کناره‌گیری جنا اورتگا از فیلم Scream 7 پس از اخراج ملیسا باررا

«جنا اورتگا» که یکی از ستارگان فیلم جیغ 6 (Scream VI) بود و نقشی کلیدی در فروش 67 میلیون دلاری این فیلم داشت، برای فیلم Scream 7 بازنخواهد گشت.

چندی پیش، «ملیسا باررا» به دلیل حمایت از مردم فلسطین، از دنباله این سریال اخراج شد و روز گذشته نیز «جنا اورتگا» کناره‌گیری کرد. گزارش‌های رسمی حاکی از این است که این تصمیم «جنا اورتگا»، هیچ ارتباطی با اخراج «ملیسا باررا» ندارد؛ اما طرفداران می‌گویند که این دروغ رسانه‌ای است و هر دو بازیگر باید به نقش‌های خود بازگردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کناره‌گیری جنا اورتگا از فیلم Scream 7 پس از اخراج ملیسا باررا

این گزارش‌ها نشان می‌دهند که علت جدایی او، تأخیر در پرداخت دستمزد نیست و او پیش از اعتصاب، برای کناره‌گیری با استودیوی «اسپای‌گلس» مذاکره کرده بود. فیلمنامه فیلم جیغ 7 هنوز نوشته نشده و این بازیگر نامزد امی، باید در ماه آوریل به ایرلند برود تا فصل دوم سریال ونزدی (Wednesday) را فیلمبرداری کند. همچنین او اخیراً فیلم بیتل‌جوس 2 (Beetlejuice 2) به کارگردانی «تیم برتون» را به پایان رسانده است.

فیلم Scream 7
فیلم Scream 7

چندی پیش، گزارش شده بود که استودیوی «اسپای‌گلس»، «ملیسا باررا» را به دلیل حمایت از فلسطین، از فیلم Scream VII اخراج کرده است. کارگردان این مجموعه، «کریس لاندن»، این ادعا را در یک توییت تکذیب کرد و اظهار داشت که اخراج این بازیگر از عهده او خارج بوده و از هواداران خواست که از او خشمگین نباشند.

هواداران این فرانچایز، در شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی کرده‌اند که با خروج این دو بازیگر، استودیوی «اسپای‌گلس» با شکستی سخت مواجه خواهد شد و برخی از آن‌ها می‌گویند که استودیو این سری فیلم پرفروش را به دست خود خراب کرده است. آن‌ها به «جنا اورتگا» و «ملیسا باررا» افتخار می‌کنند که به اعتقادات خود پایبند بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کناره‌گیری جنا اورتگا از فیلم Scream 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *