ببینید: اولین و تنها حضور محسن چاووشی در سالن کنسرت +[واکنش محسن چاوشی توهین قرآن]

حضور محسن چاوشی در سالن کنسرت ؛ محسن چاوشی خواننده محبوب پاپ، نخستین و تنها حضور خود در سالن کنسرت را در  ۷ مهر ۱۳۹۲ انجام داد.

محسن چاوشی خواننده معروف کشور با وجود این که حاشیه‌های زیادی اطرافش وجود دارد و حضوری در رسانه‌ها ندارد، اما رسانه‌ها دائم از او صحبت می‌کنند. در ادامه مطلب با خبر محسن چاوشی سالن کنسرت همراه ما بمانید.

حضور محسن چاوشی در سالن کنسرت

کنسرت محسن چاوشی

به گزارش منابع خبری:

محسن چاوشی خواننده پاپ محبوب کشور کنسرت برگزار نمی‌کند. علت کنسرت برگزار نکردن این هنرمند هنوز هم برای طرفدارانش به درستی پیدا نشده است. در ادامه می‌توانید فیلم حضور محسن چاوشی در کنسرت را مشاهده کنید:

واکنش محسن چاوشی توهین قرآن

  • محسن چاوشی توهین قرآن

به گزارش منابع خبری:

محسن چاوشی از خوانندگان مطرح پاپ در پی هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد؛ با انتشار متن و تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. درحالی که آتش‌زدن قرآن در خارج از مسجد مرکزی استکهلم سوئد با محکومیت گسترده کشورهای اسلامی مواجه شده است، محسن چاوشی ـ خواننده ایرانی ـ مطلبی را که به نظر می‌رسد در واکنش به همین موضوع بوده، در فضای مجازی منتشر کرده است.  در ادامه می‌توانید استوری محسن چاوشی درباره توهین به قرآن را مشاهده کنید:

واکنش محسن چاوشی توهین قرآن

واکنش محسن چاوشی به اهانت قرآن

در این مطلب محسن چاوشی نوشته است:‌ «تورات را تغییر دادند، انجیل را تغییر دادند، وقتی که نتوانستند قرآن را تغییر دهند، آن را سوزاندند.» محسن چاوشی متولد 8 مرداد 1358 در خرمشهر، خواننده است. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود.در 9 ماهگی با شروع جنگ آواره این شهر و آن شهر می شوند و در نهایت سال 62 به مشهد رفتند و تا سن بیست سالگی اش در شهرک شهید بهشتی به زندگی ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حضور محسن چاوشی در سالن کنسرت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *