قیمت طلا، سکه و دلار امروز 28 خرداد 1402 ؛ بازار روند صعودی به خود گرفت!

قیمت طلا سکه دلار 28 خرداد 1402 ؛ امروز برخلاف روز های گذشته قیمت طلا و سکه روند صعودی را به خودشان گرفتند و افزایش قیمت داشتند.

امروز ۲۸ خرداد قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار پیشروی کرد.  بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه است. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۸ خرداد همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۳۶۸ هزار تومان رسید که به‌معنی رشد ۱۸ هزار تومانی آن درمقایسه با عصر دیروز است. در ادامه مطلب با خبر قیمت سکه امروز 28 خرداد 1402 همراه ما بمانید.

قیمت طلا سکه دلار 28 خرداد 1402

  • قیمت دلار امروز 28 خرداد 1402

به گزارش منابع خبری:

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۷۵,۸۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۸ درصدی داشته است.

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۲۸ خرداد براساس اعلام کانون صرافان همزمان با نیمه ابتدایی معاملات به ۴۱ هزار و ۳۸۰ تومان رسید. دیروز دلار توافقی با نرخ ۴۱ هزار و ۴۱۰ تومان عرضه شد و حالا شاهد افت ۳۰ تومانی این رقم هستیم. همزمان قیمت یورو توافقی امروز با رشد ۱۵ تومانی به ۴۵ هزار و ۱۱۵ تومان رسید. قیمت یورو امروز البته برای خریداران ارز خدماتی بیشتر است و ۴۵ هزار و ۱۷۰ تومان محاسبه می‌شود. از طرفی نرخ دلار خدماتی تا ظهر امروز ۴۱ هزار و ۳۵۰ تومان به‌ثبت رسید.

قیمت طلا امروز 28 خرداد 1402

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۲۸ خرداد همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۳۶۸ هزار تومان رسید. دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۳۴۷ (چهل و یک هزار و سیصد و چهل و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است. پوند امروز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۶۳,۴۸۳ (شصت و سه هزار و چهارصد و هشتاد و سه ) تومان به ۶۳,۳۵۵ (شصت و سه هزار و سیصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید. همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۶۷۰ (سیزده هزار و ششصد و هفتاد ) تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *