نخستین شبکه خبری با مجری هوش مصنوعی راه‌اندازی شد

شب گذشته، برای اولین بار در جهان، یک شبکه خبری با استفاده از مجری هوش مصنوعی راه‌اندازی شد. نام این شبکه، «کانال 1» یا Channel 1 نام دارد.

این شبکه خبری با نام «کانال 1»، مجری‌هایی دارد که اخباری که توسط سیستم هوش مصنوعی تولید شده‌اند را اعلام می‌کنند. این شبکه تضمین می‌کند که تمامی خبرهای منتشر شده در آن واقعی هستند و اخبار جعلی در این کانال منتشر نمی‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نخستین شبکه خبری با مجری هوش مصنوعی راه‌اندازی شد

رسماً اعلام شد که کانال 1 هوش مصنوعی قرار است در سال آینده راه‌اندازی شود؛ اما سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند که اولین ویدئوی خود را منتشر کنند. موسسان این شبکه اهدافی دارند تا روزانه بین 500 تا 1000 خبر تولید کرده و به انتشار برسانند. هر چند هوش مصنوعی نقش مهمی در شبکه 1 دارد؛ اما برای تضمین دقت خبرها، ویراستاران و تولیدکنندگان انسانی نیز در این شبکه حضور خواهند داشت.

مجری هوش مصنوعی

خبرها از منابع معتبری مانند «آسوشیتدپرس»، «رویترز» و «پرس اسانشن» تهیه می‌شوند. مدیران کانال 1 هوش مصنوعی می‌گویند:

سیستم ما بر اساس منابع خبری قابل اعتماد و معتبر است تا بهترین خبرها درباره هر موضوعی را از سراسر جهان در یک برنامه خبری پوشش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی راه‌اندزی شبکه خبری هوش مصنوعی چیست؟ آیا به‌نظر شما این اتفاق جالبی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *