هوش مصنوعی در المپیک 2024 پاریس حضور خواهد داشت

بازی‌های المپیک پاریس به‌زودی برگزار می‌شوند و کمیته بین‌المللی IOC اعلام کرده که از هوش مصنوعی در المپیک 2024 برای اجرای دستور کار استفاده خواهد کرد.

«توماس باخ»، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، اخبار خوبی از ویژگی‌ها و ابزارهای جدید هوش مصنوعی ارائه داده که به بهره‌وری و بازدهی بازی‌ها کمک خواهند کرد. هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی از نظارت بر شبکه‌های اجتماعی تا تمرین ورزشکاران و پخش محتوا نقش مهمی در المپیک 2024 پاریس خواهد داشت. این بازی‌ها در تاریخ 26 ژوئن 2024 (5 مرداد 1403) آغاز می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی در المپیک 2024

«باخ» در مراسم راه‌اندازی دستور کار هوش مصنوعی IOC در لندن اظهار داشت که با این اقدام، قصد دارد تا بازی‌های المپیک را بی‌نظیرتر کند و به اهمیت ورزش تاکید بیشتری بورزند. او گفت که رهبران باید به عنوان تغییر در این زمینه عمل کنند. او تاکید کرد که با پیشرفت سریع فناوری دیجیتال و به‌ویژه هوش مصنوعی، دوباره در بزنگاه تغییر هستیم.

هوش مصنوعی در المپیک 2024

او افزود که خوشبختانه ورزش مثل سایر بخش‌های جامعه که ممکن است نقش‌های انسانی آن‌ها توسط هوش مصنوعی جایگزین شود به سوالاتی در مورد بقا برخورد نکرده و او بیان گفت که در ورزش همیشه ورزشکار باید عملکرد خود را ارائه دهد.

IOC و جهان ورزش‌ها می‌توانند به طور کلی بر پتانسیل هوش مصنوعی برای حمایت از ورزشکاران تمرکز کنند و از آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی در المپیک 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *