ماجرای سرقت های مسلحانه باند خشن در کرج [+عکس و فیلم دستگیری سارقین]

به تازگی ماجرای سرقت های مسلحانه باند خشن در کرج مشخص شد. در ادامه می‌توانید عکس دستگیری سارقان باند خشن در کرج را مشاهده کنید.

سارقان مسلح در کرج به سراغ پسران خوش تیپ می‌رفتند و با تهدید سلاح گرم و سرد اموالشان را به سرقت می‌بردند. این سارقان در کرج توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

ماجرای سرقت های مسلحانه باند خشن در کرج

عکس دستگیری سارقان باند خشن در کرج

به گزارش رکنا؛ پسرجوانی که دانشجوی ترم اول کارشناسی ارشد است بعنوان یکی از مالباختگان به خبرنگار رکنا گفت:

حدود یک ماه قبل از دانشگاه بیرون آمدم که ناگهان چند نفر با تهدید اسلحه‌ای که داشتند و همینطور چاقو ، گوشی کاپشن و کوله پشتی‌ام را سرقت کردند کتاب‌هایی که در کوله داشتم برایم خیلی ارزشمند بود بعد ازآن هم چند نفر از دانشجویان مانند من مورد حمله قرار گرفتند و اموالشان سرقت شد.

شهروند دیگری نیز که گوشی‌اش سرقت شده بود سارق را نشان داد و گفت او با تهدید قمه گوشی آن را گرفت.

به گفته سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز تاکنون ۳۰ فقره شکایت درباره این باند سرقت به دایره جنایی استان البرز ارجاع داده شده است و به نظر می‌رسد به زودی  باحجم بیشتری از سایر پرونده های شکایت دراین متهمان باشیم. این متهمان با تهدید سلاح بیشتر سراغ پسران جوان می‌رفتند و با ایجاد تصادف‌های ساختگی و سرقت خودرو به سایر سرقت‌های خود ادامه می‌دادند.

عکس دستگیری سارقان باند خشن در کرج

ماجرای سرقت های مسلحانه باند خشن در کرج
سرقت مسلحانه باند خشن در کرج

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *