قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول ؛ کدام یک قوی تر است؟

دنیای سینمایی مارول جادوگران زیادی را به بیندگان معرفی کرد. همراه ما باشید تا به قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

اسکارلت ویچ به عنوان قدرتمندترین جادوگر دنیای سینمایی مارول در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) خود را ثابت کرد. هیچکس، از جمله خود جادوگر اعظم به قدرت او نزدیک نشد، اما بسیاری از جادوگران قدرتمند دیگر در دنیای سینمایی مارول وجود دارند که در دنیای جادو توانایی‌های خود را ثابت کرده‌اند.

جادو به طور فزاینده‌ای در دنیای سینمایی مارول در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش موثری دارد و احتمالاً نقش بیشتری در حماسه چند جهانی خواهد داشت. قوی‌ترین جادوگران این مجموعه به طور بالقوه نقش مهمی در برابر کانگ فاتح ایفا می‌کنند، از جمله لوکی و انواع مختلف او که همگی در جادو بسیار قدرتمند هستند. در این نوشتار قصد داریم تا قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول

  • کدام یک قوی تر است؟

شما می‌توانید فهرست قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

جادوگری در دنیای سینمایی مارول نقش بسیار موثری دارد و در طول فیلم‌ها و سریال‌ها جادوگران قدرتمند زیادی به تصویر کشیده شدند. این جادوگران در آینده این دنیای سینمایی نقش پررنگی خواهند داشت و می‌توانند در برابر شروران آینده بسیار کارآمد باشند. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

لوکی (Loki)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قدرتمندترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

مهارت لوکی (بهترین نسخه های لوکی) در سحر و جادو از مادرش فریگا سرچشمه می‌گیرد. دانش و مهارت او در سحر و جادو در بسیاری از حضورهایش در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شد، اما او عمدتاً به قدرت ایجاد توهم متکی است. لوکی در خودنمایی مانند افراد دیگر برتری دارد، مانند کاری که سال‌ها با پدرش اودین انجام داد، بر آزگارد حکومت کرد و همه شهروندان آن را فریب داد.

لوکی (بهترین کمیک های لوکی) همچنین توهماتی ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد واقعیت را تغییر می‌دهد، مانند جادوی او در فیلم ثور: دنیای تاریک که دست ثور را قطع کرد تا بتوانند ملاکیث را فریب دهند. او همچنین گاهی اوقات خود را نامرئی می‌کند و این یکی از قابلیت‌هایی است که او کمتر از آن استفاده می‌کند.

سیلوی (Sylvie)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران MCU

سیلوی، در میان قوی‌ترین انواع لوکی (نقد فصل اول سریال لوکی (2021 Loki)) در دنیای سینمایی مارول یا کمیک، مهارت فوق العاده‌ای در جادو دارد. او در درجه اول در زمینه سحر و جادو قدرتمند است و می‌تواند برخی از افراد را برای انجام خواسته‌هایش دستکاری روانی کند. قدرت او حتی از تلاش‌های سرکوب‌کننده سازمان TVA در قلمرو خود فراتر می‌رود، جایی که سنگ‌های بی‌نهایت به عنوان وزنه برای نگه داشتن کاغذ استفاده می‌شوند.

سیلوی همچنین پیچ و مهره‌های انرژی سبز و انفجارهای ناشی از جادو تولید می‌کند. او بیشتر از آن‌ها برای دفاع استفاده کرد، اما از آن‌ها برای حمله به دیگران، به ویژه لوکی که در نبرد آن‌ها بر سر کشتن کانگ، استفاده کرده است. سیلوی حتی توانست الیوت، هیولای دنیای بعد مرگ را با استفاده از جادوی خود از بین ببرد.

وانگ (Wong)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای مارول

وانگ به عنوان جادوگر اعظم فعلی در دنیای سینمایی مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول ) سلطنت می‌کند و به لطف دانش و خرد باورنکردنی خود این عنوان را به دست آورد. او از متون عرفانی و اشیایی برخوردار است که به نظر می‌رسد فراتر از دکتر استرنج است. وانگ مکان کوه وونداگور، سرچشمه دارک هولد را می‌دانست که تنها تعداد کمی از آن خبر دارند.

وانگ پورتال‌ها و سپرهای جادویی را به راحتی تولید می‌کند. او همچنین طلسم‌های پیچیده‌ای را انجام می‌دهد و از آن‌ها برای شکست گارگانتوس، هیولای که در شهر نیویورک در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج به آمریکا چاوز حمله کرد، استفاده می‌کند.

کلیا (Clea)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی Marvel

در حالی که قدرت کلیا به سختی در صحنه پس از تیتراژ فیلم دکتر استرنج در چند جهانی جنون (ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) کشف شد، او قدرت واقعی را به نمایش گذاشت. کلیا با یک تیغه دریچه‌ای را به بعد تاریکی باز کرد و دانش تهاجم بین جهان‌ها را نشان داد.

طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که کلیا از بعد تاریک است و خواهرزاده دورمامو می‌باشد. او قدرت باورنکردنی دارد، به طوری که در نهایت خودش به جادوگر اعظم تبدیل می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از این شخصیت نوشتار کلیا کیست ؟ و بهترین کمیک های کلیا را مطالع کنید.

آگاتا هارکنس (Agatha Harkness)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

آگاتا هارکنس (بهترین کمیک های آگاتا هارکنس) یکی از قدرتمندترین جادوگران در کمیک‌های مارول است و در دنیای سینمایی مارول هم نقش موثری داشت. او برای مدتی دارک هولد را در اختیار گرفت و از آن برای طولانی کردن عمرش تا قرن‌ها استفاده کرد، اگرچه سن واقعی او همچنان یک راز باقی مانده است.

جاه طلبی و بی اخلاقی‌اش، او را خطرناک‌تر از همیشه می‌کند، زیرا او برای درک قدرتی که واندا ماکسیموف در شهر وست ویو از خود نشان داد، دست به هر کاری می‌زد. او برای اولین بار در سریال (بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 (تا 2024)) واندا ویژن معرفی شد و در حال حاضر سریال اختصاصی خود را دریافت کرده است.

انشنت وان (The Ancient One)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

انشنت وان به لطف جاودانگی مؤثرش، سال‌ها به عنوان جادوگر اعظم خدمت کرد. او عمر طولانی و قدرت خود را از دانش بی نظیر در بسیاری از اشکال جادو به دست آورد. این شامل جادوی جهان تاریکی بود که او برای دفاع از زمین و همچنین به دست آوردن دانش از قلمروها و واقعیت‌های بی نهایت استفاده کرد.

او در برابر قدرت و نفوذ دورمامو مقاومت کرد و اراده استثنایی از خود نشان داد. انشنت وان زمان و مکان را فراتر از اکثر مردم درک می‌کرد و به لطف چشم آگاموتو می‌توانست زمان را تا حدی دستکاری کند. او دکتر استرنج (بهترین سوپرایز های دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) را به خوبی آموزش داد و او را به عنوان جایگزین خود انتخاب کرد.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

استرنج (حقایق فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون) به لطف سنگ زمان پنهان شده در چشم آگاموتو از مرگ فرار کرد. او با استفاده از سنگ زمان به جهان تاریکی رفت و دورمامو را تبدیل به زندانی خود کرد. دانش و نبوغ او، همراه با استعداد طبیعی و استثنایی او در جادو، به او کمک کرد تا به سرعت به جادوگر اعظم تبدیل شود.

استرنج (سوالاتی که پس از فیلم دکتر استرنج 2 ایجاد شدند) مهارت فوق‌العاده‌ای در جادو دارد که گاهی اوقات او را به بیراهه می‌کشاند. جاه طلبی شخصی و مهارت او در جادو باعث شد تا انواع او به دانش و قدرتی دست یابند که قادر به نابود کردن کل جهان‌ها باشند. خطراتی که استرنج می‌تواند برای جهان‌های موازی ایجاد کند در سریال What If به تصویر کشیده شد.

اسکارلت ویچ (The Scarlet Witch)

قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول
قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول

اسکارلت ویچ (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) در عرض چند دقیقه دکتر استرنج و کل نیروهای جادویی در کامارتاج را نابود کرد. واندا ماکسیموف دانش و مهارت منحصر به فردی در جادوی هرج و مرج دارد که با یک تمایل طبیعی ظاهری به آن متولد شد.

اسکارلت ویچ از جهان‌ها عبور کرد، قدرتمندترین ابرقهرمانان (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول ) را با قدرت ترکیبی آن‌ها در زمین 838 شکست داد و در برابر قدرت چندجهانی آمریکا چاوز ایستادگی کرد. تنها غم و اندوه و گناه خود او در نهایت مانع از آن شد که جان آمریکا چاوز را بگیرد و جهان چندگانه را به خاطر خواسته‌های خود دستکاری کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین جادوگران دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول ؛ کدام یک قوی تر است؟

  1. آمریکا و همه ی اینا هیچ قدرت جادویی ندارند حتی اندازه ی یه مورچه ولی من جادو دارم من آریا دجال هستم و هشت سال پیش لوسیفر شیطان رو دیدم تو اردیبهشت دو هزارو چهارده چهار متر جلوم بود کلا خودش و لباساش نورند اومد جلو و نورشو بهم زد بعد گفتم آه لوسیفر بالارو نگاه کردم رعد و برق شکل چشم بزرگ زد اندازه کل شمال من فرار کردم البته وقتی از حموم بیرون اومدم هشت شب دیدم لوسیفر رو قبل از دیدنش صدایه قه قهه خندشونو نزدیک جنگل شنیدم من جادویه مهیبی دارم یه نگاهی به طوفان شن و گردباد و زلزله و رعد و برق آذرخشام به خصوص طلایی و صورتی بندازید من حتی ماه رو صدها بار قرمز کردم من تو زمین خشکسالی درس کردم بعد آمریکا توهم گرمایش زمینی زده نشسته مسیح نتفلیکس و تل ماسه و آهنگ اسب تیره درس میکنه بعد انقدر از من میترسه آمریکا یه ویزا بهم نمیده باشه من هم طوفان هایه وحشتناک تر درس میکنم ! من با حکومت ایران مخالفم یه مشت ظالمید کدوم مهدی در اسلام هیچ معجزی نیست ولی من دجال حتی میتونم آسمونو سبز و آبی کنم ولی اونوقت خونه هاتون ویران میشه زلزله هم میتونم فقط کفر رو پیشونیم کمرنگه من چشمم رو دلاره بای در ضمن همجنسگرام و متکبرترین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *