اظهار نظر گربیچ درباره بازیکنان ایرانی ؛ گربیچ از عملکرد بازیکنان ایرانی شگفت زده است

اظهار نظر گربیچ درباره بازیکنان ایرانی. سرمربی لهستان از عملکرد بازیکنان ایرانی شگفت زده است. او در گفت و گویی گفت بازیکنان جدید تیم ملی ایران شگفت آورند.

یکی از بزرگ‌ترین سرمربیان دنیای والیبال، طی یک گفت‌وگوی مفصل از تیم تحت هدایتش و نسل جدید و جذاب والیبال ایران صحبت کرد. در ادامه با جزئیات این گفت و گو همراه ما باشید.

اظهار نظر گربیچ درباره بازیکنان ایرانی

  • اظهار نظر سرمربی لهستان درباره بازیکنان ایرانی
گفت و گوی گربیچ درباره ایران
گفت و گوی گربیچ درباره ایران

در سال‌های اخیر نام والیبال ایران و لهستان به شکل قابل توجهی به یکدیگر گره خورده است.

از تقابل‌های همواره جذاب و نزدیک دو تیم گرفته تا برخی حواشی که شاید مهم‌ترین آن‌ها تقابل زیر تور بازیکنان دو تیم مخصوصا سعید معروف و‌ میشل کوبیاک بود؛ دو بازیکنی که البته هر دو از رقابت های ملی خداحافظی کرده‌اند.

تقابل ایران و لهستان حالا به یک نبرد کلاسیک در والیبال دنیا تبدیل شده و این مسئله در همین لیگ ملت‌های اخیر نیز به وضوح قابل مشاهده بود؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی دو بار مقابل تیم اول رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

بار اول، ایران در مرحله گروهی و مقابل ١٠ هزار هوادار حاضر در گدانسک موفق به شکست حریف شد اما در جدال بعدی در یک چهارم نهایی این لهستان بود که ٣-٢ ایران را از پیش رو برداشت.

ایران طی روزهای آینده در جام واگنر دوباره به مصاف لهستان خواهد رفت؛ اتفاقی که ممکن است در مسابقات قهرمانی جهان نیز رخ دهد.

در ادامه اظهار نظر گربیچ درباره بازیکنان ایرانی را می‌خوانید:

  • گربیچ:

“شرایط تیم ما خوب است اما هنوز به شکل کامل آماده نیستیم. اینطوری بگویم که هنوز به یک سری جزئیات کوچک احتیاج داریم تا به شرایط مسابقه برسیم.

از این هفته بازی‌های بیشتری خواهیم داشت و این کار را برای‌ ما راحت‌تر می‌کند. در هر صورت به دنبال این هستیم که به بهترین شرایط ممکن برسیم.

برخی تیم‌ها به لیگ ملت‌ها اهمیت ١٠٠ درصدی نمی دهند و برخی ستاره‌هایشان را در آن مسابقات در اختیار نداشتند.

به نظرم فرانسه قوی‌تر شده چون کوین تیلیه برگشته است. همچنین آمریکا قوی‌تر شده چون متئو اندرسون بازی خواهد کرد. بلغارستان هم قطعا قوی‌تر خواهد بود و ایتالیا نیز همینطور.

اسلوونی هم مربی خود را تغییر داده و معتقدم خیلی بهتر از VNL بازی خواهد کرد.

من مطمئنم که با این شرایط رقابت‌های خیلی خوبی را خواهیم دید. در نهایت فکر می کنم وقتی می‌توانیم بیشتر در مورد قهرمانی حرف بزنیم که بازی‌های تعیین کننده از راه برسد.”

  • اعتراف گربیچ به شگفتی بازیکنان تیم ملی ایران

گربیچ در ادامه راجب ایران گفت:

“برای من سورپرایز بود چون تنها بازیکنی که از تیم شما می‌شناختم میلاد عبادی‌پور بود.

بقیه بازیکنان را نمی شناختم و اینکه توانستند اینقدر خوب بازی کنند، برایم شگفت انگیز بود.

ایران به خصوص در هفته آخر و فینال فوق‌العاده بود. ما دو بازی کردیم که هر دو آن ها خیلی سخت بود.

این اواخر همینطور بوده و هرگاه لهستان مقابل ایران قرار گرفته شاهد جدال سختی بودیم. من انتظار دارم که بازی بعدی‌مان هم همینطور باشد.

همه بازیکنان‌تان که در گدانسک و بولونیا بازی کردند، باعث غافلگیری من شدند.

آن ها والیبال سطح بالایی بازی کردند بنابراین ما دو بازی بسیار سخت مقابل ایران داشتیم.

شاید بتوانم از دریافت کننده‌تان نام ببرم، البته نمی‌خواهم نامش را بگویم چون شاید بد تلفظ کنم اما شماره ٢٢ شما (امیرحسین اسفندیار) بود.

همچنین پشت خط زن چپ دست شما (امین اسماعیل نژاد)، این دو نفر خیلی خوب بازی کردند و می توانم بگویم که این دو بیشتر از همه من را تحت تاثیر قرار دادند.”

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اظهار نظر گربیچ درباره بازیکنان ایرانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *