کنسول دستی جدید سونی معرفی شد ! [+ویدیو]

به تازگی، در مراسم معرفی بازی‌های سونی، این کمپانی در آخر این مراسم، معرفی کنسول دستی جدید سونی جزو برنامه خود گذاشت و این دستگاه را معرفی کرد.

در مراسم معارفه‌ای که روز گذشته سونی برگزار کرد و بازی‌های متفاوتی را به معرفی رساند، کنسول جدید دستی شرکت سونی نیز معرفی شد و جدیدترین کنسول دستی سونی نیز توانست توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خودش جلب کند.

کنسول دستی Sony یکی از دستگاه‌هایی است که با استفاده از wifi کار می‌کند و با نام Project Q و Q Lite شناخته می‌شود.

معرفی کنسول دستی جدید سونی

کنسول جدید دستی شرکت سونی

معرفی کنسول دستی جدید سونی
کنسول دستی جدید سونی معرفی شد

رسانه‌ی Insider Gaming چندی پیش گزارشی اختصاصی منتشر کرده و مدعی در حال توسعه بودن این کنسول شده بود. نام رمز این سخت‌افزار جدید که برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود، Q Lite است و جیم رایان (Jim Ryan) با عنوان Project Q از آن یاد می‌کند. این دستگاه وضوح ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ را در استریم پشتیبانی می‌کند و نیازمند اتصال دائم به اینترنت است.

این کنسول قادر است بازی‌های PS5 را به صورت استریم‌شده اجرا کند. دستگاه استریم پلی استیشن برگرفته از کنترلر دوال سنس بوده که در وسط آن یک نمایشگر ۸ اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر 1080p قرار دارد. به عللاوه، دستگاه دارای تمام دکمه‌های کنترلر دوال سنس بوده و از تمام ویژگی‌های آن پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین کنسول دستی سونی

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی کنسول دستی Sony را ببینید:

بر اساس گفته‌های «جیم رایان» (Jim Ryan)، کنسول دستی Project Q تنها قرار است بازی‌های دانلودشده کنسول PS5 را به صورت استریم‌شده اجرا کند. این حرف بدین معنی است که هنوز بازی‌های بومی یا سرویس اشتراکی نیز برای این کنسول دستی برنامه‌ریزی نشده است. شرکت «سونی» هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه کنسول دستی Project Q اعلام نکرده است.

به گفته‌ی Insider Gaming، کنسول Q Lite هم‌اکنون در مرحله‌ی تضمین کیفیت قرار دارد و تاریخ عرضه‌ی آن پیش از پلی استیشن ۵ پرو و پس از پلی استیشن ۵ دارای دیسک جداشونده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *