پلیس فراجا به پرونده کوروش کمپانی وارد شد

طبق گفته‌های رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، در جریان پرونده کوروش کمپانی برخی افراد معروف برای این شرکت تبلیغ کرده‌اند که به اتهاماتشان رسیدگی خواهد شد.

سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت:

به دلیل تبلیغات غیرقانونی و فروش گوشی‌های تلفن همراه با قیمت پایین‌تر از بازار توسط شرکت «کوروش کمپانی»، پلیس امنیت اقتصادی موضوع را به دستور کار خود گرفته است. همچنین، با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده است که اعضای این شرکت با تبلیغات گسترده و استفاده از چهره‌های مشهور، مردم را به ثبت نام و خرید گوشی‌ها به قیمت پایین با وعده تحویل 45 روزه واداشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پرونده کوروش کمپانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اعلام کرد که متهم اصلی پرونده، پیش از تشکیل پرونده متواری شد و یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت و دو نفر دیگر تحت تعقیب قرار دارند. اموال متهم اصلی پرونده نیز با هماهنگی دستگاه قضایی توقیف شده است.

کوروش کمپانی

سردار «رحیمی» ابراز ناراحتی کرد که برخی افراد معروف در فعالیت‌های این شرکت تبلیغ کرده‌اند و به اتهامات آنان نیز رسیدگی خواهد شد. همچنین او، افرادی که ثبت نام کرده‌اند را به همراه مدارک خود به دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا برای تشکیل پرونده و اقدامات بعدی، فراخواند.

«رحیمی» افزود:

ایجاد پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال به ما این امکان را می‌دهد که با رصدهای انجام شده، از فعالیت مجرمان در این حوزه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کوروش کمپانی و این خبر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *