بهروز تابانی قهرمان آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ شد! [+فیلم]

بهروز تابانی آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ ؛ تابانی ورزشکار پرورش اندام ایرانی موفق شد که قهرمان دسته آزاد آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ شود.

بهروز تابانی با قهرمانی در دسته آزاد مسابقات حرفه ای آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد و امیدوار است با صدور ویزا در مستر المپیا ۲۰۲۳ حاضر شود. مسابقات بدنسازی حرفه ای آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳ از روز گذشته (شنبه ۲۶ فروردین) در سائوپائولو برزیل و در دو دسته برگزار شد و در پایان این رقابت ها در دسته آزاد بهروز تابانی بدنساز ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. در ادامه مطلب با خبر قهرمانی بهروز تابانی آرنو کلاسیک برزیل همراه ما بمانید.

بهروز تابانی آرنولد کلاسیک برزیل ۲۰۲۳

  • بهروز تابانی قهرمان آرنواد کلاسیک

به گزارش منابع خبری:

 بهروز تابانی ورزشکار پرورش اندام کشورمان با قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی در برزیل مجوز حضور در مسابقات مستر المپیا را کسب کرد. یاد آور می شویم بهروز تابانی سال گذشته نیز مجوز حضور در مسابقات مستر المپیا را داشت ولی به دلیل عدم صدور ویزا از حضور در این رقابت ها باز ماند.

در ادامه می‌توانید فیلم لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک 2023 را مشاهده کنید:

این بدنساز ایرانی که از سال ۲۰۲۱ در مسابقات حرفه‌ای حاضر شده در این رقابت‌ها با بدنسازانی از برزیل، مونته نگرو و جمهوری چک رقابت داشت و موفق شد برای دومین سال متوالی در مسابقات حرفه‌ای قهرمان شود و مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند.

بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک 2023

در جریان مرحله مقدماتی و پیش داوری، بهروز تابانی با پکیجی آماده روی روی استیج مسابقات حاضر شد و همان طور که از قبل نیز قابل حدس بود، بدنی به مراتب بهتر نسبت به سایر شرکت کنندگان در این مسابقات داشت. او در فیگور دونفره با ویلنگتون پابتیستا نیز به خوبی برتری خود را به نمایش گذاشت و در نهایت نیز در هر دو بخش مقدماتی و نهایی به عنوان نفر برتر این مسابقات معرفی شد تا با دومین قهرمانی خود در مسابقات حرفه‌ای در دسته آزاد را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *