پرسپولیس با برد پرگل رقیب استقلال شد! [+روز و ساعت بازی]

فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس ؛ تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر تیم هوادار تهران به فینال جام حذفی رسید و رقیب استقلال شد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با شکست دادن نساجی و هوادار در نیمه‌نهایی به دیدار فینال جام حذفی رسیدند تا بعد از سال‌ها انتظار این بار برای کسب یک جام در این تورنمنت جذاب با هم روبرو شوند. همه ما در فوتبال ایران، حول یک دایره بسته دور می زنیم و هنوز نمی‌دانیم چه می‌خواهیم و قرار است چه اهدافی را دنبال کنیم؟ در ادامه مطلب با خبر فینال جام حذفی پرسپولیس استقلال همراه ما بمانید.

فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس

  • زمان فوتبال استقلال پرسپولیس جام حذفی]
فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس
فینال جام حذفی استقلال و پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

 دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که  این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید تا سرخ ها رقیب استقلال در فینال جام حذفی شوند.

زمان فوتبال استقلال پرسپولیس جام حذفی

فینال جام حذفی استقلال و پرسپولیس

طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده قرار است این بازی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار شود. اگر تغییری تا روز مانده به شروع به دیدار رخ ندهد، این بازی قرار است ساعت ۱۸.۳۰ برگزار شود. دو تیم پیش از این سال ۷۸ در فینال جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که سرخ ها با گل های هاشمی نسب و پیروانی جام را بالای سر بردند.

اعتراض‌های پیاپی به دیداری که هنوز برگزار نشده، خیلی از مسائل را سخیف و بی مقدار کرده است؛ تا جایی که هر دو تیم به همدیگر طعنه‌های سنگین می‌زنند و واژه‌های نیش دار نثار هم می‌کنند. از همین حالا مشخص است که سرنوشت این فینال چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *