فوت یک زن در سیستان و بلوچستان در اثر سیل [+جزئیات]

به تازگی، پس از بارندگی شدید و جاری شدن سیل در برخی از نقاط سیستان بلوچستان، فوت یک زن در سیستان و بلوچستان در اثر سیل رخ داد.

با توجه به گزارش‌های دریافتی از قصرقند سیستان و بلوچستان مرگ زنی در اثر جاری شدن سیل سیستان در شب گذشته اتفاق افتاده که طی اخباری موثق، فوت زن 65 ساله بر اثر سیل تأیید نیز شده است.

سیل گرفتگی و فوت یک زن در سیستان اتفاقی بود که برخی از خبرگزاری‌ها آن را مطرح کردند و حالا چندی پیش، این اتفاق تلخ، تأیید نیز شد.

فوت یک زن در سیستان و بلوچستان در اثر سیل

فوت یک زن در سیستان و بلوچستان در اثر سیل
فوت یک زن در سیستان و بلوچستان در اثر سیل, مرگ زنی در اثر جاری شدن سیل سیستان

بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:

سیل یک زن مسن را در روستای پاسک در پنج کیلومتری شهر قصرقند به همراه گوسفندان با خود برد که متاسفانه این زن مسن جان خودش را از دست داد.

فیض محمد زین الدینی روز جمعه در رابطه با این اتفاق گفت:

با توجه به گزارش‌های دریافتی از قصرقند شب گذشته سیل یک زن ۶۵ ساله را که در حاشیه رودخانه پاسک حومه شهر قصرقند در دامداری خود در حال فعالیت بود را با خود برد.

در ادامه می‌توانید تصویری از سیل سیستان و بلوچستان را ببینید:

مرگ زنی در اثر جاری شدن سیل سیستان
مرگ زنی در اثر جاری شدن سیل سیستان, فوت زن 65 ساله بر اثر سیل

سیل گرفتگی و فوت یک زن در سیستان

او در این رابطه ادامه داد:

این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دام‌های خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته. اما متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب وی را با خود می‌برد.

بخشدار مرکزی قصرقند گفت:

هواشناسی به دلیل صدور هشدار نارنجی وضع هوا از شهروندان خواسته از استقرار، تجمع و حتی نزدیک شدن به هر گونه رودخانه، مسیل و حتی ارتفاعات خودداری کنند. متاسفانه اکثر شهروندان و دامداران و عشایر به اخبار هواشناسی دسترسی ندارند و بعضا مشکلاتی ناگواری رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *