احسان معراجی فر خبرنگار صدا و سیما درگذشت! [+علت فوت و بیوگرافی]

احسان معراجی فر خبرنگار ، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما امروز ششم اردیبهشت ماه بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

احسان معراجی فر خبرنگار صداوسیما و شاعر، تهیه کننده و کارگردان بود که علاوه بر تهیه و تولید حدود ۲۰ هزار دقیقه انواع برنامه و کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های داخلی و بین المللی سابقه مدیریت در بخش‌های مختلف صداوسیما را در کارنامه داشت. در این بخش از مطالب پایگاه خبری فیگار درباره علت فوت احسان معراجی فر خبرنگار صدا و سیما مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: درگذشت حسین دیلم کتولی ؛ شاعر ایرانی از دنیا رفت

احسان معراجی فر خبرنگار

  • درگذشت احسان معراجی خبرنگار
احسان معراجی فر خبرنگار
احسان معراجی فر درگذشت

به گزارش منابع خبری:

معاون سیمای یکی از شبکه‌های صداوسیما، مسئول خبرنگاران استان‌های شبکه خبر و مدیریت تولید و تامین فضای مجازی استان‌ها بخشی از سوابق مدیریتی اوست.

احسان معراجی‌فر خبرنگار صداوسیما علاوه بر تهیه و تولید حدود ۲۰ هزار دقیقه انواع برنامه و کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های داخلی و بین المللی، سابقه مدیریت در بخش‌های مختلف صداوسیما را در کارنامه داشت. معاون سیمای یکی از شبکه‌های صداوسیما، مسئول خبرنگاران استان‌های شبکه خبر و مدیریت تولید و تامین فضای مجازی استان‌ها بخشی از سوابق مدیریتی اوست.

بیوگرافی احسان معراجی فر

تالیف دو کتاب و چند پژوهش و مقاله از دیگر سوابق علمی احسان معراجی‌فر است. او تحصیل کرده رشته کارگردانی سیما و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی است. احسان معراجی‌فر در دومین جشنواره ملی جهادگران به عنوان خبرنگار برتر کشور با انتخاب هیئت داوران معرفی شده بود. معراجی‌فر متولد ۷ شهریور ۱۳۵۶ بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *