تعداد کاربران فعال اسپاتیفای رشد کرد

اکنون اسپاتیفای با رشد 19 درصدی در تعداد کاربران ماهانه، به موفقیت‌های بیشتری دست یافته است و احتمالاً قادر خواهد بود در زمینه‌های دیگر نیز پیشرفت کند.

اگرچه سود ناخالص «اسپاتیفای» برای اولین‌بار پس از کاهش زیاد هزینه‌های بازاریابی به بیش از یک میلیارد دلار رسید؛ اما پیش‌بینی‌های آن در مورد رشد تعداد کاربران ماهانه محقق نشد. با وجود سود چشمگیر، «اسپاتیفای» نتوانسته تعداد کاربران خود را به اندازه مورد انتظار افزایش دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعداد کاربران فعال اسپاتیفای رشد کرد

به گزارش «رویترز»، در سه ماهه اول سال 2024، تعداد کاربران فعال ماهانه «اسپاتیفای» به 615 میلیون نفر رسید که نشان دهنده رشد 19 درصدی است. این رشد سه میلیون نفر کمتر از پیش‌بینی‌های تحلیلگران «اسپاتیفای» بود.

ناکامی «اسپاتیفای» در جذب کاربران جدید، به سقوط سهام شرکت در سه ماهه اول سال 2024 نسبت داده می‌شود. این سقوط سهام که اخراج‌های پی‌درپی کارکنان و کاهش بودجه بازاریابی به منظور افزایش سود را دنبال داشت، به عنوان دو عامل اصلی مشخص شده است.

اسپاتیفای

«دنیل اک»، مدیرعامل «اسپاتیفای»، گفته که بودجه بازاریابی شرکت به تدریج در طول سال 2024 افزایش می‌یابد تا رشد کاربران به میزان بیشتری از پیش‌بینی انجام شود. او اظهار کرده که در بخش‌هایی از شرکت «اسپاتیفای»، از جمله هزینه‌های بازاریابی، اصول بیش‌از‌حد سخت‌گیری شده است.

«اسپاتیفای» انتظار دارد که تعداد کاربران فعال در سه ماهه دوم سال 2024 به 636.3 میلیون نفر برسد؛ اما تحلیلگران «وال‌استریت» رشد کاربران این پلتفرم را حداکثر تا 631 میلیون نفر پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رشد 19 درصدی تعداد کاربران فعال اسپاتیفای چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *