شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که خوش شانس بودند

شخصیت‌هایی در دنیای مارول حضور دارند که بسیار خوش شانس بودند. همراه ما باشید تا به خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

در دنیای سینمایی مارول شخصیت‌هایی معرفی شدند که هر کدام روایت داستانی خودشان را رقم زدند. بعضی از این شخصیت‌ها در طول داستان خود به شدت خوش شانس بودند تا توانستند به این نقطه برسند، زیرا اتفاقات بسیار پیش ینی نشده‌ای برای آن‌ها رقم خورد و باعث شد موقعیت خوبی برای آن‌ها به ارمغان آورد.

جدیدترین شخصیت خوش شانس دنیای سینمایی مارول هالک مونث می‌باشد. جنیفر والترز به همران پسر عموی خود بروس بنر تصادف می‌کنند که باعث می‌شود خون بروس وارد بدن جنیفر شود و هالک مونث به وجود بیاید. این خوش شانسی جنیفر بود که باعث شد بقیه عمر خود را به همراه یک قدرت ابرانسانی سپری کند و تبدیل به یک ابرقهرمان شود.

شخصیت‌های دیگری هم هستند که موارد مشابه این موضوع را تجربه کرده‌اند و با خوش شانسی از اتفاقات خطرناک جان سالم به در بردند. در این مقاله قصد داریم تا خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که خوش شانس بودند

  • خوش شانس ترین شخصیت های MCU

شما می‌توانید فهرست خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

شانس به طور کلی عامل کلیدی برای شخصیت‌هایی بوده است که از تمام درگیری‌هایی که در آن حضور داشته‌اند عبور کنند؛ بنابراین جالب است که ببینیم کدام یک از آن‌ها بیشترین شانس را داشته‌اند. تا انتهای این مقاله با فیگار همراه باشید تا به خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

تونی استارک (Tony Stark)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
شخصیت های خوش شانس دنیای سینمایی مارول

بسیاری از خنده دارترین دیالوگ‌ها در فاز یک دنیای سینمایی مارول توسط تونی استارک گفته می‌شد و اگر او به اندازه کافی خوش شانس نبود، نمی‌توانست از حمله تقریباً مرگبار به او در فیلم اول جان سالم به در ببرد. تونی قطعاً یک نابغه بود، اما پس اینکه وارد دنیایی شد که توسط سلاح‌های او به سمت نابودی می‌رفت، از کار خود پشیمان شد و تولید سلاح (قوی ترین سلاح های مارول) را متوقف کرد.

این شامل افتادن در پورتال منتهی به زمین است، درست در زمانی کوتاه، به جای گیر افتادن در فضا در قسمت اول انتقام جویان و نجات توسط کاپیتان مارول در اعماق فضا در انتقام جویان: پایان بازی از شاس بسیار خوب او نشعت گرفته می‌شود. شانس او ​​زمانی که پپر، رودی و هپی همگی از بشکن تانوس نجات یافتند، به نمایش گذاشته شد، به این معنی که تونی در طول اتفاقات بعد از بشکن تانوس (بهترین کمیک های تانوس)، کمتر از هر کسی دوستان خود را از دست داد. تونی استارک جزو خوش شانس ترین شخصیت های دنیای مارول قرار می‌گیرد.

استیو راجرز (Steve Rogers)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های MCU

یکی از خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی Marvel استیو راجرز می‌باشد. این شخصیت به طور کلی خوش شانس بود، مانند زمانی که به دلیل فرود آمدن روی یخ مناسب، چندین دهه زنده ماند و زمانی که باکی او را از غرق شدن در رودخانه نجات داد، زمانی که تقریباً به مرگ (10 تا از نمادین ترین مرگ ها در سینما) نزدیک شده بود.

بزرگترین شانس استیو از سفر در زمان حاصل شد که سنگ‌های بی نهایت برای او فراهم کردند و او را قادر ساخت تا به گذشته بازگردد تا با معشوق (بهترین کمیک بوک های عاشقانه) گمشده خود، پگی کارتر باشد. استیو این موقعیت را به دست آورد تا چیزی که بیشتر از هفتاد سال منتظر آن بود را تجربه کند.

کیت بیشاپ (Kate Bishop)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی Marvel

کیت بیشاپ در سریال هاکای یک فرد کاملاً مبتدی بود و عمدتاً به دلیل شانس زنده ماند. او در اکثر موارد به کار خود مسلط نبود و همواره با شانس خوبی که داشت به اهدافش می‌رسید. کیت بیشاپ جزو خوش شانس ترین شخصیت های MCU قرار می‌گیرد، زیرا کمتر کسی این موقعیت را پیدا می‌کند تا توسط هاکای آموزش ببیند.

کیت در نهایت به اندازه کافی ماهر شد که بتواند به تنهایی بجنگد، اما او برای رسیدن به یک فرد حرفه‌ای نیاز داشت که همه چیز در جای خود قرار بگیرد. در واقع، کیت به اندازه کافی خوش شانس بود که برای یونیفرم رونان که او را درگیر کل ماجرا کرد، وارد حراج شد، یعنی تبدیل شدن او به یک قهرمان کاملاً اتفاقی بود.

کورگ (Korg)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای مارول

طرفداران دنیای سینمایی مارول عموماً کورگ را چیزی شبیه به یک الگوی رفتاری می‌بینند. این کاراکتر معمولاً در طول حضور خود، درگیری‌های خنده‌داری دارد. او بسیار خوش شانس بود که توانست از کشته شدن توسط زئوس جان سالم به در ببرد. در نگاه اول بینندگان او را مرده فرض کردند، اما در نهایت صورت او سالم بود و توانست دوباره خود را بازسازی کند.

کورگ همچنین بسیار خوش شانس بود که به طور اتفاقی با ثور در ساکار آشنا شد و بدون او هرگز نمی‌توانست از آن دنیا بیرون برود. بزرگ‌ترین شانس کورگ زمانی بود که از بشکن تانوس جان سالم به در برد. در بین تمامی انتقام جویان و مردمی که توسط بشکن کشته شدند، کورگ زنده ماند و به همراه ثور (بهترین کمیک های ثور) در آزگارد زندگی کرد که می‌توان او را به عنوان یکی از شخصیت های خوش شانس دنیای سینمایی مارول معرفی کرد.

هپی هوگان (Happy Hogan)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

هپی هوگان همواره یکی از افراد خوش شانس در دنیای مارول بوده است. البته او در بسیاری از مواقع از عزیزان خود مواظبت می‌کند، اما به تنهایی توانایی مبارزه ندارد. او در فیلم مرد آهنی 2010 (چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند) خوش شانس بود که بیوه سیاه را همراه خود داشت، در غیر این صورت توسط نیروهای جاستین همر کشته می‌شد.

هپی یک وفاداری مطلق نسبت به دوستان خود دارد و او به دفعات زیادی در موقعیت‌های سخت قرار می‌گیرد زیرا مراقب آن‌ها بوده است. با این حال، اگر متحدانش به راحتی در مکان مناسب برای نجات او نبودند، او تا این لحظه زنده نمی‌ماند. او هنگامی که پیتر (عاشقانه‌ترین روابط مرد عنکبوتی) با گابلین سبز درگیر شد، واقعا خوش شانس بود که در آنجا حضور نداشت، زیرا اگر در هنگام مبارزه آن‌ها آنجا بود به احتمال زیاد توسط گابلین کشته می‌شد.

جیمز رودز (James Rhodes)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

جیمز رودز یکی از کارآمدترین شخصیت‌ها از نظر مبارزه است، اما حتی او نیز برای زنده ماندن به شانس نیاز دارد. زمانی که تونی در اوج مرد آهنی 3 به کمک او آمد، درست زمانی که نیاز به کمک داشت. او بسیار خوش شانس بود که از سقوطی که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کرد، جان سالم به در برد.

او همچنین در فیلم انتقام جویان: پایان بازی در یک قدمی مرگ بود که در آخر مرد مورچه‌ای او را نجات داد. خوش شانسی رودی زمانی مشهود بود که او در میان نیمی از جهان بود که توسط بشکن تانوس از بین نرفتند و همچنین انتخاب نشد تا به وورمیر برود.

کلینت بارتون (Clint Barton)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

کلینت بارتون یکی از مهم‌ترین اعضای انتقام جویان محسوب می‌شود. او به دلیل مهارت خود در مبارزه و تیر اندازی، همواره شانس بسیار زیادی دارد تا از خطرات جان سالم به در ببرد. کلینت بسیار خوش شانس بود که لوکی به جای اینکه او را بکشد، کنترل ذهن او را به دست گرفت.

شانس کلینت زمانی ادامه پیدا کرد که کوئیک سیلور جلوی گلوله‌هایی که موجب مردن او می‌شد را گرفت، در حالی که بیوه سیاه در فیلم انتقام جویان: پایان بازی خود را برای او فدا کرد. اگرچه کلینت، متأسفانه، خانواده خود را توسط بشکن تانوس از دست داد، اما خوش شانسی او در بازگشت آن‌ها بود.

بچه گروت (Baby Groot)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

بچه گروت یکی از افراد خوش شانس نگهبانان کهکشان است. او بسیار خوش شانس می‌باشد، زیرا همواره افراد تیم وقتی او را در معرض خطر می‌بینند، او را نجات می‌دهند. او همچنین شانس بسیار زیادی دارد که توسط افراد یاندو کشته نشد، زیرا آن‌ها به یاندو خیانت کردند و او را شکنجه دادند.

یکی از عواملی که گروت را از همیشه خوش شانس‌تر می‌کند، وجود راکت است. راکت همواره از او در همه مواقع محافظت کرده و مانند یک پدر برای گروت می‌باشد. گروت در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان حضور خواهد داشت و باید ببینیم که آیا خوش شانسی او پایدار خواهد بود یا خیر.

لوکی (Loki)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

لوکی (بهترین نسخه های لوکی) به طور کلی به عنوان یکی از بهترین شخصیت های شرور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. او همچنین شانس بسیار زیادی در نجات از موقعیت‌های خطرناک دارد. لوکی چندین بار از مرگ جان سالم به در برد و توانست بارها و بارها بازگردد.

شانس لوکی (بهترین کمیک های لوکی) دوباره زمانی نمایان شد که او به جای مرگ به ساکار افتاد و در آنجا نظر استاد بزرگ را جلب کرد. در حالی که لوکی اصلی به دست تانوس مرد، این شخصیت یک بار دیگر خوش شانس بود که با سنگ فضایی فرار کرد و با سازمان TVA آشنا شد و این موقعیت برای او مهیا شد تا خود را نجات دهد.

اسکات لنگ (Scott Lang)

خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول
خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

اسکات به راحتی خوش‌شانس‌ترین شخصیت دنیای سینمایی مارول است که توانست آزادی خود و خانواده‌اش را دوباره به دست آورد و جهان را نجات دهد. او ابتدا خوش شانس بود که از قلمرو کوانتومی فرار کرد که قبلاً جانت ون داین را به مدت 30 سال به دام انداخته بود.

بزرگترین شانس اسکات زمانی بر او تابید که یک موش دریچه‌ای را به قلمرو کوانتومی که در آن به دام افتاده بود باز کرد. زمان برای او فقط چند ساعت گذشت، در حالی که برای بقیه پنج سال سپری شده بود. اسکات شانس زیادی داشت که خانواده‌اش از بشکن جان سالم به در بردند و بخت خوب او ایده سرقت زمانی را به او داد که در نهایت همه کسانی را که توسط تانوس کشته شده بودند، بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خوش شانس ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول که خوش شانس بودند

  1. فیلم های مارول یه سوتی وحشتناک دادن. اونم اینکه مرد مورچه ای بعد از ۵ سال از قلمرو کوانتومی برگشت و گفت فقط ۵ ساعت واسم گذشته اما زن هنک پیم ۳۰ سال گیر کرد و بجای ۳۰ ساعت اندازه سی سال پیر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *