تصویر جدید از فیلم The Beekeeper منتشر شد

به تازگی تصویر جدید از فیلم The Beekeeper منتشر شده است. جیسون استاتهام که با بازی در فیلم‌های اکشن و سرگرم کننده شناخته می‌شود، در این فیلم حضور دارد.

در این تصویر نوپا از فیلم سینمایی زنبوردار ستاره فیلم‌های Expendables، یعنی جیسون استاتهام، در مقابل قفسه‌هایی پر از شیشه‌های عسل ایستاده است. استاتهام در این فیلم، نقش یک زنبوردار را بازی می‌کند که مراقبت از زنبورها را بر عهده دارد، اما سپس سعی دارد از یک شرکت فیشینگ که ارتباطات گسترده‌ای با دولت و سایر سازمان‌ها دارد، انتقام بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر جدید از فیلم The Beekeeper

استاتهام در فیلم The Beekeeper نقش شخصی به نام آقای کلی را بازی می‌کند که یک عامل سابق سازمان مرموز و پنهانی به نام زنبورداران بوده است. وظیفه این گروه حفاظت از کندو و مداخله در امور مختلف در زمان‌های مورد نیاز برای حفظ نظم جهانی است. آقای کلی پس از اینکه از کار خود استعفا می‌دهد، با خانم پارکر با بازی فیلیشیا راشد ملاقات می‌کند و به عنوان عضوی از خانواده او عمل می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا آقای کلی از زنبورهای خانم پارکر مراقبت کند و مزرعه او را بازسازی کند.

تصویر جدید از فیلم The Beekeeper
تصویر جدید از فیلم The Beekeeper

عکس جدید از فیلم سینمایی The Beekeeper

با این حال، یک شرکت فیشینگ از خانم پارکر کلاهبرداری کرده و تمام دارایی‌های او را به طور غیرقانونی اخذ می‌کند و این باعث می‌شود تا خانم پارکر خودکشی کند. حالا آقای کلی قصد دارد انتقام بگیرد.  فیلم “زنبوردار” توسط دیوید آیر کارگردانی شده و هم او و کرت ویمر نیز فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند. این فیلم در تاریخ 12 ژانویه 2024 میلادی (22 دی 1402) در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویر جدید از فیلم The Beekeeper چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *