فوری: آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان ترور شد! [+جزئیات و فیلم]

آیت‌الله سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.

شنیده ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.

استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند. در ادامه مطلب با خبر درگذشت آیت‌الله سلیمانی همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید: احسان معراجی فر خبرنگار صدا و سیما درگذشت! [+علت فوت و بیوگرافی]

آیت‌الله سلیمانی نماینده مجلس خبرگان

  • ترور آیت‌الله سلیمانی نماینده
آیت‌الله سلیمانی نماینده مجلس خبرگان
ترور آیت‌الله سلیمانی نماینده

آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.  درباره جزئیات این حادثه به نقل از یکی از شاهدان عینی اعلام کرد:

آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در ادامه می توانید فیلم لحظه ترور آیت‌الله سلیمانی را مشاهده کنید:

ضارب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است. خبر دیگر حاکی از آن است که ضارب نگهبان بانک بوده است. فرزند آیت الله سلیمانی خبر سوءقصد به جان پدرش که منجر به ارتحال او شده است را تایید کرد و گفت:

هنوز از جزئیات ماجرا اطلاع دقیقی ندارم و عازم بابلسر هستم.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در ساری در گفت‌وگو با صداوسیما درباره جزئیات دقیق سوءقصد به جان آیت‌الله سلیمانی نماینده سابق ولی ‌فقیه در کاشان و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت 10:30 در یکی از بانک‌های بابلسر‌ یکی از عوامل نگهبانی بی هدف به آیت‌الله سلیمانی شلیک کرده است، متأسفانه در این سوءقصد، ایشان جان خو‌د را از دست دادند. وی با اعلام اینکه ضارب در همان محل تو‌سط عوامل انتظامی دستگیر شد، افزود:

‌‌بررسی‌های اولیه برای انگیزه این اقدام ضارب در حال انجام است که هنوز انگیزه ضارب از انجام این اقدام مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *