احساسی ترین روابط مرد عنکبوتی [+عکس و تحلیل]

مرد عنکبوتی در کمیک و سینما روابط عاشقانه زیادی داشته است. همراه ما باشید تا به محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی بپردازیم.

مرد عنکبوتی از آن دسته شخصیت‌هایی است که روابط عاشقانه زیادی داشته است. در کمیک‌ها و فیلم‌های سینمایی مرد عنکبوتی (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) همواره داستان عاشقانه خود را تعریف می‌کند و اکثر آن‌ها ترکیبی از درام و لحظات رمانتیک هستند. جدیدترین داستان عاشقانه مرد عنکبوتی مربوط به فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست می‌باشد که اتفاقات بسیار غم انگیزی رخ می‌دهد.

از آنجایی که دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) به رابطه پیتر پارکر و میشل جونز واتسون پایان داده است، به نظر می‌رسد یکی دیگر از روابط متعدد پیتر از بین رفت. با توجه به اینکه ام جی وجود پیتر را کاملاً فراموش کرده، مطمئناً این اولین باری نیست که همه چیز به طور غیرمنتظره‌ای اشتباه پیش می‌رود.

با این حال، بسیاری از طرفداران هیجان زده هستند که ببینند زندگی پیتر پارکر در ادامه چگونه پیش می‌رود. با توجه به محبیت بسیار زیاد مرد عنکبوتی، تمام روابط او مورد توجه طرفداران قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که داستان‌های غم انگیز او به طور قابل توجهی محبوب شوند. در این مقاله قصد داریم تا محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی رابه شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین و کم فروش ترین فیلم‌های مرد عنکبوتی

دفعاتی که شخصیت های مارول بدنشان را عوض کردند

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

  • عاشقانه ترین داستان های مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن (Spider-Man) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است.

شما می‌توانید فهرست محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

یکی از محبوب ترین عاشقانه‌های کمیک مربوط به مرد عنکبوتی است. مرد عنکبوتی در اکثر داستان‌هایش داستان‌های عاشقانه خود را بازگو می‌کند و باعث می‌شود داستان او عمق بیشتری داشته باشد.

یکی از دلایلی که به شخصیت پیتر پارکر محبوبیت می‌بخشد، روابط عاشقانه او در کنار زندگی ابرقهرمانی‌اش است. پیتر پارکر متولد ۱۰ آگوست ۲۰۰۱ است، او به همراه زن‌ عموی خود، می، در کوئینز، نیویورک زندگی می‌کند.

درمورد عمو بن در این جهان اطلاعات کمی موجود است غیر از اینکه او مرده‌است. پارکر در سنین جوانی در نمایشگاه استارک شرکت می‌کند و توسط هواپیماهای بدون سرنشین فرستاده ایوان وانکو، مورد حمله قرار می‌گیرد اما توسط تونی استارک نجات می‌یابد.

وی بعدها توسط تونی استارک جذب و به گروه انتقام‌جویان ملحق می‌شود.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی را به شما معرفی کنیم.

کارلی کوپر

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
روابط عاشقانه محبوب مرد عنکبوتی

بخشی از جذابیت مرد عنکبوتی (بهترین کمیک های مرد عنکبوتی) این است که او یک انسان معمولی است، اما این تنها نقشی نیست که او ایفا می‌کند. پیتر پارکر، یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های مارول می‌باشد و کسی که توانسته شرکتی را اداره کند و وب شوترهای خود را توسعه دهد، به عنوان یک شخصیت فوق العاده باهوش عمل می‌کند. رابطه پیتر پارکر و کارلی کوپر یکی از بهترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی است.

به همین دلیل بود که رابطه او با کارلی کوپر به خوبی جواب داد. این دو به‌ جای رابطه‌ای که تنها از ظاهر ساخته شده بود، از نظر فکری با هم سازگار بودند. او که به پزشکی قانونی علاقه زیادی داشت و می‌توانست کمک بزرگی در تلاش‌های زندگی دیگر پیتر باشد، اما متأسفانه پس از کشف هویت پیتر، از او جدا شد و احساس کرد که به او خیانت شده است. متأسفانه، رها کردن پیتر باعث شد تا برخی از طرفداران او را نادیده بگیرند و تا حد زیادی دست کم گرفته شود.

لیز آلن

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
بهترین رابطه عاشقانه مرد عنکبوتی

لیز آلن یکی از کسانی است که با مرد عنکبوتی (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) رابطه عاشقانه داشته است. این رابطه در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه به تصویر کشیده شد و پیتر قصد داشت تا راهی پیدا کند که لیز وارد رابطه شود. رابطه آن‌ها در کمیک هم مانند فیلم می‌باشد و همانطور که در انتهای فیلم مشخص شد لیز علاقه‌ای به پیتر نداشت.

بر خلاف پیتر، لیز علاقه زیادی به او نداشت و به هیچ وجه پیتر را به عنوان فردی که با آن وارد رابطه شود نمی‌دانست. این رابطه عاشقانه جزو روابطی نبوده که طرفداران آن را دوست داشته باشند، اما در کل یکی از برترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است و ماجرای بسیار سرگرم کننده و خوبی را برای ما به تصویر کشید.

بتی برانت

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
روابط برتر عاشقانه مرد عنکبوتی

بتی برانت منشی دفتر دیلی بیوگل بود که خود را شیفته پیتر پارکر می‌دید. این دو شروع به قرار گذاشتن با یکدیگر کردند، اما در نهایت به لطف مداخله لیز آلن از هم جدا شدند. با این حال، آنها تا زمانی که دوام آوردند، زوج خوبی بودند و بتی ثابت کرد که با پیتر رابطه خوبی را می‌سازد. این یکی از روابط برتر عاشقانه مرد عنکبوتی در کمیک است.

این برای پیتر پارکر یک موضوع عادی نیست که یک همکار به عنوان شریک زندگی داشته باشد، به خصوص برای کسی مانند بتی برانت. او حتی قبل از اینکه هویت پیتر (10 نفر اول که هویت مخفی مرد عنکبوتی را کشف کردند) را به عنوان مرد عنکبوتی بداند از مرد عنکبوتی دفاع کرد و واقعاً وقف رعایت آداب و رسوم درست دیلی بیوگل بود. او یکی شریک عالی برای مرد عنکبوتی بود و توانایی این را داشت تا رابطه طولانی‌ای را با پیتر داشته باشد.

سیلور سیبل

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
برترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

یکی دیگر از قهرمانانی که توانست توجه مرد عنکبوتی (سوتی های فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) را به خود جلب کند، سیلور سیبل بود. او یک مزدور ماهر بود که اغلب در سمت منفی ماجرا فعالیت می‌کند. با این حال، اگر به آن‌ها نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در اکثر موارد با یکدیگر جهت از بین بردن خلافکاران همکاری داشتند. یکی از بهترین رابطه عاشقانه مرد عنکبوتی با سیلور سیبل است.

اگرچه او عاشق مرد عنکبوتی شد و به دلیل دیگر تعهدات عاشقانه پیتر، این دو هرگز نتوانستند به طور رسمی با هم باشند. با این حال، پتانسیل آن‌ها برای شروع یک رابطه بی رقیب بود. حضور سیلور سیبل در بازی مرد عنکبوتی 2018 بسیار درخشان بود و تقریباً شخصیت منفی‌ای دارد، اما در انتها با مرد عنکبوتی جهت از بین بردن خلافکاران همکاری می‌کند.

کیتی پراید

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

یکی از روابط عاشقانه محبوب مرد عنکبوتی در کمیک با کیتی پراید اتفاق می‌افتد. کیتی از جمله کسانی بود که با پیتر پارکر ترکیب بسیار خوبی ایجاد می‌کرد. پیتر بعدها علاقه خود را نسبت به کیتی از دست داد و به جای آن عاشق ام جی شد. با اینکه این دو رابطه طولانی‌ای را با یکدیگر نداشتند، اما به طرفداران ثابت شد که کیتی می‌تواند شریک خوبی با مرد عنکبوتی (حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) باشد.

گوئن استیسی

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی تنها کسی که داشت را از دست داد. گوئن استیسی، دختری بود که همه چیز با او تغییر کرد. پیتر دانش گوئن را در کالج ملاقات کرد و این دو به آرامی رابطه‌ای را بر اساس علاقه متقابل به علم و یکدیگر ایجاد کردند. با این حال، به طرز غم انگیزی، پیتر نتوانست گوئن را پس از حمله گرین گابلین نجات دهد و بعد از آن هیچوقت نتوانست خود را ببخشد.

شخصیت گوئن استیسی در فیلم‌های مرد عنکبوتی (بهترین فیلم های مربوط به دنیای مرد عنکبوتی در سال 2022) همواره حضور داشته است و برای اولین بار در سری فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی به تصویر کشیده شد. گوئن استیسی یکی از کسانی است که برای رابطه با مرد عنکبوتی، بهترین ترکیب ممکن را دارد. او همچنین در دنیای انیمیشنی مرد عنکبوتی حضور یافت نقش اساسی در آن داشت.

بلک کت (گربه سیاه)

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

هنگامی که مرد عنکبوتی (واکنش منتقدان به فیلم مرد عنکبوتی 3) با گربه سیاه آشنا شد، او را در راه ارتکاب یک سرقت دید. در حالی که او بلافاصله شیفته او شده بود. آن‌ها پس از تیم‌آپ‌های متعدد، برخوردهای عاشقانه متعددی داشته‌اند. گربه سیاه در سری انیمیشن‌های مرد عنکبوتی حضور داشته و رابطه عاشقانه عجیب آن‌ها به تصویر کشیده می‌شود.

بسیاری از مردهای عنکبوتی جایگزین مانند مرد عنکبوتی نوآر در طول سال‌ها عاشق گربه سیاه شده‌اند. به نظر می‌رسد این یک موضوع همیشگی است که بین جهان‌ها تغییر نمی‌کند. در حالی که آن‌ها برای با هم ماندن تلاش می‌کنند، به لطف اعمال شرورانه گربه سیاه، روابط آ‌‌ن‌ها همیشه سرگرم کننده می‌باشد و به همین دلیل است که بسیاری از طرفداران ترکیب این دو را بسیار دوست دارند.

مری جین واتسون

محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی
محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی

تنها رابطه‌ای که توانست انگشتری را در انگشت پیتر پارکر قرار دهد رابطه با مری جین بود، مری جین همواره پایه روابط عاشقانه مرد عنکبوتی بوده است و پایدارترین رابطه را با او داشت. این رابطه عاشقانه به در فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی به خوبی نمایش داده شد و طرفداران رابطه عمیق این دو را با تمام وجود درک کردند.

مری جین یک شخصیت دوست داشتنی می‌باشد که خودش فهمید مرد عنکبوتی کیست، بسیار باهوش، بی دغدغه و به طرز شگفت انگیزی صبور که پس از تمام اشتباهات پیتر، به او ثابت کرد که  قادر به انجام هر کاری است. اگرچه رابطه آن‌ها در کمیک به دلیل یک معامله شیطانی توسط مفیستو از هم پاشیده شد، اما این دو توانستند بارها و بارها ثابت کنند که برای یکدیگر ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محبوب ترین روابط عاشقانه مرد عنکبوتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “احساسی ترین روابط مرد عنکبوتی [+عکس و تحلیل]

  1. بابا یه سری یه دختره فضایی اومده بود اسپایدرمن جونش رو نجات داد عاشق هم شدن وقتی دختره میخواست به زور اسپایدرمن رو ببره با خودش تو سفینه همو بوسیدن اسپایدرمن دوباره برگشت زمین
    کلا این اولین صحنه عاشقانه ای بود که دیدم و اولین درکی که از عشق کردم اونجا بود و هیج وقت نمیتونم اون بوسه ی زیبا رو فراموش کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *