قیمت اینترنت 3 برابر گران‌تر می‌شود

به گزارش وزارت ارتباطات، پس از تعهد اپراتورهای ارتباطی برای بهبود کیفیت خدمات اینترنت، این ارگان با افزایش قیمت اینترنت تا میزان 34 درصد موافقت کرده است.

این میزان افزایش، کمتر از نرخ تورم است. درخواست اپراتورها برای افزایش صددرصدی تعرفه اینترنت پیش از این توسط وزارت ارتباطات رد شده بود. به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت ارتباطات به تازگی با افزایش تعرفه اینترنت تا میزان 34 درصد موافقت کرده است. به این ترتیب که اپراتورهای ارتباطی شرایط را تحت نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پذیرفته‌اند. این شروط، شامل افزایش 30 درصدی سرعت اینترنت نیز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت اینترنت 3 برابر گران‌تر می‌شود

پیش از این، وزارت ارتباطات اعلام کرده بود که افزایش تعرفه اینترنت به قبول شروط رگولاتوری وابسته است و اکنون در این خبر اعلام شده که اپراتورهای ارتباطی در جلسه با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرایط مورد نظر را پذیرفته‌اند. با پذیرش افزایش 34 درصدی تعرفه اینترنت، یک پیامک حاوی اطلاعات بسته اینترنتی اهدایی دولت به مردم ارسال شده که از تاریخ 12 دی ماه اجرا خواهد می‌شود.

به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده که مجوزی با افزایش 30 درصدی برای افزایش قیمت اینترنت صادر کرده و بسته‌های جدید با قیمت هر گیگابایت 6 هزار تومان عرضه شده است.

آخرین باری که این اپراتور بسته‌های اینترنت بلند مدت را عرضه کرد، قیمت هر گیگابایت حدود 2 هزارتومان بود. همچنین، ایرانسل در حال حاضر تمام بسته‌های بیش از یک ماه را حذف کرده و بسته یک‌ماهه را با قیمت هر گیگابایت 6 هزار تومان عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی روند صعودی قیمت اینترنت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *