تجلیل صدا و سیما از سعید آقاخانی و سریال نون خ [+ویدیو]

چندی پیش، اخباری از تجلیل صدا و سیما از سعید آقاخانی و سریال نون خ به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

به تازگی، اخباری که مبنی بر تمجید رئیس صدا و سیما از نون خ به انشتار رسیده، توانسته حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته باشد و تشویق از سعید آقاخانی برای نون خ جالب توجه به‌نظر برسد.

در کنار خبری که از این اتفاق منتشر شد، ویدیوی تمجید از سعید آقاخانی به انتشار رسید که این فیلم، مکالمه تلفنی این کارگردان را نشان می‌دهد.

تجلیل صدا و سیما از سعید آقاخانی و سریال نون خ

تجلیل صدا و سیما از سعید آقاخانی
تجلیل صدا و سیما از سعید آقاخانی, تمجید رئیس صدا و سیما از نون خ

در گزارشی که صدا و سیما از این سریال و سریال‌های پُر مخاطب خودش برگزار کرد، سریال نون خ از سعید آقاخانی خوش درخشید و جوایز مختلفی را دریاف کرد. رئیس سازمان سیما درباره این سریال گفت:

هدف ما از نشان دادن این سریال‌ها، تأکید ما برای نشان دادن تمام سنت‌های اقوام ایرانی است و نون خ توانست از پس این کار بر بیاید.

بیشتر بخوانید:

افشاگری کارگردان سریال نون خ در فضای مجازی بازتاب گسترده

همچنین سعید آقاخانی، در گفت‌و‌گویی تلفنی، ارتباط برقرار کرد و گفت:

من خودم بچه‌ی شهرستان هستم و می‌بینم که مردم چگونه در این مملکت، چشمشان به همین چند کانال تلویزیونی است و کسانی که با ماهواره و پلتفرم آشنایی ندارند و چشم‌انتظار کارهای ما هستند و خودم نیز در تلویزیون رشد پیدا کردم.

همچنین در این مراسم تأیید شد که پیش تولید فصل پنجم نون خ، به زودی کلید می‌خورد.

تشویق از سعید آقاخانی برای نون خ

در ادامه می‌توانید ویدیوی تمجید از سعید آقاخانی را ببینید:

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سالهای ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شدند. همچنین این مجموعه در هر چهار سال پخش جزو پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *