ببینید: فیلم خانه لوکس گلزار در دبی

به تازگی، ویدئویی در فضای مجازی، تحت عنوان فیلم خانه لوکس گلزار در دبی منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

اخیراً ویدیو خانه لاکچری گلزار به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان خانه دبی محمدرضا گلزار در فضای مجازی به همراه داشته است. فیلم آپارتمان لوکس محمدرضا گلزار یکی از ویدئوهایی بود که در اینستاگرام، وایرال شد.

فیلم خانه لوکس گلزار در دبی

فیلم خانه لوکس گلزار در دبی
فیلم خانه لوکس گلزار در دبی, ویدیو خانه لاکچری گلزار

این استوری از محمدرضا گلزار که از خانه‌اش در دبی در حین بازی با حیوان خانگی‌اش به انتشار رسانده، نشان می‌دهد که او در حال حاضر در ایران حضور ندارد و در کشور امارات متحده عربی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی

خانه دبی محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید فیلم آپارتمان لوکس محمدرضا گلزار را ببینید:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *