آلن ریچسون علاقه دارد در نقش بتمن جدید DCU هنرنمایی کند

ستاره سریال اکشن Reacher، آلن ریچسون ، انتخاب محبوب طرفداران برای بازی نقش «بتمن» در دنیای سینمایی DC است و همینطور خودش کاملاً با این موضوع موافقت دارد.

«آلن ریچسون» اخیراً در یک پادکست گفت:

واقعیت این است که علاقه‌مندی مردم به بازی من در نقش «بتمن» یک افتخار و امتیاز واقعی است. او یکی از اولین شخصیت‌هایی است که در کودکی عاشقش بودم. هنوز هم به یاد دارم که چگونه «جوکر» یک تفنگ بزرگ و بلند از دستاوردهایش از جیب بیرون می‌آورد و به سمت هواپیمای خفاشی شلیک می‌کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علاقه‌مندی آلن ریچسون برای بازی در تقش بتمن

ستاره سریال Reacher، تجربه بازی در شخصیت‌های DC را دارد، زیرا در سال 2005، او با بازی در نقش «آرتور کوری» یا «آکوامن» در سریال Smallville شبکه «CW»، اولین نقش ابر‌قهرمانی خود را انجام داد. داستان سریال درباره «کلارک کنت» جوان است که «تام ولینگ»، این نقش را ایفا می‌کند. بعد از گذشت چندین سال، این بازیگر، باری دیگر به دنیای ابرقهرمان‌ها، به عنوان «هنک هال» یا «هاک» در سریال شبکه «HBO» به نام Titans بازگشت، نقشی که از سال 2018 تا 2021 ایفا کرد.

آلن ریچسون

«ریچسون» در ادامه گفت:

آن لحظات نمادین واقعاً در دوران کودکی من باقی مانده است. تمام واکنشی که می‌توانم در برار شنیدن این شایعات که من این نقش را بازی کنم… خندیدن است!. واقعا تعجب‌آور است که چگونه به اینجا رسیدیم. قطعاً دوست دارم که نقش «بتمن» را ایفا کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی آلن ریچسون در نقش بتمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar+


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *