‌های جالبی را به همراه دارد.

Nichijou – My Ordinary Life

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های بانمک
  • محصول: 2011
  • امتیاز مای‌انیمه لیست: 8.46

Nichijou یکی از بهترین انیمه های سبک کاوایی به شمار می‌رود و داستان جذاب سه دوست دوران کودکی که اکنون در دبیرستان تحصیل می‌کنند را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌پردازی بانمک این انیمه دل هرکسی را به دست می‌آورد و زندگی روزمره این شخصیت ها هرفردی را مشتاق برای‌ دیدن قسمت‌بعد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تحلیل انیمه نیچیجو- زندگی‌ روزمره من

مانگای این انیمه از دسامبر 2006 شروع‌ به پخش کرد، که توسط کیچی آراوی نوشته می‌شد. انیمه در 24 قسمت به تصویر کشیده شده است و ژانر کمدی سوریٔال و برشی از زندگی دارد. نویسنده جوکی هانادا و کارگردان تاتسویا ایهاشیرا این انیمه را از استدیو کیوتو به انتشار رسانده اند. درباره‌ی طراحی این‌انیمه می‌توان به مدل سازی‌های بانمک و زیبایی‌های طراحی پشت‌زمینه اشاره کرد. (بهترین انیمه های ژاپنی) اگر به دنبال بهترین انیمه های بامزه هستید، این انیمه را پیشنهاد می‌کنیم تا ببنید و ما و سایتمان را فراموش نکنید.

Tonikawa: Over the Moon For You

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های سبک کاوایی
  • کارگردان: کنجیرو هاتا
  • ژانر:‌ عاشقانه, کمدی

این انیمه جذاب 2022 علمی تخیلی، کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2023، 2022 و تمام دوران) و عاشقانه است. فصل اول تونیکاوا در سال 2020 پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فصل اول در قالب یک مجموعه 12 قسمتی منتشر شد و احتمالا فصل بعدی هم 12 قسمت باشد. البته همین حالا هم اعلام شده که علاوه بر فصل دوم یک قسمت ویژه OVA قبل از پخش فصل دوم در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

تحلیل انیمه تونیکاوا

داستان این انیمه برخلاف اکثر داستان‌های عاشقانه با اعتراف عشق و ازدواج تمام نمی‌شود. پسر جوان به دختر مورد علاقه خود ابراز محبت می‌کند اما دختر فقط زمانی که باهم ازدواج کنند محبت وی را می‌پذیرد.

اعضای تیم تولید فصل دوم کاملا شبیه فصل قبل است و کرانچیرول اعلام کرده که قرار است این انیمه را به طور همزمان در ژاپن و آسیای شرقی، آمریکای شمالی و اروپا منتشر کند. در مورد انتشار این انیمه در نتفلیکس شایعاتی وجود دارد اما هنوز اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست.

Inukai-San

بهترین انیمه های سبک کاوایی
بهترین انیمه های سبک کاوایی

انیمه “کمدی رمانتیک از دیدگاه سگ” بر روی قهرمانی تمرکز دارد که ناگهان یک روز از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که به سگ خانگی همکلاسی باحال و زیبایش کارن اینوکای تبدیل شده است. در حالی که کارن در مدرسه خونسرد و بی بیان است، در خانه به سگ خانگی اش دلبستگی می‌کند.

تحلیل انیمه اینوکای سان

این انیمه که قرار است در سال 2023 منتشر شود، یک انیمه Ecchi می‌باشد که تماشای آن برای همه افراد مناسب نیست. این انیمه دیدگاه یا زندگی یک عجیب یک فردی را که به یک سگ تبدیل شده است نشان می‌دهد و اینکه چه اتفاقات غیرمنتظره‌ای را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی و تحلیل بهترین انیمه های سبک کاوایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *