ببینید: خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا که از خنده روده برتان می‌کند! [ویدیو]

خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا ؛ در یکی از برنامه هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، پژمان جمشیدی از خاطره جالب خود با علی مصفا میگوید.

خاطره ای جالب و خنده دار از علی مصفا که پژمان جمشیدی آن را در برنامه مجازی گفت. در ادامه مطلب با خبر خاطره پژمان جمشیدی علی مصفا همراه ما بمانید.

خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا

  • پژمان جمشیدی علی مصفا

به گزارش منابع خبری:

پژمان جمشیدی در برنامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده است از خاطره خنده‌دار و بامزه‌اش با علی مصفا گفت.

علی مصفا متولد 11 آذر 1345 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه تهران می باشد که در یک خانواده فرهنگی بزرگ شد و حالا در کنار بازی و کارگردانی یک همسر مشهور دارد. بعنوان فرزند اول به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر کوچکتر دارد ، پدرش مظاهر مصفا شاعر و استاد دانشگاه تهران و استاد تمام وقت دوره های دکترای دانشگاه آزاد بود. در ادامه می‌توانید فیلم خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا را مشاهده کنید:

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 در تهران، بازیگر و فوتبالیست سابق است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با 110 واحد پاس کرده است که با 180 سانتی متر قد سال ها «مدافع راست» بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد. پژمان جمشیدی (Pejman Jamshidi) ساعت 8/30 صبح در بیمارستان آریا در بلوار کشاورز به دنیا آمد، پدرش دبیر زیست شناسی و مادر مرحومش معلم اول دبستان بود. در گوهردشت کرج بزرگ شده و یک برادر بزرگتر بنام «هومن» متولد آذر 1353 و یک خواهر بنام «مامک» متولد اردیبهشت 1361 دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *