تریلر های برتر دنیای سینمایی مارول

کمپانی مارول مانند هر استودیو دیگری قبل از اکران هر فیلمی تریلری از آن را منتشر می‌کند. با ما همراه باشید تا به بهترین تریلر های مارول بپردازیم.

طرفداران مارول به شدت منتظر انشار تریلر از فیلم‌های جدید این کمپانی هستند. مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) همواره قصد دارد تا طرفداران را برای فیلم‌های بعدی هیجان زده کند و همیشه‌ام موفق بوده است.

مارول مهارت خاصی در ساخت تریلر فیلم‌هایش دارد و هر بار که تریلری منتشر می‌کند، هیجان طرفداران چندین برابر بیشتر می‌شود. یکی از نکاتی که همواره در تریلرهای مارول می‌بینیم، سکانس‌های فیک است. تریلرهای دنیای سینمایی مارول همواره جذاب هستند و طرفداران حتی بعد از سال‌ها با دیدن آن‌ها هیجان زده می‌شوند.

این کمپانی به شدت روی فاش شدن جزئیات فیلم‌هایش حساسیت به خرج می‌دهد و آن را در امنیتی‌ترین حالت ممکن فیلم برداری می‌کند تا کوچک‌ترین چیزی از داستان فیلم و… به بیرون درز نکند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین تریلر های مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 (Marvel) و تمام دوران

بهترین فیلم های دی سی 2022 تا 2024 (DC) و تمام دوران

بهترین تریلر های مارول

  • هیجان خالص

شما می‌توانید فهرست بهترین تریلر های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

در طول چند سال اخیر مارول فیلم‌ها و سریال‌های زیادی منتشر کرده و مثل همیشه قبل از همه آن‌ها تریلرهای تبلیغاتی منتشر می‌کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین تریلر های مارول را به شما معرفی کنیم.

Captain Marvel 2019

بهترین تریلر های مارول
برترین تریلر های مارول

فیلم کاپیتان مارول در سال 2019 اکران شد و فیلم نسبتاً خوبی بود، اما کاملاً انتظارات طرفداران را بر آورده نکرد. این فیلم به شدت مورد انتظار بود و جزو شخصیت‌های کلیدی فاز سوم مارول محسوب می‌شد. تا جایی هم گفته شد که کاپیتان مارول قوی‌ترین ابرقهرمان مارول است و این یکی از دلایلی بود که انتظارات طرفداران را بیشتر کرد.

تریلر این فیلم بسیار عالی بود و هیجان فوق العاده زیادی داشت. معمولاً تریلرهای مارول در چند ثانیه آخر سوپرایزهای فوق العاده‌ای دارند و در انتهای این تریلر شاهد به اوج رسیدن قدرت کاپیتان مارول بودیم. علاوه بر جلوه‌های ویژه خوب، آهنگ حماسی متن ویدئو بسیار عالی بود. تمام این‌ها باعث می‌شوند تا تریلر این فیلم جزو تریلر های برتر مارول قرار بگیرد.

دانلود تریلر از یوتیوب

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

فیلم مرد مورچه‌ای: شیدایی کوانتومی یکی از چدیدترین فیلم‌های مارول است که در آستانه اکران قرار دارد. اولین تریلر این فیلم بسیار چشمگیر بود و شرور قدرتمند این فیلم، یعنی کانگ فاتح را به تصویر کشید و نشان داد که این فیلم تأثیر بسیار بزرگی بر آینده مارول دارد.

در این تریلر ما متوجه می‌شویم که خانواده اسکات لنگ به دلایلی وارد قلمرو کوانتومی می‌شوند و قرار است تا با کانگ فاتح مقابله کنند. سکانس‌هایی که در این تریلر نمایش داده شد بسیار هیجان انگیز است و در انتها ما شاهد تیم سه نفره اسکات، هوپ و کَسی برای مقابله با دشمنان هستیم.

نقد و بررسی تریلر مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

The Incredible HULK 2008

بهترین تریلر های مارول
تریلر های برتر مارول

یکی دیگر از برترین تریلر های مارول ، تریلر فیلم هالک شگفت انگیز (بهترین کمیک های هالک از نگاه سایت فیگار) است. این فیلم در سال 2008 با بازی ادوارد نورتون اکران شد و واقعا فوق العاده بود. در این فیلم شاهد خشم و قدرت واقعی هالک بودیم و به عنوان دومین فیلم مارول شروع کننده نقش هالک در دنیای مارول بود. اگر چه بازیگر نقش هالک به دلایلی عوض شد و مارک رافلو جای ادوارد نورتون را گرفت.

تریلر این فیلم به شدت عالی بود و پس از توضیح اتفاقات و موضوعیت فیلم نوبت به نمایش ابامنیشن رسید. او یکی از دشمنان هالک است و در انتهای این فیلم، مبارزه نهایی بین این دو غول بزرگ می‌باشد. سکانس حمله هالک و ابامنیشن به یکدیگر در تریلر بود و می‌توان گفت که واقعاً هر طرفداری را سر جایش میخکوب می‌کند.

دانلود تریلر از یوتیوب

Guardians of the Galaxy Vol. 3

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

قسمت سوم نگهبانان کهکشان احتمالاً آخرین فیلم از این تیم بسیار محبوب دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم به کارگردانی جیمز گان در سال 2023 اکران خواهد شد و تریلر این فیلم چندی پیش توسط مارول به انتشار رسید.

در طول این تریلر ما شاهد بازگشت گامورا هستیم که از سال 2014 بازگشته بود و همچنان در این زمان حال حضور دارد. تریلر به طرز عجیبی به ما می‌گوید که راکت در این فیلم خواهد مرد و آخرین حضور او در دنیای مارول است.

تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3

Thor: Love and Thunder 2022

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

یک سال قبل از اکران فیلم ثور: عشق و رعد، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مراسم کامیک کاان تأیید کرد که ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر باز می‌گردد و تبدیل به مایتی ثور می‌شود.

بعد از اینکه تریلر این فیلم منتشر شد خبری از این شخصیت در طول تریلر نبود تا اینکه به صحنه آخر ویدیو می‌رسیم که لحظه هیجان انگیزی را به تصویر می‌کشد. میولنیر از ثور به دست جین فارستر کشیده می‌شود و این لحظه‌ای است که طرفداران برای این فیلم به شدت هیجان زده شدند.

Captain America Civil War 2016

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر Marvel

فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی یکی مهم‌ترین فیلم‌های مارول به شمار می‌رود و جنگ داخلی بین انتقام جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) را به تصویر می‌کشد. خیلی از طرفداران علاقه دارند تا بدانند کدام یک از ابرقهرمانان از دیگری قوی‌تر است. این فیلم کاملاً به جواب‌های شما پاسخ خواهد داد و متوجه می‌شوید که نبرد بین قهرمانان چقدر می‌تواند هیجان انگیز باشد.

در این فیلم دو کاراکتر جدید معرفی شدند که تنها دو کاراکتر معمولی نبودند. اولین شخصیت، پلنگ سیاه (تحلیل تریلر اول فیلم Black Panther Wakanda For Ever) است که در اوایل فیلم وارد ماجرا می‌شود. دومین شخصیت مردعنکبوتی (بهترین کمیک های مرد عنکبوتی) می‌باشد که در اواسط فیلم وارد شد. قبل از اکران این فیلم با انتشار تریلر آن حضور مرد عنکبوتی تأیید شد. در چند ثانیه آخر تریلر مرد عنکبوتی رو به روی کاپیتان آمریکا و افرادش فرود آمد و به آن‌ها سلام کرد. این چند ثانیه هیجان طرفداران را هزاران برابر برای این فیلم افزایش داد.

دانلود تریلر از یوتیوب

Moon Night

بهترین تریلر های مارول
برترین تریلر Marvel

شوالیه ماه (بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه) یکی از شخصیت‌های جدید مارول است و سریال آن به تازگی در سال 2022 منشر شد. کسانی که با کمیک آشنایی دارند به شدت از ساخت این سریال خوشحال بودند و کسانی‌ام بودند که حتی اسم این قهرمان را نشنیده بودند. بعد از انتشار تریلر این سریال هیجان طرفداران چندین برابر بیشتر شد و انتظارات را از این سریال بیشتر از قبل شد.

در طول تریلر ما از مشکلات روانی شخصیت اول ماجرا یعنی استیون گرانت خبر دار شدیم و هر لحظه منتظر بودیم که او را در قالب شوالیه ماه (معرفی و تحلیل بهترین فیلم ها و سریال های شبیه به شوالیه ماه) ببنیم. در چند ثانیه آخر تریلر شوالیه ماه را نشان داد که در حال مشت زدن به یک نفر است و پس از کشتن آن به دوربین نگاه می‌کند و به سمت آن می‌آید. همین چند ثانیه طرفداران مارول را در جایشان میخکوب کرد.

دانلود تریلر از یوتیوب

Avengers Age of Ultron 2015

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

انتقام جویان : عصر التران (سریال What if) یکی از فیلم‌های بسیار مهم مارول به شما می‌رود. این فیلم نسبتاً موفق بود، اما آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را داشتند. به هر حال این فیلم نکات مثبتی‌ام داشت و نمی‌توان گفت که فیلم بدی است. تریلر این فیلم بسیار هیجان انگیز بود و در چند ثانیه آخر با به تصویر کشیدن اولتران و یک دیالوگ کوتاه توانست طرفداران را برای این فیلم به سالن سینما بکشاند.

دانلود تریلر از یوتیوب

Spider Man No Way Home 2021

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) یکی از بهترین تریلرها را داشت. قبل از اکران این فیلم شایعاتی مبنی بر اینکه توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی (بهترین لباس های مرد عنکبوتی) دوباره باز می‌گردند منتشر شده بود. این شایعات در فضای مجازی به سرعت پخش شد و طرفداران هر لحظه منتظر تأیید شدن این مورد از طرف مارول بودند.

پس از انتشار تریلر این فیلم، انتظارات طرفداران به شدت بالا رفت و با دیدن دکتر اختاپوس با بازی مجدد الفرد مولینا تقریباً مطمئن شدند که شایعات واقعی هستند. در تریلر دوم شاهد نبرد نهایی بین مرد عنکبوتی و سه شرور فیلم بودیم که کمی غیر منطقی بود. زیرا لیزارد و الکترو به سمت دیگری نگاه می‌کردند. مارول دو مرد عنکبوتی دیگر را از تریلر حذف کرد تا همچنان راز بزرگ (حقایق پنهان فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) این فیلم را فاش نکند.

دانلود تریلر از یوتیوب

Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

قسمت دوم فیلم دکتر استرنح به نام چندجهانی جنون یکی از جدی‌ترین فیلم‌های دنیای سینایی مارول می‌باشد. کارگردانی این فیلم به عهده سم ریمی، سازنده سه گانه مرد عنکبوتی (توبی مگوایر) می‌باشد.

اولین تریلر این فیلم در صحنه دوم پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به نمایش در آمد و دومین تریلر پس از مدتی منتشر شد. در تریلر دوم ما شاهد لحظاتی بسیار تاریک و جدی هستیم و اثری از شوخ طبعی همیشگی مارول دیده نمی‌شود. در انتهای این تریلر ما شاهد یک موجود شبیه به زامبی هستیم که ظاهر بسیار ترسناکی دارد. تریلر این فیلم به سرعت طرفداران را برای آنچه که قرار است بینند به هیجان آورد.

Avengers Infinity War 2018

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

انتقام جویان : جنگ ابدیت یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول است و از نظر بعضی از طرفداران بهترین فیلم این کمپانی می‌باشد. این فیلم از هر نظری عالی بود توانست بهترین نقدها را دریافت کند. مارول در تریلر اول داستان این فیلم را طوری نشان داد که لوکی مقصر ورود تانوس به زمین است و در این راه به او کمک می‌کند.

این یکی دیگر از فریب‌های مارول بود که در این تریلر دیده شد، اما برعکس آن لوکی در راه مبارزه با تانوس کشته شد. تریلر این فیلم به شدت جذاب است و همچنان پس از سال‌ها اگر آن را ببینید باز هم شما را به هیجان می‌آورد. در چند ثانیه آخر تریلر شاهد متحد شدن انتقام جویان هستیم که به سمت دشمن حمله می‌کنند که و با آهنگ متن بی‌نظیرش به بهترین تریلر Marvel تبدیل می‌شود.

دانلود تریلر از یوتیوب

Avengers EndGame 2019

بهترین تریلر های مارول
بهترین تریلر های مارول

پس از اتفاقات غم انگیز فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت و کشته شدن نصف انتقام جویان (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول)، طرفداران به شدت منتظر فیلم بعدی این مجموعه یعنی انتقام جویان : پایان بازی بودند. این فیلم تا به اینجا مورد انتظارترین فیلم ماورل به شما می‌رود و برترین تریلر Marvel را دارد.

در اولین تریلر ما شاهد نا امیدی و شکست انتقام جویان بودیم و هر لحظه از تریلر استرس و کنجکاوی مخاطب بیشتر از قبل می‌شود. در انتهای این تریلر ناتاشا رومانوف سعی می‌کند تا به کاپیتان آمریکا روحیه بدهد و کاپیتان با نا امیدی جواب او را می‌دهد. تریلر دوم رازهای بیشتری را فاش کرد و بازگشت هاکای را نمایش می‌دهد. در سکانس پایانی این تریلر ما شاهد رویارویی دوباره کاپیتان آمریکا، ثور و مرد آهنی با تانوس هستیم که به شدت هیجان انگیز و فوق العاده بود.

دانلود تریلر از یوتیوب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تریلر های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *