ساخت دنیای مجازی با هوش مصنوعی توسط روبلاکس [+جزئیات]

در چند وقت اخیر هوش مصنوعی یکی از موضوعات مطرح فضای مجازی بوده است و به تازگی خبر ساخت دنیای مجازی با هوش مصنوعی توسط روبلاکس منتشر شد.

در چند وقت گذشته هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. اکنون شرکت روبلاکس (Roblox) درحال بررسی ارائه یک هوش مصنوعی با کیت ابزارهای توسعه‌دهنده خود است که می‌تواند تنها براساس توضیح متنی کاربران، جهان‌های مجازی شخصی‌سازی‌شده‌ای را در پلتفرم واقعیت مجازی Roblox ایجاد کنند.

ساخت دنیای مجازی با هوش مصنوعی توسط روبلاکس

  • ساخت هوش مصنوعی توسط روبلاکس
ساخت دنیای مجازی با هوش مصنوعی توسط روبلاکس
ساخت دنیای مجازی با استفاده از هوش مصنوعی توسط روبلاکس

«دنیل استورمن»، مدیر ارشد فناوری Roblox، توضیح می‌دهد:

برخی از سازندگان می‌دانند چگونه باید کدنویسی کنند، اما ممکن است تجربه محدودی در ایجاد مدل‌های سه‌بعدی با کیفیت بالا داشته باشند. برخی دیگر نیز ممکن است در طراحی مدل تجربه بیشتری داشته باشند، اما در زمینه کدنویسی تجربه کمتری دارند. در هر دو مورد، ما آینده‌ای را می‌بینیم که در آن حتی یک فرد مبتدی نیز می‌تواند تخیلات خود را در دنیای Roblox زنده کند.

او ادامه داد:

با ظهور تکنیک‌های هوش مصنوعی، ما با تقویت Roblox Studio برای ایجاد سریع‌تر و آسان‌تر و ایجاد امکانی برای خالق‌بودن تمام کاربران، فرصتی را می‌بینیم که در آن خلق روی پلتفرم خود را متحول خواهیم کرد.

ساخت دنیای مجازی با استفاده از هوش مصنوعی توسط روبلاکس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *