برند کاویار نسخه لوکس آیفون 15 پرو را برای طرفداران فیلم پدرخوانده رونمایی کرد

برند لوکس «کاویار» با الهام از فیلم‌های مافیایی از جمله «پدرخوانده»، نسخه لوکس آیفون 15 پرو را تحت عنوان Desperado Mafia معرفی کرد. این برند به دلیل استفاده از سبک عجیب و سفارشی‌سازی بالارده گوشی‌ها، شهرت دارد.

مجموعه Desperado Mafia از سه طرح سفارشی برای آیفون 15 پرو تشکیل شده که برند «کاویار» از فیلم‌های مافیایی محبوب، از جمله Godfather، Revenge و Capone الهام گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برند کاویار نسخه لوکس آیفون 15 پرو را برای طرفداران فیلم پدرخوانده رونمایی کرد

در تولید مدل‌های لوکس گوشی‌های اپل، «کاویار» از مواد گران‌قیمتی مانند تیتانیوم مشکی و رگه‌های طلا استفاده می‌کند. این شرکت، با حفظ احترام به محتوای فیلم‌ها، حکاکی‌ها و نقش‌های منحصربه‌فردی را در طراحی گوشی‌ها به‌کار می‌برد.

قیمت گوشی‌های جدید کاویار بین 8060 تا 10270 دلار است. مدل Capone با فضای‌ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی از 8060 دلار شروع شده و تا 10270 دلار برای مدل Revenge با فضای‌ذخیره‌سازی یک ترابایت می‌رسد.

طراحی مدل پدرخوانده‌ آیفون 15 پرو ، با استفاده از تیتانیوم مشکی و رگه‌های طلا، قدرت و ابهت را به‌کاربران القا می‌کند. قسمت پشتی گوشی دارای دیالوگی از فیلم پدرخوانده بوده که نماد اقتدار است. مدل Revenge با الهام از سریال «پیکی‌ بلایندرز»، با قاب پشتی دارای جمجمه‌ی شکافته‌شده، روحیه‌ی جنگندگی و گانگستری را القا می‌کند.

نسخه‌ی Capone با الهام از فیلم The Untouchables، انعطاف‌پذیری و شجاعت را به‌کاربران منتقل می‌کند. هر سه مدل آیفون 15 پرو، به تعداد محدودی تولید می‌شوند تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را به کاربران ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه لوکس آیفون 15 پرو برای طرفداران فیلم پدرخوانده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منابع : caviar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *