تماشای ویدیوی کامل انیمیشن زامبی ماین کرافت

به تازگی، ویدئویی مبنی بر زامبی‌های ماینکرفت به انتشار رسیده که در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی کامل انیمیشن زامبی ماین کرافت بپردازید.

به تازگی، یکی از کاربران قدیمی بازی ماینکرفت، ویدئویی را مبنی بر انیمیشن جالب زامبی های ماینکرف طراحی کرده که دارای انیمیشن‌های سینماتیک است و انیمیشن بچه زامبی و بازی عروسک قلب شکسته نام دارد.

انیمیشن زامبی ماینکرفت به تازگی در شبکه‌های اجتماعی توانسته به خوبی وایرال شود و یکی از بهترین تولیدات محتوا در این بازی نام بگیرد.

تماشای ویدیوی کامل انیمیشن زامبی ماین کرافت

انیمیشن جالب زامبی های ماینکرف

تماشای ویدیوی کامل انیمیشن زامبی ماین کرافت
انیمیشن زامبی ماینکرفت

این انیمیشن‌های ماینکرفت که به تازگی توسط یک کاربر در استیم ساخته و در یوتیوب به اشتراک گذاشته می‌شود، اتفاقات حول محور ماینکرفت را نشان می‌دهد که به صورت سینماتیک به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی استریم فوتبالیست ها در ماینکرفت

در این قسمت، او به سراغ اتفاقات زامبی محور رفته و می‌خواهد تا بیننده را به شکلی عجیب بترساند.

انیمیشن جالب زامبی های ماینکرف

در ادامه می‌توانید انیمیشن بچه زامبی و بازی عروسک قلب شکسته را ببینید:

ماینکرفت یا همان Minecraft، یک بازی ویدیویی سندباکس و جهان باز است که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده‌است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ماینکرفت اولین بار در ماه مه سال ۲۰۰۹ منتشر شد و قبل از انتشار کامل آن در نوامبر ۲۰۱۱، ینس برگنستن توسعه را به دست گرفت. ماینکرفت از آن زمان به چندین سیستم عامل دیگر نیز منتقل شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه و با داشتن بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر فعال ماهانه، از سال ۲۰۲۰ پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در تمام دوران است. همچنین برخی از افراد این بازی را به عنوان بهترین بازی ویدیویی تاریخ می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *