جناب خان تهدید به اخراج از خندوانه شد [+ تصویری که سانسور شد]

خندوانه جناب خان . عصبانیت شدید رامبد جوان از ماساژ جناب خان وسط خندوانه! در ادامه مطلب جناب خان خندوانه همراه فیگار باشید.

ماجرای نوشتن نام «وریا» در برنامه خندوانه و بعد تبدیل شدن به «وحید» را همه شنیدیم. همچون سایر مسایلِ (تلخ ) سیاسی، درباره این ماجرا هم حرفها و حدیثهای زیادی گفته شد.

خندوانه جناب خان

جناب خان تهدید به اخراج از خندوانه شد

ماساژ جناب خان وسط خندوانه, جناب خان خندوانه
ماساژ جناب خان وسط خندوانه, جناب خان خندوانه

تا آنجا که رامبد جوان هم ویدئویی ضبط کرد و با چهره ای خسته و کلافه چند جمله ای گفت (که نمی دانم فایده ای داشت یا خیر). شبکه نسیم هم بیانیه ای داد… و صداپیشه جناب خان هم (محمد بحرانی) در صفحه شخصی اش چند سطری نوشت. تا اینجای ماجرا، اتفاقی است مثل سایر اتفاقات که در رگبارِ اخبارِ بد این روزها می آید و می رود. اما بر این خبر، تاملی لازم است.

شیطنت‌های جناب خان در خندوانه عاقبت کار دستش داد. عصبانیت شدید رامبد جوان از جناب خان در خندوانه را در ویدئو زیر ببینید. لحظه ای توقف و دوباره خواندنِ این ماجرا اهمیت دارد. ذکر این چند مورد در شرح رنجی که می بریم ضروری است: 1- فارغ از تمام مسائل سیاسی جاری در کشور، مساله اصلی در این ماجرا، شکنندگی و ترد بودن رابطه محمد بحرانی و رامبد جوان است.

بیشتر بخوانید:

خندوانه جناب خان

فارغ از تمام منازعه های بی پایان در این سرزمین، دو هنرمند که مدتهای طولانی با هم «کار» کرده اند و با هم «تولید» کرده اند پس از انبوهی کار و رفاقت و خنده و… رابطه شان چنان شکننده است که ممکن است بر سر یک ماجرای «وریا و وحید» هوا بشود. 2- جناب خان و رامبد جوان مساله اصلی نیستند. مساله اصلی در این آب و خاک، چراییِ «شکل نگرفتنِ» روابط انسانی «پایدار» است. شرکت اوبایاشی ژاپن صد و چهل سال پیش تشکیل شد. سه بنیانگزار اصلی این شرکت پنجاه سال با هم کار کردند. ۵۰ سال! پس از آن فرزندان آنها هم پنجاه سال دیگر با هم کار کردند.

خندوانه جناب خان

ماساژ جناب خان وسط خندوانه, جناب خان خندوانه
ماساژ جناب خان وسط خندوانه, جناب خان خندوانه

پس از آن «فرزندانِ فرزندانِ» آنها هم با هم چهل سال کار کرده اند (و می کنند) و این وسط بر سر یک ماجرای «وحید و وریا» یک رابطۀ چند ده ساله به هوا نرفت. فکانت هباءً منبثاً نشد. حکومتها و سیاستمداران در ژاپن آمدند و رفتند ولی روابط پایدار انسانی در اوبایاشی، باقی مانده (و بزرگترین پروژه های سازه ای ژاپن را طراحی و اجرا کرده).

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خندوانه جناب خان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *