ببینید: ویدئوی معرفی بمب سنگرشکن آمریکا

به تازگی، تصاویر، و ویدئوی معرفی بمب سنگرشکن آمریکا درفضای مجازی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، ایالات متحده، در کلیپ معارفه بمب سنگرشکن آمریکایی ، بمب جدید خود را تحت عنوان معرفی بمب غول پیکر آمریکایی به جهان نشان داد که برخی می‌گویند این بمب، برای حمله احتمالی در جنگ روسیه و اوکراین است.

در ادامه، تصاویری از بمب جدید آمریکا را خواهید دید که نشان از غول‌پیکر بودن این بمب جدید کشور آمریکا دارد.

ویدئوی معرفی بمب سنگرشکن آمریکا

تصاویری از بمب جدید آمریکا

ویدئوی معرفی بمب سنگرشکن آمریکا
تصاویری از بمب جدید آمریکا

ارتش آمریکا در این ماه تصاویری از یک بمب قدرتمند را منتشر کرد که برای نفوذ به اعماق زمین و تخریب تأسیسات زیرزمینی که می‌تواند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شود، طراحی شده است.

آسوشیتدپرس مدعی شده است که بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، ایران در حال حفر تونلی در کوهی در حوالی سایت هسته‌ای نطنز است تا تاسیسات هسته‌ای خود را از هر نوع حمله احتمالی ایالات متحده ایمن نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی

نمایندگی ایران در سازمان ملل اما ساخت و سازهای مورد ادعای آسوشیتدپرس را رد کرده و بار دیگر تاکید کرد که فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران شفاف و تحت نظارت های پادمانی قرار دارد.

تصاویر بمب سنگرشکن ۱۲ تنی آمریکا موسوم به «جی‌بی‌یو-۵۷» یا «بمب نفوذگر مهمات انبوه» روز ۱۲ اردیبهشت در صفحه فیس‌بوک پایگاه هوایی «وایتمن» منتشر شد، اما کمتر از یک روز بعد حذف شد.

معرفی بمب غول پیکر آمریکایی

در ادامه می‌توانید کلیپ معارفه بمب سنگرشکن آمریکایی را ببینید:

نیروی هوایی آمریکا در دوم ماه مه (۱۲ اردیبهشت) تصاویر کمیاب از این سلاح موسوم به «جی‌بی‌یو-۵۷» و معروف به «نفوذگر مهمات انبوه» را منتشر کرد. این تصاویر، اما یک روز بعد حذف شدند.

ظاهراً به این دلیل که عکس‌ها جزئیات حساسی را در مورد ترکیب و قدرت تخریبی سلاح نشان می‌دادند. انتشار این عکس‌ها در حالی صورت می‌گیرد که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده است که ایران در حال پیشرفت مداوم در ساخت یک تاسیسات هسته‌ای است که احتمالاً خارج از برد «جی‌بی‌یو-۵۷» است که آخرین سلاح ارتش آمریکا برای از بین بردن تأسیسات زیرزمینی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *