تیم فوتبال رکسهام رایان رینولدز به لیگ یک انگلستان راه پیدا کرد

« رایان رینولدز »، بازیگر فیلم ددپول و ولورین، در صفحه رسمی اینستاگرام خود، صعود تیم فوتبال رکسهام را به لیگ یک فوتبال انگلستان تبریک گفت.

او و «راب مک‌الهنی»، در پاییز سال 2020، این باشگاه قدیمی را خریداری کرده و در سال گذشته موفق به صعود به لیگ دو شده بودند. به این ترتیب، تیم رکسهام تا دستیابی به لیگ برتر انگلستان، دو قدم باقی‌مانده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیم فوتبال رکسهام رایان رینولدز به لیگ یک انگلستان راه پیدا کرد

«رایان رینولدز» در پست تبریک خود، در رابطه با این موفقیت نوشت:

چند سال پیش، اگر به من می‌گفتید که به خاطر یک بازی فوتبال در ولز شمالی اشک شوق بریزم، تصور می‌کردم «راب مک‌الهنی» هستید. به تیم رکسهام و همدستم در این ماجرا تبریک می‌گویم.

تیم فوتبال رکسهام

تیم رکسهام ولز در تاریخ 13 آوریل 2024، با پیروزی 6 بر صفر برابر فورست گرین روورز، در خانه صعود خود را به لیگ یک انگلستان را قطعی کرد. این تیم آخرین بار در فصل 2004-2005 به لیگ یک فوتبال انگلستان صعود کرده بود؛ اما با کسب 43 امتیاز، به دسته پایین‌تر سقوط کرد. از آن زمان، تیم رکسهام که ملقب به اژدهایان سرخ است، با مشکلات مالی و محرومیت مواجه شد. «رایان رینولدز»، در سریال مستند به رکسهام خوش‌آمدید، مراحل پیشرفت این تیم را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تیم و مستند به راکسام خوش آمدید چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *