از کمیک جدید Deadpool & Wolverine: WWIII رونمایی شد

مارول اخیراً از کمیک جدید Deadpool & Wolverine: WWIII رونمایی کرده است که داستان‌های جدید ولورین و ددپول را به تصویر می‌کشد.

با اطمینان می‌توان گفت که در سال 2024، توجهات زیادی به شخصیت‌های «ولورین» و «ددپول» اختصاص داده شده و این موضوع طرفداران را به وجد می‌آورد، زیرا نه تنها ما شاهد اکران فیلم Deadpool & Wolverine با بازی «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» به عنوان قهرمانان دنیای سینمایی «مارول» خواهیم بود، بلکه همچنین حضور آن‌ها در کنار یکدیگر در کمیک جدیدی به نام Deadpool & Wolverine: WWIII را نیز خواهیم داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رونمایی کمیک جدید Deadpool & Wolverine: WWIII

این اثر در قالب جنگ جهانی سوم ارائه می‌شود و دو شخصیت مرموز دنیای کمیک را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا ماجراجویی‌های پر هیجانی را آغاز کند. این کمیک به وضوح از فیلم سوم ددپول الهام گرفته است و قصد دارد فضا را برای طرفداران این دنباله فراهم کند.

کمیک جدید Deadpool & Wolverine: WWIII

این مجموعه کمیک جدید، توسط «جو کلی» و «آدام کوبرت» نوشته و تصویرسازی می‌شود و همینطور توسط خود «رایان رینولدز» نیز حمایت خواهد شد. این امر ممکن است نشان‌دهنده‌ی احتمال حضور «ددپول» و «ولورین» در آینده و جریان داستان جهان‌های موازی در فیلم سوم ددپول هم باشد. جلد اول Deadpool & Wolverine: WWIII در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد 1403) به چاپ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کمیک جدید ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *