تریلر جدید انیمه Gundam Build Metaverse منتشر شد

به تازگی تریلر جدید انیمه Gundam Build Metaverse منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر تبلیغاتی انیمه Gundam Build Metaverse را مشاهده کنید.

کمپانی Bandai Namco Filmworks از دومین تیزر تریلر، ویژوال کلیدی، کارمندان اصلی و معرفی داستان برای Gundam Build Metaverse، انیمه مخصوص دهمین سالگرد برای فرنچایز Gundam Build، رونمایی کرد. تاریخ انتشار انیمه Gundam Build Metaverse در ماه اکتبر است.

تریلر جدید انیمه Gundam Build Metaverse

تریلر جدید انیمه Gundam Build Metaverse
تاریخ انتشار انیمه Gundam Build Metaverse

ماسامی اوباری، انیماتور مشهور، کارگردانی این انیمیشن را در Sunrise Beyond بر عهده دارد. اوباری در زمان‌های مختلف به‌عنوان استوری‌بورد، کارگردان انیمیشن، کارگردان اکشن، یا انیماتور کلیدی برای قسمت‌های متعدد یا سکانس‌های آغازین فرنچایز Gundam Build کار کرده است و همچنین کارگردانی انیمیشن Gundam Build Fighters: Battlogue و Gundam Breaker Battlogue را بر عهده داشته است.

نوبورو کیمورا از Gundam Build Divers برمی گردد تا بر فیلمنامه سریال نظارت کند. Hirona Okada، Yoriko Gotō و Ippei Gyōbu در حال طراحی شخصیت ها هستند. طراحان مکانیک عبارتند از Kunio Okawara، Kanetake Ebikawa، Takayuki Yanase، Shinya Terashima، Naohiro Washio و Kōtarō Andō. یوشیما انیماتور اصلی مکانیک است. این مجموعه 3 قسمتی در کانال رسمی یوتیوب فرنچایز Gundam و در ماه اکتبر در کانال YouTube Gundam.info پخش خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی انیمه Gundam Build Metaverse

در ادامه می‌توانید تیزر انیمه Gundam Build Metaverse را در یوتیوب ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *