ساخت انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر تمدید شد + زمان پخش فصل 12

ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن Futurama تایید شد. شبکه هولو زمان پخش فصل دوازدهم انیمیشن (فیوچراما یا آینده‌نما) را نیز اعلام کرده است.

انیمیشن فیوچراما یا همان انیمیشن آینده نما، مجموعه پویانمایی کمدی و علمی-تخیلی‌ای است که توسط مت گرینینگ (سازنده سیمپسون‌ها) و دیوید اکس. کوهن (از نویسندگان سیمپسون‌ها) ساخته شده است.

این مجموعه، ماجراهای فیلیپ جی. فرای را دنبال می‌کند. پیک غذارسانی که در آخر سدهٔ بیستم در پیتزافروشی‌ای در شهر نیویورک کار می‌کرده و پس از این که به مدت هزار سال در حالت انجماد سلولی به سر برده، حالا در سدهٔ سی و یکم، در شرکت پلنت اکسپرس (Planet Express) که در زمینه حمل کالا میان سیاره‌ها فعالیت دارد، مشغول به کار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن Futurama

فصل یازدهم این سریال انیمیشنی در طول تابستان پخش شد و ۱۰ قسمت داشت و طی ۶ هفته در بین ۱۰ سریال اورجینال پر بیننده وب‌سایت نیلسن قرار گرفت. زمان پخش فصل 12 انیمیشن آینده نما نیز مشخص شده است.

ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن Futurama
ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن Futurama

شبکه هولو از احیا انیمیشن Futurama برای دو فصل دیگر نیز خبر داده است. مت گرینیگ، خالق انیمیشن The Simpsons (سیمپسون‌ها) به‌همراه دیوید اکس. کوهن وظیفه تولید و ساخت انیمیشن Futurama را بر عهده دارند که برای ساخت دو فصل جدید این سریال انیمیشنی محبوب باز خواهند گشت.

بیلی وست، کیتی سیگال، جان دیماجیو، ترس مک‌نیل، ماوریس لامارش، لورن تام، فیل لامار، دیوید هرمان و فرانک ولکر از جمله صداپیشگان انیمیشن فیوچراما هستند. ماجراهای فیلیپ جی. فرای، پیک غذارسانی، موضوع اصلی این انیمیشن است.

فیلیپ که در آخر سده‌ بیستم در شهر نیویورک مشغول کار بود، به ناگه در یک محفظه‌ی سرمازا حبس می‌شود و هزار سال بعد از آن رهایی می‌یابد. این پیک پیتزارسان سابق که اکنون در دنیایی متفاوت پا گذاشته است، در شرکت پلنت اکسپرس آغاز به کار می‌کند.

زمان پخش فصل دوازدهم انیمیشن Futurama

اولین قسمت از انیمیشن فیوچراما در سال ۱۹۹۹ از شبکه فاکس منتشر شد. در سال ۲۰۰۳ شبکه فاکس ادامه پخش سریال را لغو کرد و در ادامه شبکه کمدی سنترال از سال ۲۰۰۸ این انیمیشن سریالی را احیا کرد و پخش آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت.

به نظر می‌آید که فصل دوازدهم از پلتفرم Hulu، در سال 2024 به نمایش درآید. این سرویس استریم سفارش ساخت بیست قسمت دیگر از این انیمیشن را نیز دریافت کرده است. ۲۰ قسمت در قالب دو فصل ده قسمتی آماده خواهد شد. انتظار می‌رود که فصل‌های 13 و 14، در سال‌های 2025 و 2026 منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت دو فصل دیگر از انیمیشن Futurama چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *