عکس : رکورد عجیب کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال جهان

به تازگی خبری در مورد رکورد عجیب کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال جهان در رسانه ها پخش شده که سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

کریستیانو رونالدو 38 ساله شده و الان هم در لیگ عربستان سعودی بازی می‌کند که جزو لیگ‌های مطرح دنیا نیست؛ اما این دلیلی نمی باشد که نام او از سر زبان‌ها بیفتد چه برسد به زمانی که پای یک رکورد دیگر برای ستاره پرطرفدار پرتغالی در میان باشد. جدیدا شکستن رکورد بیشتری بازی های ملی توسط رونالدو طرفداران او را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید:

عکس : پشت پرده زمان مرگ کریستیانو رونالدو

ویدیو : برترین سوپر گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید مقابل بارسلونا

رکورد عجیب کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال جهان

روبرتو مارتینس سرمربی جدید تیم ملی پرتغال برای بازی‌های پیش روی ارغوانی‌پوشان شبه جزیره ایبرا نه تنها رونالدو را به اردوی این تیم فراخوانده بلکه قصد دارد از او در این بازی‌ها استفاده کند و این به معنای ثبت رکوردی جدید برای ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس خواهد بود.

تیم ملی پرتغال فردا شب (پنجشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در اولین بازی خود در گروه J مرحله مقدماتی یورو 2024 میزبان لیختن‌اشتاین خواهد بود و مارتینس اعلام کرده که در این بازی ستاره 38 ساله‌اش را به میدان خواهد فرستاد.

در ادامه می‌توانید شکستن رکورد بیشتری بازی های ملی توسط رونالدو را ببینید:

رکورد عجیب کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال جهان
شکسته شدن رکورد تاریخی توسط کریستیانو رونالدو

شکسته شدن رکورد تاریخی توسط کریستیانو رونالدو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *