نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری

نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری باعث شد والچر در گزارشی از این نحوه بد برخورد پرده برداری کند. در ادامه همراه ما باشید.

والچر در گزارشی در خصوص نحوه برخورد بد مارول با شرکت‌ها و کارمندان جلوه‌های بصری پرده برداشته است. استودیو مارول مورد انتقاد اعضای جامعه‌ی VFX (جلوه‌های ویژه) قرار گرفته است. این هنرمندان شروع به صحبت علیه این شرکت کرده‌اند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

 نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری

برخورد بد مارول

افزایش انتقادها از نحوه برخورد مارول‌ استودیوز با هنرمندان جلوه‌های بصری
نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری

گزارش ها حاکی از نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری است. طبق این گزارش مارول اکثر موارد درخواست‌های بیش از حد و نامعقولی از آن‌ها می‌کند. یکی از کارکنان در این خصوص می‌گوید:

پیش‌آمده که تنها یک ماه به اکران فیلم از ما خواسته ‌اند که تمام صحنه‌ها و افکت‌های یک سوم پایانی فیلم را کاملا عوض کنیم. اگر شرکت‌ها نتوانند این درخواست مارول را اجرا کنند مارول آن‌ها را برای همیشه در لیست‌سیاه خود قرار می‌دهد و دیگر با آن‌ها کار نمی‌کند.


بیشتر بخوانید:


انتقاد از مارول

طبق اظهارات The Gamer، هنرمندان VFX اکنون از همکاری با این غول سرگرمی امتناع می‌کنند و به انتقاد از مارول بسیاری از آن‌ها این شرکت را بدترین مدیریت VFX موجود در جهان می‌نامند. این اتهامات از یک تاپیک Reddit سرچشمه می‌گیرد. در آن‌جا هنرمندان فرضی که برای مارول کار کرده‌اند، درباره‌ی تجربیات خود صحبت کردند. عنوان این تاپیک چنین است:

من از کار کردن در مارول کاملا بیمار و خسته هستم!

گزارش علیه استودیو مارول

یکی دیگر از انتقادها به مارول در خصوص ساعت کاری این افراد است. یکی دیگر از کارمندان در این باره می‌گوید:

زمانی که با مارول کار می‌کنم، ۶ ماه هر ۷ روز هفته کار می‌کنم و به طور میانگین ۶۴ ساعت در هفته مشغول به کارم. برخی از همکارانم را در کنارم می‌دیدم که دچار فروپاشی روانی می‌شدند و در همان محل کار شروع به گریه می‌کردند.

گفتنی است اخیرا در شبکه‌های اجتماعی انتقادها از افت کیفیت جلوه‌های بصری و ویژه مارول شدت گرفته بود و عده‌ای علت افت جلوه‌های ویژه را افزایش حجم فیلم‌ها و سریال‌های مارول و به دنبال آن افزایش ساعات کاری و فشار بیشتر بر هنرمندان جلوه‌های ویژه می‌دانند که موجب کاهش کیفیت جلوه‌های ویژه شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “نحوه بد برخورد مارول‌ استودیو با هنرمندان جلوه‌های بصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *