با هوش مصنوعی جدید موزیلا می‌توان سایت طراحی کرد

موزیلا، توسعه‌دهنده اصلی مرورگر فایرفاکس، به حوزه هوش مصنوعی وارد شده و اکنون پلتفرم هوش مصنوعی موزیلا به نام «Solo» را برای ساخت وب‌سایت‌ها معرفی کرده است.

هدف موزیلا با معرفی هوش مصنوعی Solo ، جلوگیری از عقب‌ماندگی نسبت به رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است. کاربران با استفاده از ابزارهای مختلف این پلتفرم، به راحتی می‌توانند بدون نیاز به تجربه در زمینه برنامه‌نویسی، وب‌سایت موردنظر خود را طراحی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت وب سایت با هوش مصنوعی موزیلا

طبق گفته موزیلا، هوش مصنوعی Mozilla از ترکیب هوش مصنوعی تولیدکننده و مدل‌های زبانی برای ساخت قسمت‌های مختلف یک وب‌سایت استفاده می‌کند. علاوه بر این، این ابزار قادر است اطلاعات موجود در وب‌سایت‌های قبلی را استخراج و در وب‌سایت جدید استفاده کند. با استفاده از این هوش مصنوعی بدون هیچگونه دانش برنامه نویسی می‌توانید وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.

هوش مصنوعی موزیلا

استفاده از هوش مصنوعی Solo بسیار آسان است و همانطور که ذکر شد، نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید، توضیح دادن درباره موضوع و ساختار وب‌سایت موردنظرتان است تا هوش مصنوعی آن را ایجاد کند. اخیراً بسیاری از شرکت‌ها هوش مصنوعی‌های متعددی را معرفی کردند که هر کدام کارایی بسیار فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی موزیلا چیست؟ به نظر شما کارایی خوبی ارائه می‌دهد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *