حذف تبلیغات ویندوز 11 توسط نرم‌افزار OFGB

ویندوز 11 تبلیغات متنوعی را به کاربران نمایش می‌دهد و در حال حاضر یک نرم‌افزار برای حذف این تبلیغات به راحتی در دسترس است.

اضافه شدن تبلیغات به منوی استارت Windows 11 جنجال زیادی را به پا کرد و کاربران اکنون به دنبال راه‌هایی برای دور زدن آن‌ها هستند. یک ابزار جدید به نام OFGB توسط یک کاربر به نام Maddy در سایت GitHub منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


با استفاده از نرم‌افزار OFGB به راحتی تبلیغات ویندوز 11 حذف کنید!

نرم‌افزار OFGB یک فهرست ساده از همه روش‌های نمایش تبلیغات در ویندوز در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به طوری که آن‌ها را به راحتی می‌توانند غیرفعال کنند. OFGB روش مناسبی برای حذف تبلیغات ویندوز است و به دستکاری عمیق سیستم‌عامل نیاز ندارد.

ویندوز 11

در یک مصاحبه با «تامز هاردور»، Maddy از اینکه کاربران با اپلیکیشنش ارتباط برقرار کرده‌اند خوشحال شده است. او لینوکس را به ویندوز ترجیح می‌دهد و به همین دلیل از او پرسیده شد که چرا نرم‌افزار ویندوزی ساخته است؟ Maddy در پاسخ گفت:

از دیدن تبلیغات در بخش‌های مختلف ویندوز به ستوه آمده بودم و تصمیم گرفتم راهکار ساده‌ای پیدا کنم؛ سپس متوجه شدم ارائه‌ی رابط کاربری گرافیکی می‌تواند این راهکار را برای کاربران عادی که دانش زیادی از رجیستری ندارند، به روشی ایده‌آل برای حذف تبلیغات ویندوز ۱۱ تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف تبلیغات ویندوز 11 از طریق نرم‌افزار OFGB چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *