دیالوگ های برتر بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

ناتاشا رومانوف یکی از تأثیرگذارترین ابرقهرمانان دنیای مارول است. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

مارول در فاز جدید خود ابرقهرمانان زن (سرسخت ترین شخصیت های زن کوئنتین تارانتینو) جدیدی را به دنیای مارول معرفی کرد. این روند به احتمال زیاد همنان ادامه داشته باشد، اما هیچکدام از آن‌ها نمی‌توانند تا حد و اندازه بیوه سیاه به محبوبیت برسند. ناتاشا رومانوف برای اولین بار در فیلم مرد آهنی 2 وار دنیای سینمایی مارول شد و در ابتدا نقش دستیار تونی استارک را بازی می‌کرد.

او برای محافظت از تونی استارک به عنوان جاسوس وارد کار او شده بود و بعد از مدتی شخصیت واقعی خود را معرفی کرد. ناتاشا رومانوف یکی از ماهرترین و فداکارترین قهرمانان دنیای مارول به شما می‌رود. او در نبردهای تن به تن مهارت زیادی دارد و کمتر کسی می‌تواند در یک مبارزه بر او برتری داشته باشد. ناتاشا از فاز اول تا فاز سوم دنیای مارول حضور داشت.

شخصیت ناتاشا ترکیبی از بی رحمی، مهربانی و احساسات است که او توانسته در طول حضور خود در فیلم‌های مارول (غم انگیز ترین دیالوگ های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول) تک تک آن‌ها را به تصویر بکشد. ناتاشا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی، خود را برای نجات کهکشان فدا کرد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول

دیالوگ هایی که ثابت می کند دردویل مانند پانیشر است

آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

پرطرفدارترین فیلم ها و سریال های مارول از سال 2021 تا 2022

دیالوگ های برتر بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

  • بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

بیوه سیاه یکی از اعضای اصلی انتقام جویان در دنیای مارول است. بازیگری این نقش به عهده اسکارلت جوهانسون می‌باشد که برای اولین بار در سال 2010 در فیلم مرد آهنی 2 ظاهر شد. او یک جاسوس و مبارز تمام عیار است، اما در عین حال شخصیتی بسیار احساساتی و دلسوز دارد که باعث می‌شود یکی از خاص‌ترین اعضای انتقام جویان باشد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

بیوه سیاه – مرد آهنی 2

این به شما ربطی نداره.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در MCU

از همان ابتدا، واضح بود که بیوه سیاه (بهترین کمیک های بیوه سیاه) کسی نیست که بخواهد توسط شخص دیگری کنترل شود. همانطور که این دیالوگ به خوبی نشان می‌دهد، او این قدرت و توانایی را دارد که در برابر هر کسی که سعی دارد خود را در برابر او قرار دهد، خود را برتری دهد و از خود دفاع کند. بیوه سیاه کسی نیست که بخواهد از کسی فرمان برداری کند و همواره مسیر مشخص خود را می‌رود.

با این حال این دیالوگ نشان می‌دهد که او چقدر باهوش (باهوش ترین ابرشرورهای دنیای سینمایی مارول) است و چقدر خوب می‌داند که قدرت چگونه کار می‌کند، چه کسی آن را دارد، و چه کسی حق دارد از آن علیه کسی استفاده کند. همانطور که در مقدمه گفته شد، او اولین بار در فیلم مرد آهنی 2 به تصویر کشیده شد و در نگاه اول به عنوان دستیار تونی استارک کارد می‌کرد. تونی بعد از اینکه هویت واقعی او را متوجه شد، به او گفت که تو احراجی و ناتاشا در جوا او می‌گوید: این به شما ربطی نداره (من برای شما کار نمیکنم). این یکی از بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای مارول می‌باشد.

بیوه سیاه (1) – کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

هی، بچه‌ها شما می‌دونید موزه کجاست؟ من اینجا دنبال یک فسیل می‌گردم.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

دوستی بین بیوه سیاه (بهترین کمیک های بیوه سیاه) و کاپیتان آمریکا یکی از مهم‌ترین دوستی‌های این مجموعه است و مشخص می‌شود که این دو دوستان بسیار صمیمی‌ای هستند. در عین حال، بیوه سیاه همچنین به وضوح نشان می‌دهد که نیازی به جدی گرفتن کاپیتان آمریکا به اندازه خودش ندارد. همانطور که گفته شد این دو صمیمیت بسیار زیادی با یکدیگر دارند و کمدی جالبی را در فیلم به نمایش می‌گزارند.

بیوه سیاه در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) نقش بسیار پر رنگی را ایفا می‌کند و در طی این داستان با یکدیگر همکاری‌های متعددی دارند. در ابتدای ای فیلم وقتی ناتاشا به دنبال استیو راجرز می‌آید، می‌گوید: هی، بچه‌ها شما می‌دونید موزه کجاست؟ من اینجا دنبال یک فسیل می‌گردم. این موضوع اشاره به سن زیاد استیو راجرز دارد، زیرا او نزدیک به 100 سال سن داشت. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

بیوه سیاه (2) – کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

راجرز، من فقط طوری برخورد می‌کنم که انگار چیو می‌دونم.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی Marvel

شکی نیست که بیوه سیاه یکی از باهوش‌ترین (باهوش ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول) شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است. او درک دقیقی از نحوه کار دنیا دارد و برای استفاده از دانش خود ترسی ندارد. این دیالوگ جزو برترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد، زیرا پیچیدگی شخصیتی بیوه سیاه را به مخاطب منتقل می‌کند.

با این حال، آنچه واقعاً قابل توجه است، زمانی می‌باشد که او همچنین می‌تواند اعتراف کند که چیزی نمی‌داند. اینکه او می‌تواند این نوع آسیب‌پذیری را با استیو داشته باشد، نشان‌ دهنده اعتماد او به کاپیتان آمریکا است و نشان می‌دهد که چقدر تمایل دارد تا بخش‌های شخصیتی دیگری از خود را به استیو منتقل کند.

بیوه سیاه (3) – کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

ما بهترین کسانی هستیم که می‌تونیم از اون دفاع کنیم.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای مارول

از بسیاری جهات، بیوه سیاه یکی از قدرتمندترین (قوی ترین شرورهای بدون ابرقدرت در دنیای سینمایی مارول) شخصیت های دنیای مارول است. در حالی که او احتمال دارد قدرت جادوگری اسکارلت ویچ یا لباس قدرتمند مرد آهنی را نداشته باشد، با این وجود قدرت درونی غیرقابل انکاری دارد که با هر کس دیگری در انتقام جویان برابری می‌کند.

این دیالوگ (دیالوگ هایی که ثابت می کند دردویل تفاوتی با پانیشر ندارد) تصویری واضح از فداکاری بیوه سیاه است و نشان می‌دهد که او تا چه حد مایل است نه تنها برای خودش، بلکه برای انتقام‌جویان و خوبی‌هایی که در دنیا انجام می‌دهند، ایستادگی کند. او در فیلم انتقام جویان: پایان بازی خود را برای هدفی بسیار مهم فدا کرد. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در MCU قرار می‌گیرد.

بیوه سیاه – کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

با هم ماندن مهم‌تر از اینه که چگونه با هم بمانیم.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

بخشی از آنچه که دنیای مارول را به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های جهان تبدیل می‌کند، توانایی آن در ساخت شخصیت‌هایی است که همه با هم و به طور جداگانه به خوبی کار می‌کنند. همانطور که این دیالوگ (خنده دارترین دیالوگ فیلم های فاز اول دنیای سینمایی مارول) روشن نشان می‌دهد، برای شخصی مانند بیوه سیاه، صمیمیت تیم اولویت اول است.

در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به دلیل اختلافات تیم انتقام جویان (شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند) بر سر قرارداد محدودیت ان‌ها، جنگی داخلی بین خودشان در می‌گیرد. این دیالوگ مفهوم کلی فیلم را می‌تواند به مخاطب منتقل کند و نشان دهد که بیوه سیاه از جدایی افراد این تیم از یکدیگر به شدت ناراحت می‌باشد.

بیوه سیاه – انتقام جویان: جنگ ابدیت

اون تنها نیست

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

بیوه سیاه بارها نشان می‌دهد که او از آن دسته افرادی است که همیشه در زمانی که دیگران به او نیاز دارند ظاهر می‌شود. برای مثال، این دیالوگ (بهترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول) یک نمونه قابل توجه می‌باشد، زیرا او خود را مایل به دفاع از یکی از رفقای خود نشان می‌دهد، حتی وقتی می‌داند خطر قابل توجهی برای خودش ایجاد می‌شود.

این لحظه‌ای حیاتی‌تر می‌شود زیرا ابرقهرمانان زن مختلف را در لحظه‌ای قدرتمند از همبستگی گرد هم می‌آورد. اسکارلت ویچ (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) هرگز از آن دسته افرادی نخواهد بود که به دوستانش اجازه بدهد تا به تنهایی بجنگند. این دیالوگ بیوه سیاه به خوبی روحیه شجاع و وفادار او را به تصویر می‌کشد.

بیوه سیاه (1) – انتقام جویان: پایان بازی

اگه بخوای به من بگی که نیمه‌ پر لیوان رو ببینم، با یک ساندویچ کره بادوم زمینی می‌زنم تو سرت.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

با وجود رفتار معمولی و جدی‌اش، بلک ویدو مسئول برخی از خنده دارترین سکانس‌ها در دنیای سینمایی مارول (بهترین بازیگرها برای نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول) است. اسکارلت جوهانسون در اجرای کمدی‌های خاص بیوه سیاه مهارت خوبی دارد و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می‌دهد. با این حال، این دیالوگ به ویژه برای آنچه که در مورد شخصیت او آشکار می‌کند بسیار مهم است.

اگرچه او از آن دسته ای نیست که به راحتی تسلیم شود، اما یکی از منطقی‌ترین و عملگراترین اعضای انتقام جویان است، هنگامی که این دیالوگ را به زبان می‌آورد، نشان دهده ناامیدی بسیار عمیق اوست. وقتی نیمی از اعضای انتقام جویان به دست تانوس (بهترین کمیک های تانوس) کشته شدند و او متوجه شد که راهی برای بازگرداندن آن‌ها نیست بسیار ناامید شد.

بیوه سیاه (2) – انتقام جویان: پایان بازی

حتی اگر احتمال کمی وجود داشته باشه که بتونیم اینکار انجام بدیم، حداقل برای کسایی که تو این اتاق نیستن باید تلاش کنیم.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بیوه سیاه باید به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول دیده شود. به عنوان مثال، تمایل او به انجام کار درست و شجاعانه یکی از برجسته‌ترین و تحسین برانگیزترین جنبه‌های شخصیت او است.

در این مورد، او این موضوع را مطرح می‌کند که چرا مبارزه با نسل‌کشی که تانوس علیه کیهان مرتکب شده است کاملاً ضروری می‌باشد. این یک لحظه تکان دهنده محسوب می‌شود و اصالت اساسی را که در قلب شخصیت بیوه سیاه قرار دارد را نشان می‌دهد.

بیوه سیاه (3) – انتقام جویان: پایان بازی

به هر قیمتی.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

از بین بسیاری از لحظات دلخراشی که در دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2023) ظاهر می‌شود، یکی از دردناک‌ترین لحظات زمانی است که بیوه سیاه متوجه شد که ممکن است لازم باشد جان خود را فدا کند تا کیهان را نجات دهد. این لحظه ای است که واقعاً ماهیت شخصیت بیوه سیاه را به تصویر می‌کشد.

او از آن دسته افرادی است که اگر به این معنی باشد که دیگران نجات خواهند یافت، مایل است زندگی خود را رها کند و این واقعیت که او زنده نشده است، کار او را بسیار ارزشمندتر خواد کرد.

بیوه سیاه – بیوه سیاه 2018

درد فقط مارو قوی‌تر می‌کنه.

بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

هنگامی که او سرانجام فیلم (پر بیننده ترین فیلم ها و سریال های مارول 2021 و 2022) اختصاصی خود را دریافت کرد، کمی مکاشفه بود و نور مورد نیاز را بر روی شخصیت بیوه سیاه روشن کرد. این دیالوگ بسیار خاطره‌انگیز است، دقیقاً به این دلیل که به بیننده نشان می‌دهد، ناتاشا چقدر این نگرش خاص را عملی می‌کند.

در واقع، همانطور که اتفاقاتی که بعداً در زندگی او اتفاق می‌افتند نشان می‌دهد، او کسی است که از درد دوری نمی‌کند، بلکه آن را بخشی ضروری از دنیایی می‌بیند که در آن زندگی می‌کند و زندگی‌ای که تصمیم گرفته است دنبال کند به هیچ عنوان خالی از درد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *